6 Mart 2010 Cumartesi

gecen hafta + one piece 440 + kimi ni todoke 21 (yine spoiler hep spoiler)



Ne ayiiip!!

Hangisinden baslasaaamm..Eveet One Piece’imden baslayayim. Bu hafta 440’I izledik. Cok uzatmadan bir ozet geceyim. Ace’in idamina cok az kala (6 saat miydi neydi?) Luffy’cagizim hala acilar icinde iyilesmeye calisiyor. Bon-clay hala kendisi de tam olarak iyilesmemesine ragmen bir sekilde Luffy’I yalniz birakmamak ister. Luffy’nin kilitli oldugu odanin kapisina gidip “Gam-bar-reee…Gam bar-reee” diye bagirmaya baslar. Onu goren bir kac kisi once yorulup birakacagini dusunur ve onunla ilgilenmezler. Fakat Bon-chan birakmaz, agzindan kanlar gelene, yorgunluktan bayilacak hale gelene kadar devam eder. Bir seye sonuna kadar sarilan insana olan saygilarindan oturu Level 5.5’taki diger herkes de Bon-chan’a katilirlar. Hep birlikte ‘Gambaree” diye bagirarak Luffy’e destek olurlar. Bir ara Luffy’den gelen ses kesilir ve kapinin altindan inanilmaz bir kan akar.



Herkes Luffy’nin en sonunda can verdigini dusunur ve aglamaya baslar.(Biz izleyiciler olarak hem bas karakterin olmeyecegini bildigimizden aslindan ondan da cok Luffy’nin aabisi idama giderken bir mucizeyle geri gelecegini bildigimiziden,cok sakindik >-<) Daha sonra Luffy’nin sesini duyariz..”Yemeeeeekkkk” diye bagirir. Bon-chan ve digerleri bu sefer sok icinde ama mutlu aglamaya devam eder. Akabinde Luffy Level 5.5’un bir haftalik yemek stigunu tek basina yer :)Ve karni balon gibi sismis bir sekilde kapidan cikar. Gomu gomu ozelliklerini kullanarak eski haline doner.ve en sonundaa “Iyilestim uleeeennn!” diye bagirir. Beni de mutluluk gozyaslarina bogar ^-^
Eveet gelelim Kimi ni Todoke 21’e..

Gecen haftaki bolumdeki muhtesem aglama sahnesinden sonra Chizuru eski haline neseli donmus gibidir. Ama Ryu ile hala konusmamaktadir. Kizlarla beraber karaoke’ye gidip eglenirler fakat donerken yolda hic beklenmedik bir misafirle karsilasirlar.



Ryu Tohru’yu gecen bolumun sonunda cagirmisti hatirlarsiniz. Tohru isten sonra binmis arabaya Chi’yi gormeye gelmis. Ve kizlarla yolda karsilasir. Chi heyecan icinde tam Tohru’nun yanina seyirtirken Sadako Chi’ye uzerinde mini etek oldugunu hatirlatir =) gerci bu mini etek Tohru tarafindan once pek dikkate alinmaz cunku zaten Chizu en basindan beri erkek cocuk gibi bacaklarini gostermistir. (bu arada chizu’nun cocukluk sahneleri falan inanilmaz sevimli olmamis mi?)

Beraber eski gunleri hatirlayarak yururler. Chizu Tohru’nun gecmisi ne kadar net hatirladigina sasirir. Tohru en sonunda Chizu’nun uniformasina bir yorum yapar ve o uniforma sayesinde onun artik bir lise ogrencisi oldugunu anladigini soyler. Chizu da Tohru’ye neden evlenme karari aldigini sorar ve Tohru’nun omrunun sonuna kadar o kizla olmak istedigini ogrenir. Daha sonra Tohru Chi’yi gulumsetmek icin ona Chi dedirtir ve ona neden Chi dediginin nedenini soyler boylelikle. Tam dab u noktada Chi tohruya “Suki des” der.(bunu seni seviyorum diye mi cevirsek daha dogru senden hoslaniyorum diye mi?- senden hoslaniyorum fazla kuru kacmiyor mu?) Neyse Tohru’da gulumseyerek “ben de seni” der. Bu zaten beklenen bir cevaptir. Chizu az biraz tatmin olmustur. En azindan Tohru icin sadece bir kiz kardes oldugunu ama ona ragmen onun icin cok degerli oldugunu anlar ve en sonunda Tohru’yu kutlayabilir.

