28 Aralık 2009 Pazartesi

after school nightmare


simdiye kadar sanirim binlerce sayfa manga okumusumdur. butun shojo manga klasiklerini okudum ve artik ayni konular beni hic tatmin etmiyor.
yok efendim kiz cok sirindir ama salaktir, okulun en karizmatik elemanina asiktir, ne yapar eder neseli kisiligiyle ve sadece "gambarimasu"(to do one's best) mantigiyla o karizmatik, yakisikli zeki cocugu kapar. Bu hikaye turunun cesit versiyonlarindan onlarca yuzlerce okudum.
bu after school nightmare'i de onlardan biri saniyordum, ama japonca sinifimdan gulden'in tavsiyesiyle basladim okumaya, ve bitirmeden kalkamadim.
inanilmaz psikopat, konusu, kurgusu cook basarili. keske cizimler biraz daha guzel olsaydi. ama konu o kadar saglam ki okumaya basladiktan sonra pek umursamiyorsunuz.

konu soyle ki;(anime.gen.tr'den alinmistir)
Mashiro Ichijo'nun belinden yukarısı erkek, belinden aşağısı ise kız bedenidir. Peki ya Mashiro'nun beyni erkek mi kız mıdır? Tam iki cinsiyetin arasında kalmaktan bunalmış durumdayken okul hemşiresi Mashiro'ya alması gereken yeni bir ders olduğunu söyler. Bu derste insanlar fiziksel bedenlerinden arınıp ruhlarının şekline bürünmektedirler. Mashiro'nun tek yapması gereken bu dersten mezun olmaktır, böylece onu zayıf yapan dişi yarısından kurtulup tam bir erkek olabilecektir. Ama bu dersten mezun olmak hiçte o kadar kolay değildir. Mashiro dersi alan diğer öğrencilerin ruhlarının pek de masum olmadığını çok zaman geçmeden öğrenecektir.

Hiç yorum yok: