10 Mart 2010 Çarşamba

one piece: strong world

One Piece videolarina bakarken inatla izlemedigim Strong World trailerlarina denk geldim. Feci sekilde gaza gelecegimi bile bile izledim. Ve tabii ki beklenen oldu. Inanilmaz bir film yapmis adamlar. Hem de bu sefer daha onceki ozetlerden ve kotu senaryolardan olusan filmler gibi degil. Ilk defa Eiichiro Oda kendisi yazmis senaryoyu. Onun elinin degdigi trailerdan belli oluyor zaten.
Zaten film icin ozel cikarilan figurlerden az biraz cok super birsey yapildigini anlamistim..Ama.. amaa ben simdi nasil bekleyecegim Haziran'a kadar. Strong World diye bi film hic cekilmemis gibi davransaydim, sublandiktan sonra "Aaa One piece'in yeni filmi gelmis" deseydim her sey ne kadar da kolay olurdu...Ama illa bakicam..Salak!!Gun say simdi kolaysa...
Buyrun Trailer



Hiç yorum yok: