19 Ekim 2010 Salı

oyle boyle bisiiler


Manasiz bir huzursuzluk var bu aralar uzerimde. Evde surekli yalniz kalmamla ilgili oldugunu dusunuyorum. Eskiden evde yalniz olunca yatamazdim, kalkamazdim filan…Alistim artik. Ama biraz akil sagligimdan supheleniyorum ne yalan soyleyeyim. Evde Luxor’la bayagi koyu muhabbetlere girer oldum. Az once kucagimda severken, sabah yerde yatan kopecigin basinin uzerinden motorla gecen hayvana cikistigimi anlattim ona. Biraz dinler gibi yapti…Sonra en can alici yerinde ayiptir soylemesi kicini yalamaya basladi. Hic iyi bir dinleyici degil .Cok uzuyor beni bu huylari. Oysa ben onu ne kadar sosyal bir ortamda yetistirmistim. Yalnizlik ona da yaramadi.

Zaten buyuk ekranda anime keyfimi, tvnu yamultarak elimden aldi. Bir sure trip attim kendisine…Yuzune bakmadim filan ama gece mirmir geldi yorganin altina. Kiyamadim baristik.

Yuksek lisans derslerinin 3 saat surmesinden de cok dertliyim sevgili okuyucu. 3 saat araliksiz ders yapip dinlenmeden bir 3 saat daha yapinca, beynim boyle kimil kimil baloncuklar cikarip eriyormus gibi hissediyorum. Derslerde 5 kisi oldugumuz icin, yoldan gecene baksam, deftere iki bi sey ciziktirsem hemen dikkat cekiyorum. Bugun artik dayanamayip son bir saatte siniftakilerle gozgoze gelip sessiz bir konusma sonucu anlasmaya varip hocadan ara vermesini istedik. Insafsizlik…Hem de kadincagiz iyi ders nasil verilir cart teknigi curt teknigi diye konusuyordu...Yas 24, 17 senedir profesyonel ogrencilik yapiyoruz diye konsantrasyon suremiz 3 saat olacak diye bir sey yok degil mi? Cisi gelen olur..Karni acikan olur..Ne bileyim…

Bu arada bu yazinin asil amaci Bakumanin 3. Bolumunun altyazisinin hazir oldugunu bildirmekti. Cenem dustugu icin anca bildiriyorum. Buyrum burden alalim sizi.

MangaSuyu

Bilmem takip ediyor musunuz? Ama ben yine de ekleyeyim. Iki haftadir cevirdigimiz grubun cevirmeni projeyi birakmis, dolayisiyla biz de baska bir grubunkinden cevirdik. Arada farklar olabilir, fazla takilmayin! Elimizden geleni yaptik valla kalite ugruna.

Neyse ben kactim. Ders calismam lazim! Baska bir yazida gorusmek dilegiyle…Jaaa ne~

PS: Simdi farkettim de ne zamandir animeyle ilgili bir seyler yazmiyorum. Izliyorum ama analiz yorum yapacak modda degilim nedense.

Hiç yorum yok: