26 Ocak 2010 Salı

yamada tarou monogatari




yamada tarou monogatari yillardir gozume carpan ama nedense afisi yuzunden bakip bakip izlemekten vazgectigim bi seri idi. simdilerde japon dizilerini tuketmek uzere oldugum icin bi sans vereyim kendisine dedim. iyi ki de demisim :) daha iki bolumunu izledim ama pek begendim. arashi matsumoto jun disinda bana uzak bir grup oldugu icin diger uyelerini gormek ilginc oldu ama basroldeki ninomiya kazunari'ye sanki digerinden cok isindim. cocugun surati pek bi sevimli..:)
konusundan bahsedeyim accik;

yamada tarou cok prestijli ve pahali bir okul olan ichinomiya lisesine burslu olarak giden coook fakir bir genctir. evde cok da saglikli olmayan kokleri zengin bir aileye dayanan annesi ve 6 sirin kardesini gecindirmek zorundadir, bu yuzden surekli gece part-time agir islerde calisir. butun bu zorluklara ragmen okulundaki en iyi ogrencilerden biridir, diger top-class ogrenci de Sakurai Sho'nun canlandirdigi Mimura Takuya'dir. Soguk bir kisilige sahip olan Takuya, Yamada'nin renkli kisiligini (aslinda once karin gurultusunu ve promosyon kalemlerini ) gorunce onunla ilgilenmeye baslar. Diger bir karakter de, Yamada gibi alt siniftan olan ve okuldaki esas amaci zengin bir koca bulmak olan Ikegami'dir. Yamada'yi part-time islerinde calisirken gordugunde bile onun aslinda fakir olduguna inanmayan bu garip kiz, hayalindeki prensin Yamada oldugunu dusunerek coktan onu tavlamayi kafaya koymustur.

(bu sahnede inanilmaz guldum, kafada kucucuk bi tac :) prens elinde kazma is yapiyo)
(Bu sahnede cok iyiydi, zaten Japonya'daki saatlik market indirimlerinden bir cok dizide ve animede bahsedildigini gormustum, ama bu sahne cok basariliydi, ozellikle kizin annesi ki bu resimde gorulmuyo, omrunu bu ise adamis.."bu iste sempatiye yer yok genc adam!" :))

Valla ne yalan soyleyim, iki bolumde beni bagladi dizi. Zaten manga uyarlamasiymis. Manga uyarlamalari kesinlikle kaliteli oluyor ne de olsa talep uzerine yapiliyorlar (bknz: Hana-Kimi, Zettai Kareshi, Hana yori dango, Kimi wa Petto, Hotaru no Hikari, Kurosagi..) Simdi su tanitimi yapayim da gideyim bi kac bolum daha izleyeyim ne de olsa yapacak baska isim yok..ehehee:)

(bu sahnelerde ikinci bolumden. bu bolum de gayet komikti. ama en dikkat edilmesi nokta ninomiya kisisinin kiz kiliginda kiz nufusunun %80inden daha guzel olmasidir-evet ben de dahil!)

2 yorum:

fato dedi ki...

Yaw bwn bu diziyede başlayacağım ama ne zmn :D O kadar çok izlicem dizi warki. Yarım kalanları tammamlamaktan yeni dizilere bi türlü sıra gelmioki :D

kucukrukiye dedi ki...

ay izle izle coook sekeer:)