6 Aralık 2010 Pazartesi

Kelimeler kifayetsiz: One Piece 478


Fotoroman tadında anlatacağım bu bölüm gerçekten uzun zamandır beklediğim, ve beklediğime de değen bir bölümdü. Zaten daha openinginde neler olacağını düşünüp Luffy ve Ace'in birbirlerine güldükleri yerde inceden ağlamaya başladım. (Evet bu aralar hassasım sanırım biraz)
bölüm tabii ki luffy'nin ivan-chana enerji hormonu için yalvarmasıyla başladı. Yavrum, kuzum "Eğer savaşamazsam ve Ace'i kurtaramazsam zaten kendimi öldürürüm." diyince Ivan-chan da benim gibi dayanamadı bastı hormonu. E tabii hormonu yiyen Luffy aldı gazı bir miktar marini çok şık bir şekilde dövdü.
Tama olarak kaç metre olduğunu çözemediğim, koş koş bitmeyen mesafede yine koşmaya devam ederken Luffy'nin karşısına Coby çıktı. Tam bir korkak olan Coby cesaretini toplayıp Luffy ile verdikleri söz üzerine karşısına nasıl çıktı bilmiyorum - ki zaten bölümün ismi de bu kısacıksahneyle ilgiliydi- ama çıkışıyla düşüşü bir oldu. Bölüm ismini resmen diğer bomba olayları saklamak için kullanmışlar. ama luffyciim çok güzel öptürdü yumruğunu... bknz:
Tam coby'i geçtiler bu sefer de kumalar çıktı karşılarına. Ben şu tayfanın dağıldığı olaydan beri en çok onlardan korkuyorum, gerçi artık bir etkileri kalmadı ama (heh heh) neyse. Luffy'nin kimliğini tespit edip tam ateş edecekken, bizim gelin Hancock yardımına yetişti yine luffy'nin. Hancock'u seviyorum çok ama animede mangadakinden çok abartıyorlar şu "luffy bana adımla seslendi, eriyorum bitiyorum" olaylarını. Tamam komik ama bu kadar uzatılmaz ki..çıkçıkçık!
Bu arada iskelenin önünde Shirohige'nin olduğu yerde de çok fena şeyler oluyordu. Bir kere inanılmaz acımasız bir şekilde sevgili anka kuşumuz karizmatik Marco'muzu Shirohigeye yardıma gitmeye çalışırken fena yaraladılar. Koluna sea prism stone taktılar ve anında o hakan altun kılıklı -neeee diye konuşan şerefsiz herif Kizaru tarafından vuruldu.
Bu arada da Shirohigeye ölü ete dadanan sinekler gibi dadadan marineler kılıçlarını Shirohigenin her tarafına sapladılar. Eve asıl korkunç sahne Shirohige'nin tam kafasına yediği tüfekti. Tam olarak hatırlamıyorum ama mangada oradan sonrasında Shirohigenin başının yarısının kopmuş gösteriyordu ama sanırım çocuklar etkilenir diye burada öyle yapmamışlar.
Tam göğsüne o piç Akainu'dan yediği lavlı yumruk ve kafasına aldığı darbelerle tabii ki babaların babası bir miktar yalpalıyor ama sonra bir toparlanışı var kiii....
"Ore waaa....Ore waaa....Shirohige daaa!!!"
Mızrak mı kılıç mı işte elindeki her neyse bir savuruyor ki....Bütün dandik marinleri havaya gönderiyor!!(Shirohige babam ooool!)
Tabii ne kadar ciddi yaralar aldığının da farkında. ama ölürse olacakların da farkında. O yüzden sevgili oğullarına parlak bir gelecek yaratmadan asla ölemeyeceğini Ace'e haykırıyor. Tabii bu arada etrafı tekrar marinlerle sarılıyor.
Bu esnada Crocodile'ın kestiği iki cellat yerine yenileri bulunuyor ve iskeleye geliyor. Artık Ace'in idamına saniyeler var. O sırada Luffy'yi, Ace'in ölmesine izin vermeyeceğini söyleyen ve gözleri bulanıklaşan Shirohige'yi görürüz. Tabii ki Luffy "Durun, kesin şunu" diye bağırır.
Ama bir an gelir ki!!! Tam burada seiyuusu Tanaka Mayumi bir kere daha tebrik etmem gerekiyorç resmen ağlamaya devam ederken hıçkırmaya başladım. Ve o anda Luffy'nin ne zamandır beklediğimiz Hakisi ortaya çıkar!!!
Gelecke bölümlerde haki ile ilgili daha ayrıntılı bilgiler verilecek ama haki öncelikle luffy'nin enel gibi logia tipi şeytan meyveleriyle dövüşmesini, istediğini karşındakine emir olarak vermesini falan sağlıyor. Neyse aşağıdaki resimde de görüldüğü gibi Luffy hakisiyle bütün dandik marinleri yere serebildi. Tabii amirallere ve diğer güçlü adamlara etkisi pek olmadı ama onlar da zaten şaşkınlıktan kendilerinden geçmiş duruma geldiler.
yaşadığım heyecan ve gururun tarifi gerçekten olamaz. dediğim gibi bu bölüm için kelimeler kifayetsiz....
görüşürüz canlar...

