23 Mart 2010 Salı

kimi ni todoke 23 (dikkat spoiler..izlemediysen okuma bence..okumaaaa..bak hala bakiyor^_^)


Yogun istek uzerine (!!!) bu haftanin Kimi ni todoke yazisini artik yazayim dedim. Hayir hayir odevden kacmak gibi kotu bir niyetim yoktu tabii ki. Amacim degerli Kimi ni todoke severlere hizmet etmek. Cidden…^_^

Efeniiim nerede kalmistiiik.. evet Sadako ile Kazehaya’nin Christmas aksaminda gorusup birbirlerine hediye vermelerinde kalmistik. Ben nedense Karaoke partisine giden sinif ahalisinin dagilmis oldugunu saniyordum sawako mekana ulasmadan ama oyle degilmis bu bolum anladim. (evet biraz gec oldu (=_=)



Sawako Kazehaya’ya hediyesinin aslinda babasinin oldugunu ve bir karisiklik oldugunu aciklar. Daha sonra beraber arkadaslarinin yanina Kareoke’ye giderler. Sawako o muhtesem sesiyle bir sarki soyleyip aynen geri doner ama inanilmaz mutlu olmustur. Hatirladikca sevinir dokidoki olur.

Bu arada da okulun son gunu gelip catmistir. Kapanis torenini beklerken eski sinif ogretmenleri veda etmeye gelir filan (gereksiz ayrinti) ama torenden sonra millet dagilirken Sawako birden butun tatil boyunca Kazehaya’yi goremeyecegini anlar. Ona her sey icin tesekkur etmek ister ama o kendini toparlayip soyleyene kadar Kazehaya bye-bye der ve gider.

Sawako, Chizu ve Yano beraber bir seyler icmeye giderler okuldan sonra. Cafede otururlarken sawako tatilde gorusmelerinin ihtimali var mi diye sorar (allahim burda ne guldum..”yani cooook cooooook bos vaktiniz varsa, yapacak bir sey bulamayip sikilirsaniz”diye ^_^) Onlarla gorusebilecegini ogrenince cok sevinir.

(sawako.no.sadako...hahahahaa!!artik gina gelmis garibime)
Hatta Chizu hep beraber yilbasi aksami tapinaga gitmelerini onerir..tabii ki ryu ve kazehaya ile beraber. Tabii bunun icin kazehaya’yi sawako’nun davet etmesi gerekiyordur. Zar zor da olsa Kazehaya’yi arar ve beklediginden de olumlu bir yanit alir. (Kazehaya’ya bu sahnelerde yine hasta oldum..sirinlik muskam benim)

Gunler geceeer yilbasi aksami gelir (Bu arada 31 Aralik Sawako’nun dogum gunu) Kizlar sawako’yu evden almaya gelirler fakat disari cikmadan bizim kendine bakmayan kizimizi bir guzel suslerler. “Kawaai” yaparlar. Bulusma yerine ulasmadan da “bizim baska isimiz var, Kazehaya ile yalniz gecenizde basarilar” filan diyip tuyerler. –tabii ki Ryu’yu da ayarlamislardir-


Sawako bulusma yerine yalniz gittiginde Kazehaya orada bekliyordur. Guzel kizimizi gorunce akli basindan gider, tikanip kalir. O oyle sus pus kalinca Sawako onun kizdigini sanar ve gidecegini dusunur. Ama tabii heyecandan dizleri neredeyse cozulecek olan Kazehaya sirti doner ve “Gidelim” der.


Haftayaki bolumde bol bol Kazehaya-sawako sahneleri izleyecegiz. Cooook guzel olacak eminim. Bu arada bitisine de hic bir sey kalmadi..Merakla bekliyorum. Belki sakadir ha??Devam ederler belki?? Yaza kadar devam etseler en azindan….Puuuufff!!

(Ayy bu resmi buraya koymam gerekiyordu,ben bayildim buna. kazehayanin cocuk halini zaten cok seviyorum. Cok sirin cizmemisler mi ikisini de)

4 yorum:

Berre dedi ki...

Her hafta her bölümü nasıl böyle üşenmeden anlatabiliyorsun :)

Ben de başlamıştım buna, ilk bir kaç bölümden sonra kaldı nedense :P

Aslında eğlenceli bir şeylere başlamak güzel olur ^^

kucukrukiye dedi ki...

bu ne sevgi ah bu ne izdirap berre :)) seven gonlun katlaniyor ^_^
kesin basla bence ama bitsin oyle basla..
bu arada tabii ki okuyup da spoiler alma, zevki kacar :))

esma-chan dedi ki...

son screenshot ve resim çok tatlıı<3 kazehayanın utandığı sahnelere bayılıyorum^^
bi de benim bu bölümdeki bişey aklımdan çıkmıyor hohohe hala gülüyorum..sawakonun telefonun ayarlarını yapması için chizu ya uzatırken "onegaishimas" deyişi..:D
off bi daaki bölüm hakketen çok heyecanlı olacak..umarım yarın çıkmış olur!

kucukrukiye dedi ki...

di mi di mii!!Sawako cok tatli yaa:))
bu aksam cikiyor raw olarak ama yarina anca sublanir...bir yandan ciksa da izlesek diyorum, bir yandan da ama biticeek diyorum...
ben de sawako'nun aglamamak icin kendini kastigi sahneye cok guldum.. gozler filan :))