21 Ağustos 2010 Cumartesi

DOGS: Bullets&Carnage


Sadece 4 bolumcuk bir OAV olmasina ragmen taa ne zamandir beklettigim bir animeydi bu. Neden bu kadar unlu oldugunu da anlamamistim acikcasi ama cidden dedikleri kadar varmis. Kasla goz arasinda bitiverdi. Karakterlerin hepsi on numara. Eski kiralik katil babacan Mahai'in yetistirdigi elemanla olan iliskisinin anlatildigi ilk bolumden zaten kalbimden vurdu beni. Sonra nikotin bagimlisi animelerde gordugum en super karakterlerden biri olmaya aday gun smoker manyak Badou, intikam hayalleri kuran katanaci gizemli hatun Naoto ve karizmatik aabimiz Haine...Hem hikayeleri cok iyiydi hem karakter tasarimlari.

Gonul ister ki animesi yapilsin biz de bol bol izleyelim. Mangasi devam ediyormus. Nasil okuyan var mi? Baslayayim mi ben de acaba? Shonen mangalari okumuyorum ama bunu cok merak ettim acikcasi. Ne yapsam ki?

4 yorum:

suspiciousninjagirl dedi ki...

harika bir oav'dı inana bana mangası da o kadar iyi. hatta biz devam etsek mangasına süper olurdu :P(her şeyi çevirelim düşüncesinden alamıyorum kendimi)
Umarım animesi falan çıkar önümüzdeki senelerde, özellikle fuyumine benim en sevdiğim bayan karakter olduğundan yeri bambaşka.

kucukrukiye dedi ki...

valla okuyacam sanirim bunun mangasini. karakterler gercekten super. naoto karakteri de tam bir fetis olmus ama ha! karizmatik kilicci tas gibi abla :)
cok merak ettim oykulerinin ayrintilarini ve devamlarini...

cevirsek mi?? ceviren yok mu?? ya da hic girismeyelim zaten yeteri kadar is var:)
bu gunlerde fazla kararsizim hayirdir insalla

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

kesinlikle okumalısın.Kesinlikle.Ben hem mangası okudum hem animesini izledim.Emin ol mangas bambaşka.BENCE yaniii.

kucukrukiye dedi ki...

baslicam ben de bu gidisle! zaten baslasam eger denilen kadar iyiyse iki gune en fazla biter..
ayarsiz bir insanim evet!