3 Kasım 2010 Çarşamba

Şu aralar nefret ettiğim 10 şey

1- Bir sürü boş zamanım olmasına rağmen yapmam gerekenleri bir türlü yetiştiremiyor olmak

2- Yüksek lisans derslerinde lisansta öğrendiğim her şeyin yanlış ya da eksik olduğunu farkedip her şeyi çorba etmek

3- Çok sevdiğim ve saydığım tez danışmanımın bunun harika olduğunu ve yapmam gerekenin oturup, kendim araştırıp, kendi doğrularımı keşfetmem gerektiğini söylemesi.

4- Her gün 59R durağına yürüdüğüm yolun daha da uzun ve yorucu gelmesi

5- Arabayla en fazla 20 dakika süren yolun trafikte 1.5 saat tutması

6- Ders çalışırken aklımın animelerde, anime izlerken de aklımın derslerde olması nedeniyle hiçbirinden tam olarak zevk alamamak

7- Okuduğum manganın son bölümünün aslında iki yıl önce eklenmiş olduğunu ve manganın hala daha devam ettiğini farketmek

8- Dolapta akşam yemeyi hayal ettiğim çeşitli gıdaların (kalori-lezzet-kahvaltılık ya da akşam yemeği için kullanabilir olması önemli değil,mide dolsun yeter) bozulduğunu görüp, bunun için bir çaba sarfetmemek

9- Misafir sanatçı kedimiz Baka ve ev sahibi Luxor’un beni hiçbir şekilde sallamaması

10- Salı-Perşembe arasının çok yavaş Perşembe-Salı arasının bir o kadar hızlı geçmesi

7 yorum:

tarih84 dedi ki...

ayy kiyamam yaa valla üzüldüm:(

bir kedim bile yok anliyor musun hadi gulumse

Adsız dedi ki...

sana müstehak :)

hanımanne dedi ki...

7. maddeyi tutum sadece ben değilmişim:)))

kucukrukiye dedi ki...

resmen depresif yazı olmuş. ahahah o kadar da kötü durumda değilim yaahu :))

içten dedi ki...

biliyor musun sana çok özeniyorum. ben de yüksek lisansa başlamak istiyorum artık. phd comicse kenardan bakıp gülmekle yetinmek istemiyorum :)

kucukrukiye dedi ki...

pişman olmakla zevk almanın arasında gidip geliyorum.
yüksek lisansta bile zorunlu ders ve yoklama gibi saçmalıklardan kurtulamamak insanı sinir ediyor ama onun dışında sevdiğin şeyleri okuyorsun daha çok vaktin oluyor...
güzel bişi lan aslında :)

Adsız dedi ki...

Vayy bir an kendimi gördüm sanki) Bir isyan yazısıda ben mi yazsam içimi dökerim en azından...Sabır sabır;))