Ryu da onlari zaten gormustu kosu yaparken ama yine de Chizu’lara ugrar donerken uzgun olabilecegini dusunerek ama Chizu yoktur. Ryu onu deniz kenarinda Tohru ile en son oynadiklari yerde bulur. Az biraz konusup barisirlar. Ryu “Senbi teselli edeyim mi?” diye sorar. Chizu ilk once sinirlerinir ama sonra aglayarak Ryu’dan teselli ister. En son sahnede de Chizu aglayarak Ryu’ya sarilir Ryu da onu bir guzel sarmalar.Ve bunlar olurken ben yine aglarim tabii ki..

Bu japonlar beni boyle etkilemeyi basaran animeler yapmaya devam ettikce ben 50 yasima da gelsem izlerim heralde bu animeleri. Seviyorum yapacak bir sey yok!!

Bu arada FullMetal Alchemist de aldi yurudu. Kac bolum birden izledim ama sanirim 51e bitecek. Bolum bolum anlatmaktansa bitince komple analizini yazarim diye dusunuyorum. Amaniin saat 4 olmus ben daha kahvalti yapmadim. Kacayim yavastan..

6 yorum:

Berre dedi ki...

Tam da aklıma gelmiştin, "Bu küçük rukiye'de nerelerde ki" diye düşünürken blogunu güncellediğini gördüm :)

Kolay gelsin derslerin ^^ Son dönemler yorucu olur hep ne yazık ki :/

Suspusningi dedi ki...

Brotherhood 65'de bitiyor eğer ondan bahsediyorsan. Bu sefer tam okumadım spoiler yiye yiye serseme döndüm zaten :D.

kucukrukiye dedi ki...

@berre..yaa sorma.bizi hep kandirmislar son donemler cok kolay gecer diye. biz de kendimizi ona gore hazirladik :) ama yalanmis! ogrenci milletinin isi zor valla..daha bi de yuksek lisansi var bunun:)

@suspiciousninjagirl
65te mi bitiyormus. ooh bee!!tam da gazi almis yurumustu. 51de bitirselerdi uzulurdum cok.
spoiler uyarisini koydum ama insanin yine de gozu takiliyo di mi :)

âyine dedi ki...

kimi ni todoke yine çoook güzeldi, ya bence ikinci sezonu gelir gibi bunun, daha kazehaya açılacak da ryu da chii'ye sevdirecek kendini, daha çoook işi var bu ikisinin :d

kucukrukiye dedi ki...

valla manganın gittiği yere kadar:)
şimdilik devam ediyor beni kızdırdı biraz bıraktım mangayı okumayı..
çok fena şeyler oluyor kendime daha fazla spoiler vermeyeyim dedim:)

Adsız dedi ki...

Hvis du går til Varanasi du ville finde omkring 10.000 butikker, der sælger Banarai Saree som er mere en hytte industri for flere millioner mennesker rundt om Varanasi, der omfatter Gorakpur og Azamgarh så godt. [url=http://www.vanessasac.com]vanessa bruno sac[/url] The next morning we drove up to Gooseberry Falls State Park. In addition to their yearly sovereignty drills, the Canadian Forces' will also be running exercises with residents in the region's far-flung villages on how to respond to an oil spill. It really hurt! But I had a one minute rest and then got in the line and had another game!.
synergy - Google Search. [url=http://www.icanadagooseca.com]canada goose toronto[/url] Futanaria explained. [url=http://officialcanadagoosesoutlet.ca]canada goose whistler parka[/url]
[url=http://flyballbags.com]canada goose jacket[/url] When you're able to compare Forever to its previous installment, Batman Returns-a film where Danny Devito crams handfuls of raw fish into his mouth while sitting among penguins with missiles strapped to their backs in a sewer-and think, "You know, Forever is really where the villains became too campy," that's saying something. [url=http://www.onlinebeatsbydreoutlet.com]beats pro cable replacement[/url]