27 Nisan 2010 Salı

yanlis zamanda secilmis dogru dizi: Sorry, I Love You!


Gozlerim hem 14 saattir(2 bolumunu dun aksam izlemistim) araliksiz bilgisayara bakmaktan ve cesitli araliklarla aglamaktan sistigi icin daha fazla yorum yapamicam, ama tam bir ruh hastasi oldugumu, dizi bagimlisi, uzakdogu karasevdalisi oldugumu sanal aleme bir kere daha duyurmak istedim.
hayir boyle asklarin olmadigini bile bile, bunun farkinda olarak izledim... ama fena vurdu yaa!!uuff yatayim daha stajim var. 5 saat sonra kalkmam gerekiyor.

4 yorum:

Berre dedi ki...

Ah... Bu dizi, benim ilk göz ağrım, Kore dizileri ile tanışma sebebim ^^

Bu dizi üzerine kaç tane daha izledim, bir daha karşılaşmadım böylesiyle ^^

İzleyeni "Acuşşii, Acuşşii" diye dolaştırıyor bir süre, değil mi:)

kimbapsushi dedi ki...

hayatımın dizisi, zaten sanırım yazmıştım burda da. aşkı daha güzel anlatan ne film ne de dizi bulabildim misadan sonra. hala keşke herşeyi unutsam baştan izleyip dursam derim, ki kaç kez izlediğimi hatırlamıyorum. tüm uzak doğulular içinde bir numaram, oppam, ahjussim, hatta bay sapığımdır so ji sub, ve bu dizide de döktürür. çevremdekiler uzak doğuya teredütle yaklaşınca hemen diyorum zaten, hiç bişey izlemeseniz de misa'yı izleyin diye. ya ama ben sabaha kadar konuşurum bunun üzerine, aferin ruki doğru yoldasın kdramalar konusunda ama daha iyisini bulabilir misin bilmiyorum^^ bir de ben de yine yazıyordum misa hakkında tam üstüne geldi bu. yine bir liste hazırladım kendimce misa da bir numarada bulunmakta^^

kucukrukiye dedi ki...

ama ama cooook guzeldi dedigim gibi basindan kalkamadim. birakin ders caalismayi yemek bile yiyemedim dogru durust. ayrintili tanitimini tanitimindan ziyade sanirim yorumlamasini yaapacagim ama once biraz duygularim toparlansin. butun gece ruyamda tas kafa ile bay sapigi gordum cunku...
fazla etkileniyorum ben bu dizilerden..

âyine-i devrân dedi ki...

bu dizi için ne denebilir ki, tüm zamanların bir numarası herhalde, insanı yemeden içmeden kestiği doğru, sonra müziklerini de dinleyemiyorsun, caddede karşıdan karşıya geçemiyorsun vs. efkar bastı yine :(