4 Temmuz 2010 Pazar

Naruto ve Bleach spoiler aromali sacmalama yazisi


Yine gunlerdir bir yazi birsey yazamadik blogcagizima. Mezuniyet torenim nedeniyle anne-baba-babanne olusan agir bir misafir grubu geldi Soke`den. Ne dogru durust birsey izleyebildim, ne rahat rahat internete girebildim bir haftadir. Bu sabah yolcu ettim kendilerini. Valla ister hayirsiz evlat diyin ister hain evlat ama varolan ev duzenine anne baba da olsa bir haftalik bir misafir girince allak bullak oluyor insan. Ev zaten uffacik adimimi attigim yerden biri cikiyor. Sosyopat olmasina ramak kalan ben icin evin kalabalik olmasina alismam zor oldu. Neyse efenim... Su an bu satirlari yazan bendeniz artik bir fizik ogretmeniyim (issiz bir fizik ogretmeni). Diplomami filan da aldim. Gorgusuz gibi gidip gelip bakiyorum. Dile kolay taam 6 sene okudum onu almak icin (1 sene hazirlik 5 sene lisans). Bolumumun 4 sene degil de 5 sene oldugunu ogrendigim anda gecirdigim krizi dun gibi hatirliyorum, sonra bi baktim hocalardan diploma almak icin siraya girmisim.. Yaslandik azizim.
Animelere gelecek olursaak, sanirim Naruto ile baslasam en guzeli olacak, biliyorum bu aralar biraz Narutodan fazla bahsettim ama hakediyor be canlarim. Izlemeyenler (kimbap lafim sana ^_^) su andan itibaren okumasin kendini zehirlemesin bence.
Naruto bu haftaki bolumuyle resmen top yapti, beni kendine bir kere daha asik etti, onu neden bu kadar cok sevdigimi gozume gozume bir daha soktu. O ne muhtesem bir bolumdu ya oyle!! Hinatanin yerden yere vurulmasi ve painde aldigi son darbe nedeniyle akan kani goren naruto delirdi ve kyubi seali kirdi. Paini pain olduguna pisman etti, uc bucuk attirdi. Gerci daha once en fazla 4 kuyruga kadar acan naruto bu sefer nefretiyle dogru orantili olarak 9 kuyruga kadar donusum gecirdi. buna ragmen paini tam olarak yenemedi. Naruto yavrum evladim caresizce yine tabii ki tek basina "Biri sesimi duysun, biri bana bir cevap versin" derken karsisina sanirim yaratilmis en super ve yakisikli karakterlerden olan babasi cikiverdi.
Yondaime....Yaa su an hissettiklerimi yine anlatamiyorum ama...Innaaanilmaz mutlu oldum!! Gerci bu bolumde karsilastiklarini biliyordum ama o son sahneyi o kadar duygusal o kadar guzel yapmislar ki...O izlemeye doyulmayan dovus sahnelerinden sonra bir de onunla vurdular... Ve boylelikle Naruto yine super anime nasil olunurun standartlarini biraz daha yukari cekmis oldu. Yeni uzun soluklu serilerin bundan boyle cok zor.

Bu arada bir cok yerde cizimlere karsi elestiri yazilari okudum ama bence cizimler cok iyi olmus. Klasik Naruto cizimlerinin bayagi bir disina ciktilar. Hatta bir kac yerde benim cok sevdigim manga cizimi gibi olan yerler vardi. Bu tarz cizime ilk Guren Lagannda rastlamistim, sonra One Piece de bir kac bomba sahnede daha gordum. Kesinllikle dovus sahnelerinin etkisini artiran bir teknik bence. Ben sahsen begendim tabii zevkler ve renkler tartisilmaz. Elestirenleri de anlarim...
Bleach`e gelecek olursak... Bu hafta Starks- Shunsui- Ukitake uclusu ile goz doldurdu. Starks cidden Grimmjow ile yarisabilecek bir arrancar. Yanindaki veletle birlestigi zamanki hali de oldukca iyiydi. Gevsek ve agir halleriyle kendini bana sevdirdi evet ama asil olay benim gevsek taichou diye adlandirdigim Shunsuide. Simdiye kadar etliye sutluye karismayan, kenarda sake icip gevsek gevsek yatan kaptanimiz sanirim ikinci kere pembe kimonosunu atarak ciddilesti. O adamin cok ciddi oldugu bir dovusu izlemek istiyorum ve sanirim starks bunu zorlayacak ben de cok merak ettigim bankaisini gormus olucam. Hayir adamin guclu oldugu her halinden belli, bir anime klasigidir ki gevsek ve umursamaz gorunen sevimli karakterler aslinda inanilmaz kuvvetlilerdir. Bunu biliyoruz ama Shunsui`yi hic agir bir dovuste goremedik. ukitake de ayni, o da mahallede cocuklara cikolata alan onlarla futbol oynayan ve onlari koruyan, herkes tarafindan sevilen mahalle aabisi. O da cok guclu eminim ama onu da bir vukuat icinde goremedik. Zaten bu ikisi ateslerin efendisi dede birinci kaptanin ogrencileri... Ne kadar tirt olabilirler.
(-en guclu teknik olarak silahindan cicek, konfeti ve bayrak cikardiktan sonra- Starks: Iste simdi dovusmek icin olan butun motivasyonunuzu kaybettiniz!)

Sonuc olarak animeler yine sahane gitti bu hafta. Amaa cok uzuldugum birsey oldu bu hafta one piece cikmadi. Sanirim cidden bu sefer som agzimi actim adamalri ellerimle tatile gonderdim... Narutonun da endingi degismis umarim o da tatile girmemistir. Bleach giriyor yazin onu biliyorum ama Narutoyu hatirlayamadim...One piecei ilk defa yazin guncelden takip edisim, tatile giriyor mu bilmiyordum sanirim giriyormus :(

Neyse gene yazmadim yazmadim, yazinca da cenem dustu. Ben kacayim. Sevgiler saygilar efenim.

4 yorum:

Kamina dedi ki...

Bleach'i yapanlara ulaşıp Suspicious un önerisini nasıl iletebiliriz Rukiciim ??

Shunsui, Ukitake, Starks ve Urahara bir bölüm boyunca sake içip geyik çevirseler. Hatta bece Yoruichi de yanlarına katılmalı :))

Bu arada Yoruichiyi de aylardır göremiyoruz. Sanırım zamanı geldi artık... çok özledim kendilerini :)

YRM dedi ki...

blogun sayesinde artık bleach izliyorum :)
eh ne diyeyim
geçmiş olsun xD

kucukrukiye dedi ki...

:) geçmiş olsun cidden..ama bleachin de ilk 70-80 bölümü çok iyidir.
ama filler bölümleri çok fazla canından bezdirebilir izlerken..
aslında bleach yerine izlemediysen one piece'e başlamanı tavsiye ederim sana..
evet evet one piece izle, one piece candır kandır!on numara bir seridir

YRM dedi ki...

başlamadan söylesem iy edermişim :)
bir saat one piece mi izlesem bleach mi izlesem diye düşündüm en son bleach daha güzel gözüktü onu izledim 10. bölüme geldim bile