29 Aralık 2009 Salı

bayanlar itiraf edin, hepimiz birer himono onna degil miyiz?




Evet oncelikle himono onna ne demektir onu aciklamam lazim sanirim. Efenim himono onna, gunduzleri isine giden, isinde gayet sik ortama ayak uyduran ama eve girer girmez pijamalarini geciren, sacini tepeden toplayip, birasini daginiklik icinde yudumlayan, asktan, romantizimden elini ayagini cekmis bayan kisilerdir. tam cevirisi de kurutulmus balik kadin.
Sevgili okuyucularim (kendi sesim yankilanip bana geliyo sanki..huuu kimse yoh muu?) bugun size tanitacagim dizinin yani hotaru no hikari'nin bas karakteri boyle bir seker mi seker ablamis. Evinde gevsekligin dibine vuran, isinde deli gibi calisan hotaru adli kisilik bir gun uyandiginda evinde isyerindeki mudurunun oldugunu gorur. Kader aglarini ormustur ve mudur karisiyla tartisip evini terkeder aslinda babasinin evi olan ama hotaru tarafindan kiralanan evine doner. bir sekilde beraber yasamaya karar verirler. Her zaman disiplinli, karizmatik mudur isyerindeki hotarunun evdekinden ne kadar farkli oldugunu gorecektir seri icinde. ama asil konumuz bu askin ne oldugunu tamamen unutmus kizimizin ofise yeni gelen genc bir delikanliya gonlunu kaptirmasi ve onun ugruna himono onnaliktan mudur yardimiyla mezun olmaya calismasidir.


Diziyi izlerken insanin cani bir bira kapip mudurle hotarunun yanina verandaya cikasi geliyor, o kadar sevilebilen sirin karakterler yaratilmis. Onlarin aralarinda da acayip guzel bir iliski var. Ama kizin asik oldugu cocuk rol yapamamasindan midir, inanilmaz cirkin olmasindan midir nedir bi sekilde siritiyo diger ikisinin yaninda. Dizinin basindan sonuna kadar sahsen ben muduru pek begenmistim. Kendisi simdi 40li yaslarinin basinda, bir cok dizi ve filmde oynamis olan ve ayni zamanda bissuru albumu olan unlu bir sarkici Naohito Fujiki. Isiniz yoksa, izleyecek guzel cici bir seyler ariyorsaniz bi bakin derim ben,zaten ilk bolumunden sonra birakamazsiniz :)

7 yorum:

ser_min dedi ki...

Evet ben öyleyim. Hatta aalasıyım. Bu halimide çok seviyorum. Oh mis gibi rahat rahat. demek bana japonya da olsam himono onna diyeceklermiş. Deiyebilirler yani :D

kucukrukiye dedi ki...

sermin izlemediysen bence bu diziyi kesin izle, ozellikle last friendsten sonra iyi gelir acilirsin diye dusunuyorum:)

ser_min dedi ki...

Evet ya izleyesim var kuchiki peki bildiğin bir link var mı izleyebileceğim ?

kucukrukiye dedi ki...

http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/hotaru-no-hikari/

ben indirip izledim ama dramacrazyde var..ingilizce altyazili ama..bi sorun yaratmayacaksa izleyebilirsin.ya da indirebiliyorsan turkce altyazilari cook guzel cevrilmis.
ben manyak gibi bi ingilizce altyazili bir de turkce altyazili izledim :)
sonra tekrar turkce..tekrar ingilizce...evet cok izledim ben bu diziyi:))

ser_min dedi ki...

İndirmek çok uzun sürer diye indirmeyi tercih etmedim hele şimdi izlemeye başladım ki hiç bekleyemem o kadar. Ya daha iki bölüm izlememe rağme allahım ne kadar güldüm anlatamam sana gözlerim yaşardı :D

ser_min dedi ki...

Arkadaşım ya bir türlü bitiremedim ha şu kısacık dizide 3 bölüm kaldı. Ama bir şey diyim mi sana çok sevindim bizimkiyle çocuğa ama ben patronu daha çok sevdim. Acaba diyorum birşeyler olur mu? :) Keşke olsa diyorum o da ayrı ;)

kucukrukiye dedi ki...

cocugu ben de sevemedim. soguk nevale...ama buchou canimdir cook severim kendisini:))
http://karizmatikbirisimdenyoksunblog.blogspot.com/2010/02/naohito-fujikisweethotaru-no-hikari.html
bak burada videolari var..sarkilari da pek guzel naohito fujikinin