27 Temmuz 2010 Salı

Avatar'ı katletmişler anacım!


Buradan bütün irnetnet alemine seslenmek istiyorum. Arkadaşlar, dostlar, gardaşlar, emmiler, emolar…Herkes..sakın ama sakın ama sakın The Last Airbender denen filme para verip gitmeyin. Hatta indirip evde bile izlemeyin. Aylardır ne heyecanlarla beklediğimiz, fragmanlarıyla kendimizden geçtiğimiz Last Airbender yani Son Havabükücü adlı film izlerken de bizi kendimizden geçirdi. Ne hüsran ne hüsran!! Zaten Prens Zukonun yerine Slumdog’daki Hintli arkadaşın oynayacağını öğrenince anlamalıydım.

Yani neresinden başlasam eleştiriye bilemiyorum. Baştan sona kadar yazık bir film. Özellikle biz Avatar fanları için. Yıllar sonra bana ingilizce dilinde bir çizgi filmi hastası olarak izleten avatarın düştüğü haller beni derinden yaraladı a dostlar!

En başında cast inanılmaz kötüydü. Yani tamam her ulusu farklı bir millet canlandırsın gibi bir kafa anlaşılabilir ama neden Hintliler. Yani en karizmatik ateş ulusunun prensi, kralı…Hintli ya!! Yani seride de koyu tenli olsalar anlıcam! Orası hiç olmamış zaten.

Sonra karakterler: başta havadan bi topun üzerinde türlü şebeklikler yapan, sürekli oyuna kaçmaya çalışan o şirin Aang gitmiş, yerine ismi bile aynı telaffuz edilmeyen,sanki yılların sillesini yemiş küçük Emrah gelmiş. Bütün şirinliğini çizgi filmde bırakmış bu ağlak mızmız şeyi hiiç ama hiiç sevmedim.

Sokka desen seride komedi öğelerinin kaynağı,burada gereğinden fazla karizmatik ve becerikli. Sadece at kuyruğunu tutturmuşlar sağolsunlar.

Iroh: Gevşekliğiyle ünlü sürekli çay içen tonton amca gitmiş yerine fit vücutlu bilge karizmatik bi amca gelmiş. Hem o da ateş ulusundandı. Neden Hintli değil?! Kızdım bak!

Konu desen çok üstün körü, karakterleri yanlış bile olsan tanıyamıyorsun, sevemiyorsun…yani her anlamıyla iğrenç bir film.

Özetle gitmeyin, gidenleri kollarından ayaklarından prangalayarak engelleyin. Paranıza zamanınıza yazık!

Aynısı şimdi Death Note'la Bleach'in de başına gelecek ben ondan korkuyorum.

13 yorum:

inferidii dedi ki...

dediklerine harfiyen katılıyorum. dün akşam izledim movie yi. maalesef sinemada. hayallerimin prensi zuko-yu hintli birinin oynaması beni sarstı ve cidden avatarı görünce gözümde emrah canlandı. filmde adam gibi bi tane oyunculuk yoktu.. aaaa abba!! bi tek abba iyi oynamışş , o kadar!!

kucukrukiye dedi ki...

yaa appayı momoyu şirin yapmışlar ne güzel ama o kadar fazla da görünmüyolardı. appanın sokkayla uğraşmasını bile üstünkörü geçmişler.
cidden bi yıkım :)
puanım 10 üzeriden -1

SinCap dedi ki...

gerçekten mi bende onu bekliyordum aslında fragmandan anlamıştım böle olacagını bence de prens zukonun karizma yerlerde bide death note vardı değilmi bizim kirayı ZAC EFRON canlandıracaktı iyek ondan olsa olsa misa misa olur..

kucukrukiye dedi ki...

ahahahah doğru dedin valla!! ya death note gene yapılır daha çok senaryo üzerinden ama..avatarın dünyası ayrıydı yani her bir noktasını özenle mahfetmişler zaten yakında görürsün türk televizyonlarında ilk defa diye düşer tv'ye :))
izliceksen anca o zaman izle derim:)

SinCap dedi ki...

M. Night Shyamalan denen herifin işi korku filmi avatar korku filmi değil bi kere o adamı hiç sevmem zeten kendide hintliye benziyor bulmuş kendi gibi bir hintli sinirlendim layn...:)

kucukrukiye dedi ki...

hintli zaten adan resmen torpil geçmiş :)
yav hintlilerle bi derdim yok ama avatardan bahsediyoruz yani daha önce yaratılmış bi dünyayı sen neden mıncıklıyosun. yüzüklerin efendisinde nasıl yaptı peter jackson az bak da öğren di mi

Mitra dedi ki...

kucukrukiye bu sıcak günlerde sana mim gönderdim, cevaplamak ister misin bilemedim ama yine de gönderdim :)

kucukrukiye dedi ki...

mitracıım bu günlerde nişan hazırlıkları aldı yürüyor, bu hafta cevaplayamayabilirim ama ilk fırsatta cevaplayacağım. teşekkür ederim:))

Mitra dedi ki...

Tebrik ederim kucukrukiye :) Ne zaman istersen o zaman cevaplarsın. Nişanını kutlarım, umarım bir ömür mutlu olursun :)

Ella - Bella dedi ki...

nişanın kutlu olsun ^^
avatarın filmi hayatımda gördüğüm en iğrenç film . artık ismini görünce midem bulanıyor. bok etmişler filmi .
ben death notenin filmi çıkçağını bilmiyodum .gerçekten yeni filmi mi çıkçak. çıkarsa giderim valla ama L 'i kim oynar falan nasıl yapar endişelenmeden durmıyor insan . önceki filmlerini gördük çünkü...

Fato dedi ki...

o kadar kötümüymüş yaw :) Naptın kuçukrukiye :) Kardeşim gitmişti ben daha gitmedim. Ama o acayip beğenmişti. Sahneleri efektleri çok güzel falan diodu. Bende cnbc-e de çizgifilmini izlerdim. Sen böyle yazınca ne kadar berbat etmişler merak ettim şimdi. Belkide kardeşim çizifilmini izlemediğinden ona güzel geldi :D

tarih84 dedi ki...

En son gittiğim 3Dsaçmalığıydı başta 3D olması hataydı çünkü toplasan 4 sahne vardı.filmi rezalet buldum.hadi çocuklar yanlış seçim bari ona hadi ney6se dicem ama yok yok neyse bile diyemicem ben en çok ateş kralı ve amcasına takığım herşeyi geçtim hintli simgelemelerini bile babası zmanında bu çocuğun yüzünü mühürlemişti en azından makyaj ekibi düzgün yapsaydıda işini bari yara izi düzgün kalsaydı.hele amcası katılmamak içten değil pek karizmatik ama aslenm çay manyağı herifti hatta miskin, bir bölümde bir bardak çayı dökülmüştü die ağlamıştı adam yahu.hava bükücü rexzaleti çocuk ha bire gözünde yaş toplamay çalışıyordu burnunu çeken bir bebe,olmamış bu iş olmamış kitap no:1 ve benimde bu işi bıraktığım filmdir en azından baeri bu çocuğu ana karakteri asyalı seçselerdi koskocaa ABD de asyalı çocuk mu kalmadı cıx olmaz bu iş.korkum Deat note nserisi için inşallah bulaşmazlar

kucukrukiye dedi ki...

korkarım ben hayallerim yıkılmasın diye death note izlemicem ya da en azından insanlar olumlu bir şeyler söylerlerse izleyi düşünürüm. tam bir hezimetti ya film..bir de devamı gelecekmiş. çekmesinler bence boşu boşuna. ölü yatırım :)