5 Mayıs 2010 Çarşamba

One Piece 449-spo spo spoileeerr


Yine aksattim blogu biliyorum ama sanirim okul bitene kadar bu boyle gidecek. Guzelim 10 gunluk bahar tatilini yedim bitirdim hic birsey yapmadan. Ne dogru duzgun ders calistim, ne dogru duzgun gezdim dinlendim. Ama tatilimin en guzel olayi sevgulumun acemiligi bitirip yanima gelmesiydi ^_^ Cuma gunu Ankara’ya gidip yemin torenini izledikten sonra cumbur cemaat geri geldik. Gerci benim Cumartesi pazarim odevlerle filan gecti ama en azindan Mert yanimda. Dolayisiyla biriktirdigimiz animelerimizi de bitirdik cumadan beri. Ben de yavas yavas baslayim kaldigim yerden diyerekten son gaz devam eden One Piece’imin son bolumun tanitayim dedim. (Biliyorum genelde burayi takip edenleri pek baglamiyor ama is OP olunca kendimi tutamiyorum)
Luffyciim yanina birsuru guclu insane da katarak artik idamina 4.5 saat kalan aabisi Ace’I kurtarmaya calisiyor. Bu arada kurtardigi insanlarin bir sekilde diger mahkumlari da hucrelerinden cikarmasiyla Impel down inanilmaz bir kaosa suruklenmis durumda. Dolayisiyla gardiyanlar da ellerinden geleni yapiyorlar. Digerleri pek sorun yaratmadi da Magellan pisi cok ugrastirdi (ve ugrastirmaya devam edecek) Luffy’I neredeyse oldurmustu. Luffy’I olumlerden donduren Ivan-san gecen bolum Magellan tarafindan yenildi. Kendini Luffylere zaman kazandirmak icin feda eden Ivan-sanin yenildigini anlayan Luffy Magellan ile yine dovusmeye karar Verdi.

Bu ne kadar imkansiz gibi dursa da bu sefer bir artisi var. Cok gereksiz karakterlerden mum adam Mr.3, Magellanin zehirinin mumu eritemeyecegini gostererek Magellan’in yegane dezavantajini bulmus oldu. Luffy de ondan kendisini mumla kaplamasini istedi. Allahim bu sahnelere oldum bittim. Cok ozlemisim Luffynin sebek hallerini. Zaten zirhtir silahtir bunlara dayanamiyor direk “Kakkoooiii!!” (supeeer, cok karizmatiiik) diye bagirmaya basliyor. Burda da aynisi oldu. Kendisini cok karizmatik yaptigi icin MR.3’ye tesekkur ederken agladi filan..^_^

Neyse bu mumla kapli hali zehirden etkilenmese de Magellan’a gene birsey yapamadi. Bakalim bunlarin dovusunde haftaya neler olacak. Bu arada Magellan’in emriyle impel downdaki butun askeri gemiler uzaklasti. Dolayisiyla cikisa ulasan mahkumlarin da kaciracak gemileri kalmamis oldu. Ama Crocodile, adini unuttugum demiradam, Buggy ve Jinbei, gemilerin peslerinden gitti. Jimbei tabii su da 100 kaplan gucunde oldugu oldugu cok yardimi dokundu ama an itibariyle hala bir gemi alabilmis degiller. Merak icinde (tabii ki yine) bu pazari bekliyoruz bakalim.

Randomc.net’te haftaya filler girebilecegine dair bir sey okudum. Allah korusun diyorum..Evlerden irak. OP fillerlardan uzak dursun mumkunse.

Hiç yorum yok: