14 Ocak 2010 Perşembe

one piece 433





gunlerdir sabirsizlikla bekledik en sonunda agzimizin suyu aka aka izledik. bleach'ten sonra nasil iyi geldi anlatamam. yibis gene sublamayi geciktirdi, biz de dayanamayip yine FUNi-sub'tan izledik.

Luffy bu bolumde impel down'un 4. katina biraz daha yaklasti. bu bolumde de karsisina minataurus cikti. cehennemden gelen korkunc yaratik :)) ama tabii ki bir bes dakika karanlik goruntulenen minataurusun klasik one piece kafasiyla inanilmaz komik bi tip cikacagini tahmin ettik - burnundaki sumuk ve uzun kirpikli manasiz gozleriyle bizi dogruladi inek kilikli canavar-. iri cussesine ragmen inanilmaz hizli olan minataurus bon clay ve luffy'i bayaa bi zorladi. tabii luffy ikinci vitese takip canavari jet bazookayla aya gonderdi.


bon clay'le luffy tam ondan kurtulmus 4. katin ne kadar cehennemi andirdigini tartisirken canavar onune buggy ve mr.3yi takmis olarak geri dondu. yine bol bol gulduk ama buggy'nin luffy'i ilk bolumlerde sasirtan koca koyu bi anda yokeden silahini luffy'e hatirlatma cabalari gercekten cok iyiydi. bizim balik hafizali luffy'miz tabii ki hatirlamadi. :)) neyse efenim nihayetinde hepsi guclerini birlestirip minataurusu bir temiz dovduler. ben luffy bir kat daha gitmeden guc toplamak icin onu bir guzel ateste pisirip yer diye dusundum ama yemedi. hayirlisi artik.. yakin bir zamanda acliktan gucu gidecek ben ondan korkuyorum.

bu bolumde bir kez daha anladik ki buggy ve mr.3 nin bahtsizligindan midir nedir bir turlu kurtulamayacaklar luffy'den ve sonuna kadar yaninda kalacaklar gibi..
cok fena seyler olacak coook, bir hafta daha nasil bekleyecegim bilemiyorum..

(bu arada bu asagida gormus oldugunu sadie-chan adli sadist ablaya da pek sinir oldum..tez zamanda dovule)

Hiç yorum yok: