6 Ocak 2010 Çarşamba

ben bitmisim a dostlar aglayanim yok!


Ikinci donemde hazirlayip sunacagimiz makale icin bugun Fatih Hocam yiginla makale yolladi bana sagolsun. o makalelerin incelenip pazartesiye de makalemizin ozetinin yazilmasi lazim. Zip dosyasini acinca yuzumdeki ifade icin bakiniz...(Hazir yapilmisi var)

Zaten pazartesiye 40-50 sayfalik filan bi baska odevim var! haman yarebbim tamamen tutusmus durumdayim. Pazartesiye olan odevin cuma sabaha bitmesi akabinde derhal okumalarin bitmesi lazim. Ben haala bloga yazayim diye ugrasiyorum. cok degil daha bir dun gece izlenecek yeni dizilere bakip Buzzer Beat mi izlesen yok efenim One pound of gospel mi izlesem diye karar verememistim. Nerden nereye sevgili okuyucularim. Neyse ki arkadasimiz Nurla hasta hasta yemek yapti yedim de kendime geldim..Geciktirmeden baslayayim..Bana musaadeee...

Hiç yorum yok: