3 Ekim 2010 Pazar

Bakuman

Daha once bahsetmistim, ceviri yapmaya basladim diye. Manga cevirilerim yavaslasa da devam ediyor, ek olarak anime cevirilerine de basladim. Belki biliyorsunuzdur, bu sezon Death Note’un mangakasinin son saheseri Bakuman’in animesini basliyor. Hatta basladi, hatta biz mangasuyu olarak cevirdik koyduk.^__^

Turkce altyazili funsub versiyonlarini aceleye getirmeden kaliteli olsun diye daha sonra gelecek ama turkce altyazisi srt dosyasi olarak ciktiginin aksamina ya da en gec ertesi sabaha hazir olacak.

Nedir bu Bakuman derseniz, animemangatr’den suspusun yazdigi aciklamayi aynen aliyorum. Buyrun,

14 yaşındaki Moritaka Mashiro, mangaka olan amcası Nobuhiro Mashiro’nun ölümünden sonra mangaka olma hayallerinden vazgeçmiş, gelecekte ne olacağına karar verememiş, çok yetenekli bir çizerdir.

Mashiro’nun sınıf arkadaşı olan Akito Takagi ise sınıfın en zekisidir ve yazdığı hikayelere çizim yapabilecek bir ortak aramaktadır. Bazı rastlantılar sonunda birlikte manga dünyasının en iyi mangakaları olmaya adayan iki arkadaş bunu başabilecek midir?

Ben animesinin cikacagini ogrenince mangasini birakmistim. Ama cok basarili oldugunu soyleyeyim. Ozellikle eger ilginizi cekiyorsa manga dunyasi, shounen jump, cizimler konusunda oldukca da bilgilendirici. E bi de komik! Romantizm az da olsa var...son zamanlarda gercek yasami anlatan en iyi serilerden biri olmaya aday bence.

Buyrunuz bu da altyazisi

Buyrunuz bu da torrenti icin...

Zaten deprem oldu evde yalnizim diye cok korkuyorum. Bari anime izleyeyim de kendime geleyim. Bu arada Slam Dunk’a basladim, yakinda biter. Bitince hakkinda yazayim da reklemini yapayim biraz. Nhaahaha..hoscakaliiin!

Hiç yorum yok: