15 Nisan 2010 Perşembe

nerelerdeydim neler yaptim...


Daraldim..Daraliyoruuum!!

Kac gundur yeteri miktarda anime girisi yapamadim bunyeye, e haliyle sinirlerim yatismiyor. Yok yaa sinirden de degil de yorgunluktan. Pazartesi sabahi erkek arkadasimi askere gonderdim. Ucagi sabahtandi e haliyle uyumadim o gece.Zaten havaalaninda onu biraktiktan sonraki 4-5 saat annesiyle sarilip sarilip aglamakla gecti. O halime ragmen gittim bir de okula derse..Gozler porsumus..O da yetmedi haydaa aksam otobusle Izmir’e. Daha yeni geldim Izmirden.

Ama o nasil bir memleket yaa!! Yok benim ne yapip edip Izmir’e geri donus yapmam gerekiyor. Izmir’de vaktimin cogu hastanede gecti ama sonuc beklerken kacip Karsiyaka’ya bir aile dostumuza gittik. E tabii ben dayanamadim, carsiya gidelim, yali’ya gidelim diye tutturdum. Ciktik bir de oralari gezdik. Gozunu sevdigimin Izmir’I yaa…Havasi ayri insane ayri yemin ederim. Resmen icim acildi Izmir’de..Daha ne oldugunu anlamadan da geri donmem gerekiyordu. Dun aksam tekrar otobuse binip geri geldim.

Bu arada otobusler de ucaklarla yarismak icin konfor ustune konfor yapmislar. Her koltugun arkasinda televizyon, icinde bissuru film filan. Izmir’e giderken midem bulandi ayni noktaya bakmaktan izleyemedim ama donerken iki film birden izledim. Biri Billy Eliot miydi dansci bir cocugun filmi vardi. Iste o sirinlik abidesinin oynadigi “August Rush” diye bir film. Kalbinin Sesini Dinle diye cevirmisler. Tek gecelik bir iliski yasayan iki muzisyenin (kendi istekleriyle ayrilmiyorlar) yurtta kalan ve surekli ailesinin muzigini duyan cocuklarinin yurttan kacip onlara ulasmaya calismasinin oykusu.
Digeri de Anne Hatheway olabilir ismi. Bu Seytan Marka Giyer’de filan oynayan beyaz tenli kocaman siyah gozlu kizin “Becoming Jane” adli filmi. Turkcesi ne bilemiyorum. Jane Auston’in hayat hikayesi. Onu da begendim ama August Rush kadar degil.

Oooff hastanede birkac gunluk rapor vermedikleri icin birazdan okula gitmem gerekiyor ama halimi gorseniz insanliktan cikmis durumdayim. Sabah eve varinca dinleneyim diye yattim Telekom’dan arayip uyandirdilar. Internetimiz inanilmaz sorunlu. Apartman biraz eski oldugu icin tesisattanmis. Saka gibi bir gelip bir gidiyor. Bu yaziyi upload edemeyebilirim bile. Bakalim..

Bu aksam biraz vakit ayirabilirsem yeni animeleri izlicem. Ozellikle Oguri Shun’un ilk defa seslendirme yaptigi ikinci dunya savasi sonrasi japonyasinda bir kac delikanlinin hikayesinin anlatildigi Rainbow’dan cok umutluyum. Bir de Shinsengumi’li bir anime daha var. Ohooo daha Angel Beats! Var. Suspiciousninjagirl begendigini soylemis. O begendiyse kesin iyidir diye dusunup onu da izleyecegim.

Haydin saglicakla kalin. Cok bos bir yazi oldu ama ozledim bloga yazmayi. E tabi artik dirdirimi cekecek erkek arkadasim day ok yanimda..Yandiniz benim elimden ^_^

edit: internet yuzunden yaziyi ancak eve gelince koyabildim. yarina da kanji quizim varmis..bi rahat yuzu yok bana..neyse en azindan yapacagim is japonca..

5 yorum:

Suspusningi dedi ki...

oy oy baya yoğunmuşsun canım.
ayrıca yarınki kanji quizinde başarılar dilerim. gambatte!

kucukrukiye dedi ki...

hala daha baslamamis olmam, hala daha furikuri izliyor olmam...
insallah yarin 6 da kalkip ders calisacagim:))
eyvahlar olsuuun!!

inferidii dedi ki...

Allah kavuştursun diyorum, umarım zaman sizin için göz açıp kapayıncaya kadar hızlı geçer... vee ganbatte diye ekliyorummss :))

kimbapsushi dedi ki...

yeni gördüm ben bunu. buralara gelmişsin, hatta koyduğun resimde hergün otobüs beklediğim duraklar mevcut, dur bakayım hatta ben de varım, dikkatli bakanlar görebilir:P izlediğin filmlerden august rush marslı çocuk diye bir filmi hatırlattı bana ucundan kıyısından, gerçi şu aralar kore'den çıkanlardan başka film izlemiyorum ama ilerde izlenecekler arasında.

kucukrukiye dedi ki...

@kimbapsushi
ne kadar ozlemisim karsiyakayi anlatamam sana. bir de sunu anladim ki ben eskimisim, hala vapur iskelesinin oraya d&r diyorum.piuuuuvvv ne kadar zaman once degismisti halbuki. yeni liraya alisamayan eski lira hesabi konusan teyzeler gibi oldum :))
bi de august rush tam cerezlik film. indirip izlenmeye degmez ama tvde filan karsina cikarsa baska bir isin de yoksa sana keyifli bir aksam gecirtir..