12 Şubat 2012 Pazar

güya ortaya karışık yazısı olacaktı

Vay canına neredeyse bloğa nasıl giriş yapılacağını bile unutmuşum, o kadar uzun zaman olmuş benim sadık okuyucularım. Ama geçen Cuma canım nakamam bitanecim suspusningi ve tanışılmamış olan ama garip bir içten sevilen blogdaşlardan cosmicbiscuit ile buluştuk (tabii artık cosmicçim de tanışılmış ve çok sevilmiş blogdaşlar kervanına katıldı) Ben ne zamandır bloğa yazı yazmadığımı bir kere daha farkettim. Eşşeklik etmeyim de yazayım artık dedim ve burdayım.

Şimdi tabii bu uzun zamandan sonra girilen ilk yazım olduğu için biraz ortaya karışık olacak haliyle. Ne yapıyorum kısa bir özet geçeyim de öyle başlayım. Bendeniz özel bir okulda öğretmen olarak görevime başladım. Türlü türlü sıkıntıları var bir o kadar da zevkli. Daha ilk senem olduğu için haliyle stajyerlik çilesini çekiyorum. Nerede iş orada baka modundayız, olsun yetişiyoruz öğreniyoruz. Ama sınıfta çok eğleniyorum. Maalesef öğrencilerimin akademik seviyesi çok iyi değil o yüzden çoğu zaman zorlanıyorum ama onun dışında yaşım da genç olduğu için çok eğleniyoruz beraber, hatta bazen fazla eğleniyoruz, bilmiyorum doğrusunu mu yapıyorum. Biraz daha ciddi dursam fena olmayacak gibi ama elimde değil, dışarıda insanlarla nasıl konuşuyorsam öğrencilerimle de öyle konuşuyorum. Ama tabii işin içine not girdiği için durumlar biraz değişiyor. Enteresan bir denge. Neyse…

Onun dışında artık eskisi gibi sürekli anime dizi izleyemiyorum haliyle ama bol bol müzik dinliyorum. İşim karşı tarafta olduğu için her gün metrobüs kullanıyorum, oradan minibus filan, uzun sürüyor. Ben de çekilen bu yol çilesini kpop yardımıyla azaltıyorum tabii ki. Geçen yaz Kimbap’ın yazdığı bir yazıyla hayatıma bomba gibi düştü kpop. Zaten japonca şarkılara alışkın bünyem bu bombayı kore dizileri ve OSTleriyle yumuşattı ve hiç adaptasyon sorunu yaşamadan daldım kpop dünyasına. Içimdeki apaçiyle barıştım. Şu an bu yazıyı yazarken bile seoul fm açık. Gerçi eskiden cook eskiden metal, rock filan dinlerdim ama hiçbir zaman ağır metalci olamadım, kafam kaldırmaz. Ben daha çok böyle yumuşak eğlenceli şeyler dinlemeyi severdim hala da severim ama bu koreliler benim aklımı başımdan aldı.

Gdragon’un Heartbreaker’ı ile başladım. Bu arada bu parodisini çok seviyorum.

Shinee, Beast, Bigbang, DBSK darken döndüm dolaştım iki grupta takıldım. FT Island ve CNBlue. Bu kardeşlerim diğerleri gibi dansedemiyorlar hoplayıp zıplayamıyorlar, çok yakışıklı da değiller ama ben bunları pek çok seviyorum. Hele ki CNBlue’yu. CN Blue’nun once Japonya’da kendilerini ispatlayıp Kore debutlarını sonradan yapmalarına ayrı bir saygı besliyorum.

Önce Yonghwa'yı You're Beautiful'da görmüştüm. Sonra Hertstrings'in o muhteşem şarkısını söylediğini hatta bir grubu olduğunu, hatta ve hatta Studip'in şeker bateristinin de o grupta olduğu gördüm. sonra baktım şarkıları pek güzel. Gamzeli yetenek Jonghyun'un sesinin ne kadar güzel olduğunu farkettim. Şimdi sürekli dinliyorum. Zaten çok şarkıları da yok daha yeni sayılırlar.



Bu Japonya'da Koreden önce çıkardıkları single. Nedense çok seviyorum. Gerçi bütün şarkılarını dinledikçe çok sevdim ama bunu bi ayrı seviyorum.

Bu romantik şarkıyı da çok severim. Özellikle nakaratını dayanamayıp hep söylerim.


Youtube'a daldım yazının devamını getirmeyi unutuyordum neredeyse. Ortaya karışık bir yazı olacak dedim ama CN Blue doldu yazı. Ama kapatmadan önce Suspusningi geldiğinde ilk defa açıp dinlediğim ve iki gündür dilime yapışan, 80lerden kopma, süper eğlenceli, Donghae ve Eunhyuk'un Oppa şarkısını paylaşmak istiyorum izninizle. Buyrun efeniiim, bir kere de burada dinleyin, bloğumdan ayrılırken yüzünüzde saçma bir gülümseme kalsın :)


10 yorum:

Helin dedi ki...

