24 Ocak 2010 Pazar

bitti..gitti..gittim..


bugun pek keyfim yok..karda kista mecidiyekoy-sabiha gokcen yapip ordan izmire geldim. simdi de koyumuzdeyim. sobada cay,arkasindan meyve,bol muhabbet filan yine de acmadi beni bugun.
3bucuk yildir yasadigim mutlu hayat artik uzun sureligine bitti. 3 hafta sonra istanbula geri dondugumde beni bekleyecek olan onsuz bir sehir..
tamam buyutmemem lazim sonucta gecici sure oldugunu biliyorum ama yine de esyalarimi toplarken, son animelerimizi izlerken,son kahvelerimizi icerken, son kez bakkala gidecek talihsiz kisiyi yazitura ile belirlerken icim bi fena oldu.
dun geceki bi fasil zirlamamdan sonra (ki dogum gunumu boyle kotu gecirdim) ruh halim duzeldi biraz sanirken, sabiha gokcene dogru yola cikan o otobuste saril saril dokuldu gozlerden bisiler. hayir isin aksi yanima selpak almamisim..ondeki simit sarayindan simit alip yiyen ciftin susamli pecetelerine saldirdim. onlarda halime aciyip verdiler saolsunlar.
simdi daha iyiyim ama sanirim alismam vakit alacak biraz, neyse en azindan kuxor'um yanimda. o da ev ve sehir degistirmenin verdigi huzursuzlugu daha atamadi.
ikimizde kendimize geliriz heralde bi kac gunde..anne yemekleri..baba sevkati filan bi kendimize gelelim..
ne cabuk 24 olduk bunalimindan daha cikamamis bu garibin mizmizlanmalarini bagislayiniz lutfen. sevgiler..selamlaar..

2 yorum:

Fato dedi ki...

Naptın kucukrukiye :) Sen bendende beter depresyona girmişin :) Senin halin harap yaw. Hayır o diil simit yiyen çift deli olduğunu düşünmüştür yani :) Boşver takma kafayı. Sen bana dedin ya boşveeer gitsin :) iki deprosyonik kişiler olaraktan destek olalım birbirimize :D

kucukrukiye dedi ki...

simit yiyen cift gercekten garip garip baktilar bana ama anlayis gosterdiler saolsunlar:)
aylar sonra bulunan anne sevkati iyi geldi bayaa iyiyim simdi:)
baba ocagi gibisi yook valla:P