21 Nisan 2010 Çarşamba

Mim bana mimler bana

Ser_mincim beni mimlemis. Sevindim cok ama zor bir mim gibi geldi bana. Ne bileyim ilk basta nerden bulucum ben yasadigimi hissettirecek 10 sey diye dusundum. Ama cidden varmis. Cok rahat bulmama da sevindim ayrica. Ne cok varmis megersem.

Birincisi tabii ki anne kucagi, baba ocagi ikilemesinden olusan sicak ailem. Yorgun argin donem bitip eve gidince anneciime sarilmak, babamin yanaklarini mincirmak. Bardak bardak cay esliginde uzadikca uzayan muhabbet “Evet iste buuuuu!” dedirtiyor bana. Tabii ki dunya tatli anne-babama ek olarak ailemizin yaramazi dunya uzerindeki (bence) en super aabisi olan sevgili ev arkadasim (^_^) aabimi de anmam gerekiyor. Onunla iliskimiz tabii ki annemlerle olanlardan daha samimi ve guzel. Yas farki nedeniyle ancak ben universiteye basladiktan sonra tanidik birbirimizi. Her tanisanin “Ulen ne super aabin var!” dedigi, klasik aabi kliselerinden cok uzakta bambaska bir insan o.Canim benim. An itibariyle iste..Haftada 3 gece nobete kalarak kendisine ve bana bakacak parayi kazaniyor. Kiyamam.

Ikincisi simdi Ankaralarda vatani gorevini yerine getirmekte olan sevgilim. Hayatimda ilk defa vatani gorevini yerine getirmek soz dizisini kullandim bu arada.Neyse..Onu ne kadar cok sevdigimi bu yaziyla tabii ki anlatamam. Ama hayatimda oldugu su 4 yil benim icin yasadigim en guzel yillardi. Hatta daha ileri gidiyorum daha once yasamamisim hayatimi diyorum. Tabii ki iyi gunde kotu gunde hep beraberdik ama isin guzeli geriye baktigimda beraber kotu gunlerimizin neredeyse olmadigini gormek. O ilk baslardaki karin agrisi kalp cirpintisinin hala daha devam ettigini hissetmek iliskimizin eskimesini engelliyor. Vicik vicik asiklardan, romantiklerden degiliz aslinda hic. O yuzden burada guzel laflar da edemiyorum, ama seviyorum uleeeeyynn!!!Hemi de cooook..Zaten ozlemisim deli gibi..Ufff amaaan..

Bu siralamayi onem siralamasi olarak mi yapmam gerekiyordu bilmiyorum ama ben bundan sonrasini oylece yaziyorum Kusura bakmayin kuzular. Ucuncusu istinasiz her sabah benim gulumseyerek uyanmami saglayan kediciim Luxorum. Yaptigi sapsalliklarla gecenin 5’I, sabahin 8’I ogleden sonra ya da once hic farketmez beni her daim kahkahalara bogabiliyor. Gece yatarken gelip “Beni de al yaninaaa,ben de senle uyucam” diye bagirinip yorgani kaldirmamla hemencecik koynuma girip girrlamaya basladigi anda icim iscacik oluyor. Kendisi su anda etrafina doladigim salimin icinde horlayarak bana nispet yaparcasina uyuyor. Hayatimda verdigim kesinlikle en dogru karardi onu almak.

Dorde gelirseeeekk tabii ki anime, manga dizi. Japonlarin yaptigi hersey.Neden oldugunu hala cozemedim, gercekten neden bagimliyim ben bu adamlarin yaptiklarina. Ser_min de bahsetmis ya Ne zaman bi cekik gozlu gorsem siritiyorum Sacma di mi? Japonca konusurken egleniyorum. Japonca konusmalarini dinlerken egleniyorum. Cizdikleri mangalardan milyonlarca sayfa okumusumdur belki hala bikmadim. Gunlere vursak kimbilir kac gun boyunca anime izlemisimdir..Evet ondan da bikamiyorum. Keske biksam…Ama yoook..Aynen gider bu boyle. Eminim yillar sonra hala cocuklarimla One Piece’in yeni bolumunu bekliyor olucam(tabii ki devam edecek)

Besinci benim ne kadar inek bir ogrenci oldugumu bir kere daha vurgulayacak ama sanirim calismak da bana yasadigimi hissettiriyor. Yok aslinda calismak degil de calismamin urununu gormek. Guzel birseyler ortaya cikarmak beni cok mutlu ediyor ve tabii ki calismamin karsiligini gormek. Bransimla alakali mesela ogretmek de sanirim bu kisimla ilgili. Kendimi en iyi hissettigim anlardan biridir mesela ogrencimin beni arayip “Sayenizde 4 aldim hocam, cok tesekkur ederim” demesi. Ya da dersi anlatirken cocugun da anladigini anladigi andaki sevincini paylasmak..Ise yaradigimi hissetmek ayni zamanda yasadigimi da hissettiriyor kisaca.

Cok yemek yemememe ragmen guzel yemeklere bayilirim. Yani iyi yemek yemek. Aslinda yemek de ayirt etmek. Evet kendimle celisiyorum ama seviyorum yemek yemegi. Ama kalabalikla olacak. Tek basima hic bir zaman keyif almadim yemekten. Hatta genellikle acliktan bayilma noktasina gelsem de eve birinin gelmesini beklerim yemek yemek icin. O yuzden yemek yemem ama arkadaslarla ya da kalabalik akraba ortamlarinda yemek diyeyim altinci olarak.

Ohom ohom!!Sigarayi da unutmamam lazim tabii ki..Evet bagimliyim yapacak birsey yok. Birakmak lazim bidi bidi ama iciyorum hala daha. Seviyorum da isin kotusu. Kahve-sigara + arkadaslarla olacak bud a tabii ki, gunumun en keyifli anlarindandir.

Okulda manzarada, cimlerde, petekte ya da kantinde arkadaslarla dersi beklemek..Ya da ders cikisi birseyler tikinmak. Bu esnada da gereksiz birsuru seyi bicir bicir konusmak. Yemin ederim ne sinir kaliyor insanda ne uzuntu..Seviyorum onlari cok. Gerek bolum arkadaslarim olsun gerek Japonca sinifi olsun ve tabii ki eski dostlarim..Iyi ki varlar hepsi.

Istanbul’u da unutmamam gerekiyor. Kac oldu bakalim? Beni yoran, kacmak istegi uyandiran ama yine de sigara gibi bagimlisi oldugum pis ve guzel sehir. Daha dun Taksim’e arkadasimi gormeye gittim. Hava yeni yeni karariyordu. Ulen dedim Istanbul bu kadar guzel olmak zorunda misin? Izmir’de apayridir benim icin ama Istanbul hem aci vererek hem de buyuleyerek yasadigimi hissettiriyor bana. Enerjimi somuruyor, beni mutsuz ediyor, parami surekli emiyor ama hafta da bir gun de olsa sacma sapan bir anda gonlumu aliyor. Ama yok kacicam eninde sonunda Izmir’e. iki senem kaldi.

Ay aay yazacak bir suru sey varmis yaa 10a gelmisim bile. Ne yazsam ne yazsam..Hah! Yazin aksamuzeri denize girip yuzup yuzup cikip bir Efes Tombul acip icmek. Soyle tuzlu tuzlu, hafig serinlemis hava. Sen yorulmussun. O bira ne kadar harika geliyor insane. Hatta birayi ictikten sonra da denize girmek bi ayri guzel. Sonra cikinca tekrar bastan (^_^)Evet evet deniz ve alkolu de ayni yere sigdirip soylemek istedigim ikisini birlestirdim.Ehehee

Bu aksam cenem pek bi acik. Cok uzattim biliyorum. Bitti ama. Okuduysaniz buraya kadar tesekkurlerimi bir borc biliyorum. Ben de suspiciousninjagirl’u mimliyorum. Cevaplar misin bilmem Suspiciouscim ama ben yine de sansimi deneyeyim. Haydi ben dersime doneyim. Japoncayi fazla boslamisim, bakalim bu saatten sonra nasil toplicam.

11 yorum:

suspiciousninjagirl dedi ki...

eyvaah hiç anlamam böyle şeylerden ama bakalım teşekkür ederim ayrıca :P

bu arada anime manga için bulduğun resme bayıldım ahahah çok güldürdü beni :D

güzel bir yazı olmuş cidden çok varmış ben bulabileceğimi sanmıyorum.

kucukrukiye dedi ki...

ben de aynen senin gibi dusunuyodum ama cikiyo bi sekilde hatta dedigim gibi yetmedi de..
aniem icin buldugum resim de google sagolsun sacma sapan seyleri bulduruyor insana:))
bi bak bakalim yazmaktan keyif almazsan yazma zaten, zorlamak istemem kimseyi..salla gitsin.
bu arada twitterda da sinirlenmissin haklisin. en sonunda gidip ben ellerimde oldurecegim orihimeyi o olacak..puff uyuz!

Berre dedi ki...

Bu ne zor mimdir böyle :P Mim hazırlayanların ne amaçları var acep? İnsana vicdan muhasebesi filan yaptırmak mı :P

kucukrukiye dedi ki...

hahahaa aklima geldin berre valla yazarken.dedim ben bu mimle berreyi mimlesem kesin cok kizar:))

kimbapsushi dedi ki...

bu zor mimi hazırlayan ninsan'dır bu arada, ilk ben cevaplamıştım, görünce ben de baya tırsmıştım, bulamam diye düşünmüştüm ama dediğin gibi başlaynca gerisi geliyor. bir de şu denizli biralı madde ağzımın suyunu akıttı, ahh yaz geliyor ama ben çalışıciim T-T

kucukrukiye dedi ki...

ama sen de izmirdesin..haftasonlari tatilin yok mu??
valla nispet yapmak gibi olmasin da o son maddeyi gina gelene kadar tekrarlamayi dusunuyorum bu yaz. Hakettim uleeyn!:))
bira gobegi yapicam, oh olsun!

kucukrukiye dedi ki...

ay ay kimbapcim oh olsun sana degildi bu arada sakin ustune alinma. muhtemelen bu yaziyi okuyamayacak erkek arkadasima idi

kimbapsushi dedi ki...

haftasonum bir aksilik çıkmaz da bedeviliğim tutmazsa tatil, o arayı ben de bolca yüzüp, zaten varolan göbeğimi bira yardımıyla daha da büyüterek geçirmeyi planlıyorum. zaten izmir'de olup da tatil yapamazsam vah bana vahlar bana :)rukicim oh olsun'u üstüme alınmasam da ürktüğümü belirtmeliyim :P

kucukrukiye dedi ki...

ay ay urkme sekerim.bu arada ben yazin komple izmirdeyim. istersen arada bulusup gobegi beraber buyuturuz:)

kimbapsushi dedi ki...

tabi ki canımcım, sen haber ver yeter, ben gelirim göbek büyütmeye :)

kucukrukiye dedi ki...

yasasiiiiin beraber gobek buyutulecek bir yoldas daha!! (`O`)/