8 yorum:

suspiciousninjagirl dedi ki...

Aylardır beklediğimiz bölümler ve Kralın hakisini göstermesi bütün bu ihtişam, trajedi ve heycanı bir arada verdiği için oda eiichiroya teşekkürü bir borç bilirim. Ben ağlamadım ilk defa bu bölümde. Asıl Shirohige'nin yürekleri dağlayacağı bölümler gelecek yakında onları bekliyorum.

Luffy'nin haki kullandığında zerre tepki vermemesi "ne yaptım ben ya" demeden yoluna devam etmesi süperdi, adamın tek istediği abisini kurtarmak tabii. Ya aileyi karıştırmayın bu işlere, nasıl okuyucunun damarasına basacağınızı biliyorsunuz ulan... Kahretti şu bölümler beni of ya...

kucukrukiye dedi ki...

bana nedense bu bölüm çok koydu ya!! shirohigenin konuşması filan...
bundan sonra çok acayip şeyler olacak tabi ama yine de ben acayip heyecanlandım şimdiden.
ah bi de mangasını okuduğum halde böyleysem bu heyecanı ilk yaşayanlar nasıl kalpten gitmediler şaşıyorum.

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Tr altyazılı bulamıyorum one piecenin bu bölümlerini. Offf çatlamak üzereyim! Bilen biri söylesin lütfen!

sheymailehersey dedi ki...

Merhaba bloğunu çok beğendim. Çevremde takip edenler olsada benim gibi One Piece delisi bayanlar pek bulunmuyor internet aleminde. O yüzden bloğunu keşfedince çok sevindim.

One Piece hayatımda izlediğim kurgusu en sağlam seri. Seriyi mangadan takip ediyorum. O yüzden savaş bölümlerini sabırla izlemedim. Geçenlerde bi oturuşta 30 küsür bölümün hepsini birden tükettim. Mütiş bi aksiyon ziyafeti oldu benim için. Ve sonu malum göz yaşları.

Bloğunu takip etmeye devam edicem başarılar...

kucukrukiye dedi ki...

@akatrlel(ismin böyle mi yazılıyor?)kusura bakma ya bir süredir blogla ilgilenemiyordum:( one pieceî kazasker diye bir arkadaş azimle çeviriyor. divxplanette her hafta derhal koyuyor. uygun bir inglizce altyazılı sürümünü indirip türkçe altyazıyla izleyebilirsin

kucukrukiye dedi ki...

@sheymailehersey
ben de mangasından takip ediyorum hatta eylülde manga ara verdiğinde okudum benim için tam bir işkenceydi.
gerçi bu aralar biriktiriyorum mangasını da, ehpsini birden okuycam heheheh:))

bloguma uzun bir süre ara verdim son yazılar arasındaki tarşh farkından da anlayabileceğin gibi. ama umarım tekrar devam ederim.
bu arada güzel yorumların için de çok çok teşekkürler ^^

kucukrukiye dedi ki...

@ one piece delisi bayanlar derken tanıdığım üçüncü one piece izleyen bayan sensin. sayımız artıyor, yaşasııın:))

sheymailehersey dedi ki...

Benim ablam ve kız kardeşimde seyrediyor. Ailem haricinde tanıdığım ilk bayan one piece izleyicisi sensin :)
Bizi erkek kardeşim tanıştırdı one piece'le kendisi türkiyedeki en sıkı one pice hayranıdır sanırım. zaten dehşet bi anime arşivi var. sağolsun onun sayesinde hepimiz anime delisi olduk.