8 Şubat 2010 Pazartesi

home sweet home!!


Soyle bir dusunursem 10 yildir filan bir tek bana ait bir odam yok benim. Lisede yurtta 12 kisilik odalarda, Bogazici'nde odadaki kisi sayisi azalsa da 6 kisilik odalarda, daha sonra eve ciktigimda da tek kalmadim ki :) Eve annemlerin yanina gittigimde de misafir odasi gibi, benim hic elimin degmemis oldugu odalarda kaliyorum. canim istedikce oda degistiriyorum filan.

Artik kendime ait bir odam var. Bu gece bu tek bi tek bana ait olan odada ikinci gecem. Dun yolculuk nedeniyle cok yorulmusum hemencecik uyuyabildim ama bu gece nedense hic uykum gelmiyor. Yalnizligi seviyorum da sevmiyorum gibi gibi. Zoraki olanlarindan hic hoslanmiyorum. Ama kalabalik bir evde arada yalniz kalmaya bayilirim. Bol bol manga okurum, dizi izlerim filan..Ama simdi vaktim oldugu halde manga okumak da istemedim, dizi izlemek de...

Bugun dolabimi yerlestirdim. Mert'ten yuruttugum ona cizdigim Ikkaku'yu cercevesiyle masama koydum. Yine Mert'ten aldigim anime posterlerini duvarlara astim. (Biri Ninja Scroll, digeri Shonen Jump karisik) Kedili seyahat yastigimi yatagimin uzerine koydum. Gittim eski evimizdeki terliklerin aynisindan aldim. Naruto stickerlarindan dolaba bir iki tane yapistirdim...(Otaku odasi olmaya az kaldi. Bir de mangalarimi getirsem:)) Ama daha oda benim odam gibi degil nedense.

Alisamadim henuz anlayacaginiz. Cevremdeki herkes yatmadan yatamama gibi bir hastaligim da var zaten, ama ondan beteri evde tek basina kalirken uyuyamamam. Korkudan degil hayir sadece ne zaman uyumam gerektigini anlayamiyorum ve nedense vucudum "uykun geldi,yat!" emrini vermiyor.

Aabimle beraber kalmaya basladim. Kendisi dis hekimi, ve cok yogun calisiyor. neredeyse gun asiri gece nobete kaliyor. Bu donem cok uykusuz geceler gecirecegim, coook!! Allahtan yapacak cok isim olacak.


Hiç yorum yok: