10 Şubat 2010 Çarşamba

yihhuuuu


Guzel bi gundu bugun benim icin ve daha bitmedi de:)
Sabah annemlerle gokusen movie'yi izledik. Ellerine saglik Janoomma ,cok guzel cevirmissin ^-^ cok ozlemisim gokusen'i. Sanirim izlemedigim o ucuncu sezonunu da izleyecegim. Ucuncu sezonda benim Koizora'dan tanidigim simdi de Samurai High School gibi bi dizide oynaya cocuk varmis. filmde de var zaten. Pek sevmistim ben o filmi. evet kabul fazla duygu somurusuydu. Bir bayan olarak ayin ters bir zamaninda da izlemistim. Allahim ne aglamistim. Honkure honkure. Neyse..:) Kamenin Odagiri karakterini de ozlemisim. Boyle umursamaz, sessiz... Matsumoto oynayacakmis da yogunmus galiba. Neyse boylesi daha iyi bana gore :)

Daldan dala atlamak gibi olacak ama..Sevgilim mezun oldu buguuuun resmen. Belgesini de aldi. bu aksam arkadaslarla Taksim'e gidecegiz. Ne kadar zaman oldu beraber taksime gitmeyeli. Bi heyecan basti o yuzden beni. Ne giysem diye dusunuyorum karar verildikten beri. Babam "Heyecanlanma bu kadar caniiiim" diye kis kis guluyor, dalga geciyor benimle. Zaten 6 yildir ilk defa Taksim'e giderken babamdan izin aldim genelde soke'de oldugu icin ruhu duymazdi. Bi an izin vermeyecek sandim ama verdi :) E kazik kadar olduk malum (Evet yine hatirladim 24 bitti di mi???Ayh evet!!)

Ben giyineyim de gideyim yavastan. Nedense boyle bi heyecanla paylasmak istedim...

2 yorum:

Janoomma dedi ki...

İzlerken ben de aynı şeyi hissettim. "Çok özlemişim Gokusen'i" ^^ Odagiri'nin ne kadar soğuk bir tip olduğunu da unutmuşum. İlk başlarda garipsedim (bu kadar one pound gospel'le haşır neşir olduktan sonra :P) ama sonradan düşününce hak verdim. Cidden böyle biri olması gerekiyordu.

Umarım o gün eğlenmişsinizdir :)
Ben gece gezmesine çıkmayalı asır olcak... O_o

kucukrukiye dedi ki...

cok eglendik :)) gerci calisan bi arkadas vardi. o yorgundu, erken ayrildik ama..yine de guzel bir geceydi. ozlemisim arkadaslarla gece cikmayi :))
gokusen videolari izler oldum youtubeden, simdi kami no shizukuyu indiriyorum. o bitsin gokusen 3u indirecegim :))
kami no shizuku'nun ilk bolumune bi baktim hosuma gitti valla. bu aksam izlemeyi dusunuyorum bi kac bolum.