6 Temmuz 2010 Salı

one piece adina

Sanirim bu hafta yeni OP bolumu yayinlanmadigi icin inanilmaz bir bosluga dustum. Surekli izledigim serilerden Narutonun ya da Bleach`in yayinlanmadigi haftalar olmustu evet. Hatta bu kis bayaa aylarca bleach izlemedim bana misin demedi. Fakat bir hafta one piecesiz kalinca resmen delirdim. Suspiciousninjagirl ile dun konusurken tayfayi ne kadar cok ozledigimi anladim. Izleyenler anlamistir ne demek istedigimi. Dunden beri surekli youtubeden dailymotiondan videolarini izliyorum hatta dun saatlerce eski bolumlerini izledim. Tabii uzerinden yuzlerce bolum gecince yer yer olay sirasi karisiyor, bazi olaylar unutuluyor. 80. bolumler filan ne kadar harikaymis.
Nakamalari topladiktan ve grandline`a girdikten sonra bildiginiz gibi apayri bir ivme kazaniyor anime. Her adada ayri bir dunya ayri bir macera. full gaz!!
Tabii duygusal bolumleri de unutmamak lazim. Gecenlerde Facebook`dan bir arkadasim izledigim en harika AMV yi gondermis bana. robin`le ilgili. Sadece onu paylasacaktim ama gene videolara daldim iki tane daha guzel amv buldum. onlari paylasayim sizinle.
Ilki cok spoiler icermiyor gonul rahatligiyla izlenebilir.
Ama ondan sonraki hele ki en superi olan sonuncusu animeyi izlemeyenlerin kesinlikle uzak durmasi gereken bir video. Aman dikkat cunku yaklasik 40 bolumluk bir olayi harika bir sekilde ozetlemisler videoda. Buyrun iyi seyirler:)






7 yorum:

Kamina dedi ki...

Rukicziim videolar ilaç gibi geldi valla... izmir de server odasındayım +4 derece... yaz gunu gtum donmuş durumdaydı veeeeeeeeee... yeni iletini gordum... :)))

Özellikle son video hakkaten gene bana gaz pompaladı... üşümem falan kalmadı :)))

Aslında çok şey yazmak istiyom... Anladın sen onları :)) neyse yazmıyım takip edenlere spoil vermiim yoksa iki cihanda yakam bi araya gelmicek küfür yemekten :)))

Kamina dedi ki...

Ayşeeeeeeeeeee çıkıyo mu bu yorum...?? :)

kucukrukiye dedi ki...

deneme bir ki deneme bir kiii
blogspotu da kaybettik..

Kamina dedi ki...

seninki gelmiş rukiciim benimki bakalım yazcak mı??

Suspusningi dedi ki...

valla spoiler olur diye okumadım yazdığını ama dün gönderdiğin videolar günümü şenlendirdi ahaha ve 80. bölümü izledim gerçekten çok güzeldi :)

kucukrukiye dedi ki...

@kamina
sorun kendi kendine cozuldu sanirim ama daha buyuk bir problemimiz var :((
sana kotu haberlerim var, ya merti ya da beni arasana..

@suspicious 80ler bayaa guzel bolumler ben dun izledim de duygulandim yine.
1. videoyu 80lere geldiysen izleyebilirsin eski bir amv gayet de guzel yapilmis

Kamina dedi ki...

hah gelmiş geriye.... neyse videolar için tekrar saol... :)