14 Mart 2010 Pazar

Happy White Day!

Bildiginiz gibi Japonya’da Sevgililer Gunu biraz farkli kutlaniyor. 14 Subat’ta kizlar hoslandiklari cocuklara tercihen ev yapimi cikolata veriyorlar. Ama tabii sadece hoslandiklari cocuklara degil, arkadaslarina aile uyelerine de veriyorlar. Bunun karsiliginda da her 14 Mart’ta erkekler cikolata aldiklari kizlara sirin kurabiyeler, takilar, beyaz cikolata ve jelibon tarsi hediyeler veriyorlar. Japonya’da biraz tuketime yoneltmek icin sanirim baslamis bu olay. Gunun adi da White Day.

Dolayisiyla White Day’iniz kutlu olsun ^_^

Tabii ki farkinda olmayarak Mert bana bugun bir torba cikolata ile geldi. Sali gunku Bilim Sinavimin bunyede yarattigi stresten payini aldi sanirim garibim. Affiyetle yedim ben de! Yarasin.

Bu arada bahsetmek istedigim bir sey daha var. Twitter’da takip ettiklerimin arasinda Kamenashi ve Akanishi var. Ben bugunun White Day oldugunu Kamenashi’den ogrendim. Google translator ile cevirsem de pek anlamadim. Su fotoyu koymus.

Anlamadim birine mi verecek..kime verecek??Japoncam daha o kadar yeterli degil T_T

Bir de Akanishi Jin olayi var tabii. Akanishi sanirim son 5 postunda surekli ictiginden bahsediyor. Tabii yas siniri yok ama ne bileyim bu kadar cok icmesi garip degil mi? Yazik karacigerine..O da ingilizce yaziyor ama ingilizcesinin pek anlasilir oldugunu soyleyemeyecegim. Neyse canim… Bana ne di mi? Ben gideyim ders filan calisayim.

Yarina lab var, quantum quizi vaar! Saliya katakana quizi ile yuksek lisans icin Bilim Sinavi vaaar! Ganbarimaaas!!!

10 yorum:

Berre dedi ki...

Rukiyeeee ^^ Kopardın beni ^^

"Tanaka-kun teşekkür ederim" yazmış. Eğer o twitter cidden Kame'ye aitse, Koki ona Beyaz Gün'de çikolata hediye etmiş!

Eyvah eyvah :P

Armstrong dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kucukrukiye dedi ki...

ben hala daha onların olduğuna inanıyorum. kamenashi kendi fotolarını koymasa da akanishi arkadaşlarıyla ve kardeşiyle olan fotoları koymuştu.

bu arada oradaki tanaka-kun'un koki olduğunu anlamamış olmam da ayıp gerçekten.
peki ya çikolata verme olayı gerçekse..e be çocuklar naaptınız ^_^

Janoomma dedi ki...

Ben hiç ama hiç inanmıyorum onların kendi Twitter'ları olduğuna :) Buradan da yazayım dedim :)

Berre dedi ki...

Janoomma bu konuda hep muhalefet, tam muhalefet :P

kucukrukiye dedi ki...

ben de hala onlar diye dusunuyorum. ^-^degillerse de yapanlar iyi yapmis, binlerce saf olarak da bizi buna inandirmis.

Janoomma dedi ki...

Akanishi'nin kardeşiyle beraber olduğu o fotolar, 1-2 gün öncesinde nete düşmüştü zaten ve bende vardı. Daha sonradan koydu twittera :D Her konan foto zaten nette mevcut oluyor.
Yani cidden laf olsun diye muhalefet olmuyorum. Yapanlar çok uğraşıyorlar, inandırıcı olması için...
Ben takip etmiyorum ama, gördüğüm kadarıyla da Koki'nin Kame'ye verdiği çikolata, acayip derecede kokamecilik kokuyor O_o
Sizler yine takip edin, ne olur ne olmaz :D Sayenizde bizler de nasipleniriz bu haberlerden :P

kucukrukiye dedi ki...

bi yandan da ben inanamiyorum yani bir insanin fake icin bu kadar ugrasmasina..gercek degillerse uzulurum bayaa..sapiklik gibi bisey cunku bu yapanlar icin (~_~)

Berre dedi ki...

Janoomma, öylesine muhalefet etmeyeceğini biliyorum. Espri etmeye çalışmıştım :P

Ki ben de çok emin değilim ^^'

kucukrukiye dedi ki...

uhuhuhuu ben sapiklari mi takip edip kendimi sapik gibi hissediyorum..bu ne celiski..