Öğrencilerine diğer herkese davrandığın gibi davranman ve bunun doğruluğunu sorgulaman var ya; Lanet olsun aynısını Eğitim gönüllüleri Vakfı'ndaki çocuklarıma karşı yaşıyorum! Otorite kuramıyorum kurmak da istemiyorum, çocuklarla çok eğleniyoruz, işte yazdıklarının aynısı ve ben de sık sık acaba yanlış mı yapıyorum, mesafe mi koymalıyım? diye düşünmeden edemiyorum.
Onun dışında oo yee eski rockerlardan biri daha. Geçen seneden takip ederdim blogunu, bayağı bir ara verdin ama güzel bir dönüş yazısı olmuş eline sağlık. F.T Island ve CNBlue'nun pop-rock soundları sana daha sıcak gelmiştir diye düşünüyorum müzik zevkini göz önünde bulundurunca :)
Ama Heartstrings dizisi soundtrackleri dışında tam bir faciaydı bana göre. Müzikli sahnelere kilitleniyordum izlerken ancak Yonghwa'nın oyunculuğu kötüydü açıkçası zaten senaryo da fazla klişeydi. Ama ama Minhyuk ve kızlara "unni" diye seslenmesi, işte ona ölünür :)
Tekrar hoşgeldin ^^

kucukrukiye dedi ki...

teşekkür ederim beğendiğin için :) ya bir de bizde işin içine not da giriyor işte, o çok kötü oluyor. karne not olayları olmasa yine bu kadar sorun olmaz gibi ama yine de o çizgiyi tutturmak çok zor. hem saygı duysunlar istiyorsun hem de o kadar da uzak olmasınlar istiyorsun. ama gençlerin çoğu maalesef sen yakın davranınca ayarını kaçırabiliyor :)ben de otorite kurmak istemiyorum ama okulun sistemi benim istediğim gibi olmuyor. yönetim sessiz sınıflar istiyor. mesela parmak kaldırmadan konuşmalarına çok kızıyorlar, bence o kadar saçma ki. gürültü olacak diye rahat bir tartışma ortamı bile kuramıyoruz. amaan neyse bu konuda dertliyim de biraz :)
heartstrings evet klişeydi ama müzikleri, kızın kıyafetleri ve minhyuk sayesinde sorunsuz bir şekilde bitirdim :))
bu şekilde bir de üşenmeden hongkiciimle ilgili bir ft island yazısı yazsam ne de güzel olur:)

Suspusningi dedi ki...

Oyy kendimi iyi hissettim sanki bloga geri dönmende etkili olmuşum gibi...
Gerçi benden çok CN Blue'nın etkisi daha çok olmuş.
Keşke kalsaydım dün de biraz daha Suju videoları izleseydik yahu bir onları severek dinlemiyorsun. Ama Bonamana dansı ettireceğim günler de gelecek elbet... Önce Oppa Oppayla başladı. Ben de Kimbaptan görüp vurulmuştum o şarkıya ama zaten super junior'ı oldum olası seviyorum.

Bundan sonra dizilerinle ve dinlediklerinle daha çok aramızda ol ki blog kardeşliğimizin bir anlamı olsun fasulyecim. Çok sevindim döndüğüne içim içime sığmıyor ne yazacağımı bulamıyorum daha fazla :D

Intergalactic Girl dedi ki...

Hiiyyy ben de çok sevdim ki sizi ^^
Ne iyi yapmışsın bloga geri dönmekle kpopla alakası olmayan beni bile alıştıracaksınız gibi bir his var içimde :D
Bu Shinee tayfası çöh şeker yauu! :D

Suspusningi dedi ki...

Ahahaha Merve sıra sende zaten önce metal-rock dinleyip sonra kpop erkekleriyle bir anda kulak memesi kıvamına geldik adeta. Çok fazla güzel erkek bozuyor adamı yemin ederim. Shinee videolarına kaptırdın mı kendini zaten cuteness overload'dan geberiyorsun :D

kucukrukiye dedi ki...

ya enda'm suju videolarına nasıl takıldım anlatamam. saçma salak gittikleri programları izliyorum sürekli. şarkılarına geçiş yapamadım daha danslarındayım :D işte bir sorry sorry olsun bir bonamana bir mr. simple'da takıldım başka şarkılarını çok bilemiyorum, zamanla onlar da olacak.
bence oppa oppanın dansını yapalım, kafa hareketlerini dayanamıyorum yapıyorum zaten (olmuyor tabii ki ama olsun)
merve çoh dikkatli ol valla endanın dediği doğru, araya buck tick filan atıyorum ki dengeyi fazla bozmayalım yoksa bünye dayanabilir. birden yüklenince olmaz, yavaş yavaş :)

Suspusningi dedi ki...

Ahaha ben dün yolladığın Eunhyuk ve wookie'ye yapılan kamera şakasını izlememiştim resmen ağladım çok büyük eşek şakasıydı ya :D Heenimin atarlı davranışları da öldürdü beni. Hele ki göz yaşlarını topladıkları yerde ben olsam tekme tokat dalardım çok piçler ahahaha

Sonra suju ve pis şakaları videolarına takıldım Heechul'ın su şakaları ve en son ona yapılan doğum günü şakasından sonra kendimi videolara gömülmüş bi şekilde buldum. Çok fena ya bir kere bakmakla olmuyor ciddi zamanını veriyorsun kpop aşkına yav.

kucukrukiye dedi ki...

ben de iyi mesai harcadım bu hafta. ama güzel oldu ya kafa pırıl pırıl oldu :)

kimbapsushi dedi ki...

Bensiz Kpop muhabbetleri dönmüş, ruki blogunu güncellemiş ama ben bunu iki ay sonra görüyorum.
Valla ne diyeyim dostlarım, ben de rock-metal aleminden boyband sevdalısı fangirllere karıştım ama bir nebze olsun pişman değilim. Sizleri ve başkalarını biraz da olsa bu batağa çekersem mutlu olurum :D
Kpop güzel şey, parlak oğlanlarımı seviyorum:)

ErsinCe dedi ki...

Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
Gavsi Sani Sözleri

Tek nefeste Okunan Kitaplar

Karşılıklı Blog destekleri