18 Mart 2010 Perşembe

Last Friends. (dear friends, you are my last friends!)



Evet sevgili j-drama severler, bugun sizlere beni gozlerimi acitacak kadar aglatan bir dramadan bahsedecegim. Last Friendsi neden bilmem bir indiresim geldi Pazartesi gunu. Cunku Berre’den cok methini okudugum Nishikido Ryo , Eita ve Uena Juri oynuyordu. Daha once neden izlemedin derseniz Michuru rolundeki kizi (Nagasawa Masami) bir turlu sevememem. Bir de konusu cok ajitasyon geldi acikcasi. Drama wikiden konuyu okuyup “Yuzeysel yapmislardir, ayh hic cekemem” diyip kapatiyordum. Ama yanilmisim. Evet sonuna kadar dram..Ama yuzeysel hic degil. Bana Nana’yi hatirlatti biraz ozellikle karakterlerin ic sesleri sayesinde. Konusundan ve karakterlerden bahsedeyim biraz. Gerci ser_min cok guzel anlatmis ama…

Konu Michuru karakterine odakli gibi gorunse de onun erkek arkadasi ve diger arkadaslari ile olan iliskileri ve onlarinda kendi aralarinda yasananlar ekseninde ilerliyor. Michuru alkolik eve surekli erkek arkadaslarini getiren bir annenin kizi. Ortaokuldaki en yakin arkadasi olan Ruka ile annesi ile tasinmak zorunda kaldigi icin ayriliyorlar. Ueno Juri yani Ruka en basindan beri Michuru’yu seviyor ama tabii ki bu duygularindan hic kimseye bahsedemiyor. Daha guclu olmak ve kendini bir kadin olarak degil de bir insan olarak kanitlamak icin motocrossa basliyor ve oldukca da basarili oluyor. 4 yil sonra Michuru tam evden ayrilip erkek arkadasinin (Sousuke rolundeki Ryo) yanina tasinmaya karar verdiginde Ruka ile Michuru karsilasiyorlar. Aslinda Ruka Michuru’yu ev icin ivir zivir aldigi dukkandan cikarken goruyor ve bisikletiyle takip ediyor. Ikisi de borborlerini gordukleri icin cok seviniyorlar tabii Ruka’nin sevinci bir ayri oluyor.

Michuru siddetten kacip Ruka’ya siginiyor. Ruka da ilk basta Eri sonra da Takeru ve Ogurin ile buyuk bir evde yasiyor. Eri bir hostes. Iliskiler konsunda oldukca tecrubeli ama gercek aska inanmayan, nazik neseli bir kiz. Takeru (Aah Takeru) gecmiste yasadigi bazi sorunlar nedeniyle karsi cinsle olan temaslardan korkan, ama inanilmaz iyi niyetli, harika bir dinleyici olan barmen + makyoz. Takeru da Ruka’yi gorur gormez uzun zamandan beri ilk defa bir insandan hoslanmaya basliyor ve onu gercekten cok seviyor. Bir de karisi onu aldattigi icin eve donemeyen komik karakter Oguru var.
Yani spoiler vermeyeyim fazla detayina inmeyeyim tanitimi yaparken dedim ama bayaa bi acilmisim ^_^. Muzikler (Utada hikaru’dan prisoner of love), oyunculuklar ve konu o kadar muhtesem ki kendinizi kaptiriyorsunuz. Ben iki gecede aglaya aglaya bitirdim. Daha basinda basladim zaten. Bilseymisim boyle olacagini azicik kasarmisim cunku son bolumlere ilerledikce olaylar bayaa bi karisiyor. Ama dizi boyunca Takeru ‘nun(Eita) Ruka’ya ve Ruka’nin Michura’ya icleri aciya aciya bakmalarini ben gordukce helak oldum burda. Acikca soyleyeyim eve ben Eita’yi da Ueno Juri’yi cok severek izlemistim daha onceleri ama ozellikle Ueno Juri’den boyle bir muhtesem oyunculuk beklemiyordum. Icimi parca parca ettiler.

Bu arada Berre'den sirin bir gulusu oldugunu ogrendigim Ryo'nun izledigim ilk dizisinde boyle bir karakter canlandirmasi gercekten harika oldu ^-^ Ama cok aciyorsunuz Sousuke karakterine..Ooof oooff.

Ve sonu gercekten…Izleyin gorun cidden daha fazla anlatmayim..Ama tam dram modundaysaniz izleyin bosu bosuna moralinizi bozmayin. Fazla etkileyici cunku. Ruyamda filan gordum karakterleri (tabii 7 bolum birden izleyince bir gecede boyle oluyor ~-~) Ozetle izleyin izletin..ama izlerken mendillerinizi yaniniza almayi unutmayin anacim.

10 yorum:

ser_min dedi ki...

Ah arkadaşım çok güzel anlatmışsın. Bir kere daha izlemiş gibi oldum. Ya sendemi sosuke'ye acıyanlardansın. Bende en çok ona üzüldüm sana dedim ya 10. bölüm sonu 11. bölüm başı o mektup süper ama spoiler camanarının camanarı :) olurum diye yazamadım. Yoksa defterimde yazıyor üşenmeyip yazmıştım. Çok etkileyiciydi. Ellerine sağlık. Gözlerine de dikkat et :D BEnimkilerin şişliği 2 gün inmemişti :)Çay koy iyi geliyor ;)

kucukrukiye dedi ki...

manyaklar gibi prisoner of love dinliyorum..sahneler filan geliyor gozumun onune..etkisinden kurtulamadim daha..bir de dizi bosluguna dustum simdi ne izlesem??ama b unun kadar guzel olacak:))

Berre dedi ki...

Bu kadar beğendin bu diziyi yani, vay be ^^ Benim hala izlenecekler listesinde duruyor. O liste ne zaman erir bilmem :P

Ryo'nun başka bir dizisini izliyorum ben şu sıralar. Rysuusei no Kizuna. Güzel gidiyor bu da :)

kucukrukiye dedi ki...

ben de normal bir rol oynadigi, bol bol guldugu bi dizisini izlesem fena olmaz. cunku sakin sakin konusmasi, arada nadir gulusu filan karakteri daha bi manyak gostermis ..

Berre dedi ki...

Bu dediğimde bol bol gülüyor ^^ Zaten biraz zıpır bir karakteri var. Gülmek de yakışıyor kerataya ^^

Prisoner of Life'ı dinliyorum şimdi :P Utada Hikaru'nun sesine Innocent Love'dan aşinaydım. Onun jenerik müziği de Hikaru'ya ait ve cidden güzel. Prisoner of Life'ı da beğendim şimdi ^^

kucukrukiye dedi ki...

hana yori dangoda flavor of love diye bir sarkisi vardi.ben de oradan biliyordum. orada da inanilmaz guzel yakismisti sarki diziye..

Fato dedi ki...

Güssel diziydi wesselam :D Yani işleniş bakımından olsun oyuncu bakımından olsun :D Ryo yu burda takdir ettim doğrusu. 1 litres of tears ve orthros daki rollerine bakınca psikopat rolü bi insana ancak böyle yakışırdı :) Baya bi şaşırtmıştı beni bu dizide :D

kucukrukiye dedi ki...

aslinda ben oyuncularin hepsini takdir ettim. dedigim gibi nodamedeki sebek kizin buradaki bakislari ciddiyeti filan..hele eita!!ay ayy ben cok begendim cook

Unknown dedi ki...

Ya hiç bir siteden izleyemiyorum nerden izleyebilirim???

Unknown dedi ki...

Hangi siteden izleyebilirim acilmiyor