11 Şubat 2010 Perşembe

basliksiz olsa yeridir


(Bugunumu tanimlayan yuz ifadesi...Mert'in askerlik olayini ogrendigimde,Bolum sekreteri aradiginda,cikolatalarim eriyip hatta fazla eriyip dibi tuttugunda aynen boyleydim:)) Tesekkurler sawako, bana tercuman oldun yine)

Bugun de bir enteresan gundu benim icin. Yilardan sonra annemlerle bu kadar icli disli olmaya sanirim hala alisamadim. Onlar benim etrafimda olunca ben hala kendimi tatilde saniyorum ve yapmam gerekenleri yapmiyorum. Gorseniz halimi, sanki sayfalarca okumasi olan o insane ben degilmisim gibikahvalti sonrasi saatlerce suren muhabbet-cay. Yok efendim bi cikalim evin cevresinde neler varmis gorelim gezileri…Eyvah evde kepce yok, kepcesiz ev olur muymus kucuk rukiye gitsin hemen alsin…Boyle bi rahat hava evde. Usta gelecekmis pimapenlerin kollarini yapacakmis. Tabii caniim yapsin. Benim odada hic isim yok zaten..Derken… Bolumden aradilar. Bolum sekreterimiz Gulsen Hanim, kisa bir hal hatir sormadan sonra hesap numarami istedi. Ben gecen hafta bu donem ogrenci asistani olmak icin basvurmustum,sanirim onunla ilgili, ya da onaylandi filan. Ben dedim bende yok!! Ben hala babasinin banka kartini kullanan bi garibim. Biraz eglendirmis oldum kadincagizi da boylelikle. Yarin gidip Garanti’den hesap actirmam icap ediyor. Bu asistanlik isi olursa omrumde ilk defa kendi isim icin maas baglanmis olacak =))

Gulsen Hanim arayinca tekrar dank etti benim kafaya..Ulenn dersler basliyor..Okul aciliyor..Ben makale yayinlayacagim..calismam lazim…Quantum aliyorum bu donem kasmam lazim..Birden boyle bi inme indi bana.. Akabinde bend aha kendime gelememisken, Mert aradi ve askerlik subesinin mezuniyet belgesinikabul etmedigini soyledi. Bu ne demek simdi…Soyle anlatayim..Cope giden bi 6 ay ve ailenin cebinden cikan yaklasik bosa 3.000 tl demek..Nassil moralim bozuldu anlatamam. Butun planlarimizi ona gore yapmisiz..Nisanda askere gidecek Agustos’ta donecek filan. Nisan filan yapilacak,tarihler kararlastirildi. O derece… Neyse allahtan tatliya baglandi mesele de kendimize geldik…

Soora ben pek bi neselendim. Daha onceden malzemelerini aldigim home-made chocolate’tan yapmaya basladim.[ Su an en son asamada dolapta duruyorlar. Sekilleri pek bi fena, yarin bakacagim,eger cidden tadi guzelse tarifini verecegim burden^-^] Pek eglenceli bi olay. Ben yemek tatli filan yapmayi severim ama bu ilk defa denedigim bir seydi. Bi de cicili bicili kap aldim bir suru. Sevgililer gununde Mert’e. babama, aabime filan vericem. Ama en once kendim yicem=))

Ne yazmisim yaa!!Aslinda bugun ne guzel Kami no Shizuku izleyecektim ama inmiyoooor!!

(Bakiniz nasil da inmiyor..en fazla 7.4 kB/s ile indiriyor,o ne gozunu seveyim)

Ve aabim nobetten geldi, beraber oturalim istedi..Kiyamam ona.. O yuzden kaldi o da..

Inanilmaz cenem acildi=) Az biraz ictik aabimle film izlerken.Gelen baharla beraber, alkolik aabinin yanina tasinan kucuk rukiye (24) un hali nice olacak, merakla izliyoruz sayin seyirciler… Gelismeleri size en yakin zamanda yeniden bildirecegiz…[ay ayaaay sustum tamam]

(dun nobuta'nin tanitim ozel bolumunu izledim. Orada Kame ile Yamapi ayri takimlarda degisik yarismalarda yarisiyorlar.Onlar Esture diye bi yarismada sinifta tahtada resimle anlatma gibi birseyde kapisirken Kame'nin ne kadar kucuk ve ne kadar neseli oldugunu gordum. video kesip upload etmeyi bilmiyorum ama..cok candan guluyor. Cidden eglenmis cekimler sirasinda..Ben de pek bi eglendim izlerken. Ve nobuta'yi ozledigimi anladim..)

(ay ay video buldum..sirayla dondurma, inek, oturan buda heykeli(^-^) , ici boyle etli sanirim yiyecek, uzayli [alien aslinda,nasil anlatti ben de anlamadim], Yamapi, yine diziden bir oyuncuyu anlatmaya calisiyor ama pek bir egleniyor. Izleyin siz de eglenin:))

9 yorum:

suspiciousninjagirl dedi ki...

ahaha kim Sawako gibi olmuyor ki bazen...

bu arada o Dizideki çocuk maşallah bütün Live actionlarda oynuyor 2 gün önce ben de Yamato nadeshiko shichihenge'nin live actionını izlemiştim ordada baş roldeydi sanırım. Nasıl başarıyor? diğerlerine de dikkat ettim 2009 yapımı klonlamışlar mı çocuğu? Ya da mitoz bölünmeyse ben de bizim eve istiyorum bi tane gözüme kestirdim.

kucukrukiye dedi ki...

valla ben kampanya baslaticam yakinda, kame ask-i memnu'ya gelsin diye. valla o bana turk dizilerini bile izletmeye baslayabilir:))
seker cocuk, sekerliginden beklenmeyecek kadar da iyi oyuncu. ben bi dizilerine goz at derim:))
ozellikle altta tanittigim one pound gospel,kessin izle(izlemediysen tabii)

suspiciousninjagirl dedi ki...

evet indirdim onu da 2 3 hafta önce ama hiç izlemedim kesin aşk yoktur dedim çünkü esas kız rahibeydi :/

kucukrukiye dedi ki...

ahahaha ben de bokslu diye yuzune bakmamistim...sasirtti beni :)
ayrica manga uyarlamasi oldugunu cok belli ediyor o yuzden de hosuma gitti benim. cocugun karakteri tam yanaklari mincirmalik, yiyip yiyip doymayan, izlemesi cok keyifli bi karakter..suratta sacma bi gulumsemeyle izliyosun zaten:)

âyine-i devrân dedi ki...

kimi ni todoke ahh bitmemiş animeye niye başlarsın ayine, 18 bölümü de bitirdim şimdi iki gün çabuk geçsin de yeni bölümünü izleyeyim diye dakikaları sayıyorum offf, kawaiiii sawako kazehaya ayane chizu hepsi kawaiii :d

kucukrukiye dedi ki...

:D zor zanaat sevdigin animenin yeni bolumunu beklemek :)
sakin mangasina bakayim deme nefsine yenik dusup :)
bu arada cidden kazehaya cooook tatli bi karakter olmamis mi. uzun zamandir gordugum en candan en seker shoujo bas erkek kahramani

âyine-i devrân dedi ki...

mangasını okumayı düşünmüyorum o kadar vaktim yok :( gerçi animeyi de izlememem lazımdı ama dayanamadım artık :d evet çooook tatlı kazehaya, sawako'nun da şaşırmış hallerine bayıldım yaaa, nasıl böyle tatlı şeyler yapabiliyorlar :d

kucukrukiye dedi ki...

sawako'nun da kazehaya'nin da chibi halleri inanilmaz sirin olmus. e diger karakterler de harika. yano'nun dudaklari, yoshida'nin gozleri, ryu zaten sawako ve kazehayadan sonra en sevdigim karakter, onun da umursamaz tavirlari.. boyle elma sekeri gibi yok yok daha cok pamuk helva gibi, umsacik cok tatli..sevgi pitircigi haline soktu ya beni sabah sabah. yapsa yapsa kimi ni todoke yapardi zaten :)

âyine-i devrân dedi ki...

hah evet chibi, çoook tatlılar :d ryuu da aslında ilgi çekici ama pek de bir şey yazılmamış ki ona, hımm bakalım atraksiyon bekliyoruz ondan chizuru konusunda :d kimi ni todoke yetersizliğinden metabolik faaliyetlerim durmak üzere, çabuk gelsin yeni bölüm :d