18 Ağustos 2010 Çarşamba

bleach 283

Bleachin son bolumunun 284 olmasina ragmen kendisini gormemezlikten gelip gecen haftaki bolumden kisaca bahsetmek istedim. Zira uzun zamandir izledigim en iyi bolumlerden biriydi. gevsek taichou Shunsui ile gonullerin Arrancar`i Starrk`in dovusunun oldugu bolum su gibi akip gecti. Shunsui'nin bankaisini gormek hala hayal olsa da en azindan kilicinin ozelliklerini ogrenmis olduk ki bence harikaydi. her biri olumcul cocuk oyunu gibi olan bu ozelliklerle zaten iyice yorulmus olan Starrk cok fena cartayi cekti maalesef.
Starrkin kurtlu son haline de bir ayri bayildim. Surekli yalniz olan Starkkin son silahinin kendi ruhundan olusturdugu -suru halinde dolasan- kurt cetesi olmasi bence harikaydi. Zaten Wolf's Rain den sonra animelerdeki kirtlara olan hayranligim iyice artmisti bleachte bir daha karizmatik kurtlari gorunce bi mutlu oldum.
bu kadar harika bolumden sonra zaten Aizen tarafindan desilmis olan Halibelin gecmisine donmeleri biraz gereksiz olmus resmen hizi dusurmus. klasik bir kubo-chan hareketi. alistik artik bunlara. umarim haftaya toparlar. Artik Aizen'den de birseyler gorelim di mi ama?

4 yorum:

Suspusningi dedi ki...

Hiç izleyesim yok ne yapacağız doktor? :(

kucukrukiye dedi ki...

ooo sevgili hastacım sana one piece efect teşhisi koydum maalesef bunun tedavisi yok. iki ay civarında en ağır semptomlar gözlemleniyor sonra şanslıysan yavaş yavaş iyileşiyorsun. semptomlar: başka animeleri beğenmemek, başka animelere gülememek, one piece karakterlerini özleyip rüyanda görmek,one piece videolarını sürekli youtubedan izlemek vs.
geçmiş olsun...ama yapacak bişe yok :))

Suspusningi dedi ki...

e dostum ağır hastaymışım ben belli oldu. daha bu gece baroque works'ün 2 bina yanımızda olduğunu gördüm aahahaha.

Suspusningi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.