17 Haziran 2010 Perşembe

Sanji e oluyor?! Hitsugaya'ya bak da adamlık öğren biraz!!

Tembellik etmeya başladığımdan beri animeciklerim aldı yürüdü..Hangi birinden başlasam neler söylesem yazıya başladığım şu an hala daha bilmiyorum. Naruto hakkında bu akşam gelecek bölümü izledikten sonra yazacağımı biliyorum ama..O özel olacak çünkü…

Az önce biriktirmiş olduğum bölümleri izleyip güncellere yetiştim..Önce One pieceten başlamak istiyorum ama ^_^

Luffy ve toparladığı muhteşem tayfa Iva-sama – Crocodile- Junbei vs.. Ace’i kurtarmaya giderken ve kendilerini büyük dövüşe hazırlarken filler sayılmacak ama abes bir şekilde araya giren “nakamalara neler oldu?” bölümleri başladı. Sırayla Nami-Franky-Sanji-Chopper-Usopp-Robin gözterildi. Haftaya da Zorro ile Brooktan bahsedilir sanırım. Daha önce de düşündüğüm gibi Kuma bütün nakamaları daha da güçlenecekleri erlere gönderdi. Bunu bilinçli yapmış olabilir fakat karakterleri tam da tanımadığı için bu o kadar olası değil. Kesin olan şu, hepsi daha da güçlenip, eksik yanlarından kurtulup geri dönecekler. Nami ve Franky’de bu çok bariz şimdilik. Çünkü Nami en yetenekli olduğu alan olan Hava hareketleri ile ilgili araştırmalar yapan bir adaya düştü. Franky ise cyborg adasına… E daha ne olsun..

Geçen akşam “kamina” ile konuşurken ki kendisi Mert’in aabisi olur dedi ki- Chopper ile Usopp da korkmamayı öğrenecekler, Robin de düştüğü yerde ayaklanmaya yardım edip insanlar tarafından saygı duyularak eskilerden kalan komplekslerinden kurtulacak - Kesinlikle katılıyorum ona. Ayrıca Usopp tam bubi tuzakları üzerine kendini geliştirebileceği bir yere düştü hem de yanında kendi gibi çakma kahrahan Herakles-nnnnn ile birlikte. Robin is artık kendini biraz daha değerli görmeye başlar sanırım.


Amaaaa hepsi bir yana şu anda ben Sanjiden bahsetmek istemiyorum. Bilenler bilir Sanjinin tek eksikliği kadınlara olan zaafı. Ve kendisi Ivan-sanın imparatorluğuna yani okamaların arasına düştü. Belki orada kadınlarda soğur ya da zaafını yenmeyi başarır ama bunu yaparken noolur gösterdikleri gibi okama olup gelmesin. Daha Bon-chan gemiye dönecek nakama olacak. Bir gemiye iki okama fazla değil mi =_=
(Bu sahneden gerçekten çok güldüm. Dövüştüğü okama Sanji'yi iç çamaşırını göstermeye başladıktan sonra utanmaya başladığını ispat etmeye çalışıyor. Hatta açı-ölçerle ölçüp ébaak ben görmeyim diye artık tekmelerini bile daha alçaktan atıyorsun diyor!-Ben fıkra bile anlatamam neden espriyi açıklamaya çalıştıysam..Hallahaalaa..Ben güldüm ama ..Valla komik lan!)
Bu arada One Piece’in çizimleri inanılmaz değişik iki haftadır, sanırım bütün ekip tatile çıkıp işi çömezlere bırakmışlar.

(SAnji ne yapıyosun kendine gel yaaa!!!Blush~~)

Hımm sıra Bleach’te:
Orihimenin birkaç haftadır görünmemesi ve güzel dövüşlerin başlaması nedeniyle sanırım Bleach aşkım yine depreşmeye başladı. Ichigo’nun köyünün semalarında yapılan dövüşler gerçekten çok iyi.Ama bu böümlerde de Hitsugaya’dan özellikle bahsetmek istiyorum. Hitsugaya Bleach’te en sevdiğim karakterlerden biri, Kubo güzel yaratmış ellerine sağlık. O bıcırık haliyle cool takılmasına bayılıyorum özellikle Ichigo’nun ona adıyla seslendiğinde sinirlenmesine filan..

Ama bu bölüm gerçekten pek bir karizmatikti. “Bana su ile gelme, yakarım uleen !” şeklinde gücü su olan bayan espadayı pek güzel yendi. Daha önce göstermemiş olduğu bir gücünü de görmüş olduk. Zaten gücü buz olan zanpaktouların çok güzel olduğunu düşünüyorum, bir kere daha emin oldum –Rukia’nınki de pek güzel ama daha gücünün farkında değil sanırım ya da yetenkeleri sınırlı, bilmiyorum. Hyoten Hyakko idi sanırım gücünün adı…Muhteşem değil mi ama bi bakın. Gökyüzünden düşen buz taneleri düştükleri heryeri çiçek şeklinde dondurdu..Bu arada tabii ki arkada çalan müziklerin etkisini de es geçmemek lazım. Bleachteki müzikler gerçekten iyi oluyor…

Aslında Fullmetal hakkında da yazacaktım ama sanırım bitince yazsam daha doğru olacak çünkü yazının sonunda sıkıştırılacak şeyler olmuyor bu aralar..Sadece şunu diyeyim..Evet yine ağladım..Scar’ın aabisinin bulduğu alkemiyi kullanırken dedikleri, Ed’in Selim’i çekip aldığı sahneler filan..Duygusallaştım yine.Ehehee..
Şimdi akşamki Naruto bölümünü heyecanla bekliyorum…Çok acayip şeyler olacak..Aaahh gelse de izlesek.


Bu arada Goong’u da bitirdim, üşenmesem de onun hakkında da bir yazı patlatsam.. Mangasına devam edilecek biten dizi serilerinden biri daha..İşin yoksa otur manga oku..Ohooo!!!

2 yorum:

Kamina dedi ki...

Evveeeeet :))

Bleach hakkaten çok iyi gidiyo ya:) Hitsugaya ya sonunda neden dahi dediklerini iyi bi anladık. Replikteki karizmaya bak:

- My Hyorinmaru is the strongest ice-snow type Zanpakuto.
- All water is my weapon.
-All the heavens are under my control.

Bi de konuşmasındaki cool ton bitirdi beni ya. Viyanayı fethedesim kabardı gene :)) Biliyon bi de benim bleachteki en sevdiim karakter... O bölümdeki orgazmımı sen düşün :)
--------------------------------

Sanjinin okama olma safsatasını senle biraz konuşmuştuk ama aklıma yeni gelen bir şeyi paylaşayım: O adada kadın olarak yaşarken kadın duygularını daha iyi anlayıp sapık yanını törpüliyecek te olabilir yani ben eski haline dönmesini inanılmaz umuorum :)

---------------------
Olm Full metal osurtmamışmı ama?? Süper olmuş ya şimdi bi de reverse circle çıkardılar... bişey değil onu da yaptırmak zorunda kalıcam:) bütçeyi sarsıcak :)..
-----------------------
Fairy Tail Tatile mi girdi???

kucukrukiye dedi ki...

daha tatillerine bir iki hafta var sanırım ya,çünkü fullmetal 63te bitecek sonra yaz sezonu girecek..bilmiyorum gerçi çok da pis yerde bitti, erza konusu yarıda kalıcak o kesin..
merakla eylülü beklicez (o kadar uzun oluyo muydu ya tatiller?)

sanji kesinlikle eski haline dönecek canım yoksa tadı tuzu kalmaz tayfanın... luffynin umrunda olmaz gerçi ama zorronun filan dilinden düşmez o haliyle :))
benim de demek istediğim kadınlara olan zaafından ve sapıklığından kurtulup cool bi adam olarak geri döneceği..ama o da olmaz beee...gözler kalp şeklinde vücudun altı sülük gibi kıvranırken nami-çuaaann robin-çuaaan diye söylenmesini bir daha duyamayacak mıyız yani T_T