13 Ocak 2010 Çarşamba

buzzer beat




vee arkadaslar acimadan bir diziyi daha bitirdim. hem de final doneminde. ilk ciktigi zamandan beri goruyordum orda burda ama basketbol dizisi diye hic heves etmemistim acikcasi. sonra berre'nin blogunda gorunce,dedim ben bi buna bakayim. hic ayarim olmadigi icin de uc gunde bitirdim :))
basrollerinde yamapi ve ilk defa izledigim dunya tatlisi kitagawa keiko var.



biri basketbolda yukselmek digeri iyi bir keman virtiozu olmak icin yanip tutusan ama bunun icin kendilerinde yeterli guveni bulamayan iki gencle ilgili seri. naoki universite yillarinda ortaligi kasip kavuran ama pro olunca o isigini yavas yavas kaybeden, kaybettikce kendine olan guvenini de yavas yavas unutan bir arkadas. yaninda ona her zaman destek olan (gibi gorunen) ama gozu disarlarda olan natsuki adinda bir kiz arkadasi var. ama natsuki'yi gorur gormez, bu kizdan is cikmaz diyorsunuz, boole sinsi sinsi bakiyo, yapmacik guluyor filan. oyunculugu icin aibu saki'yi tebrik etmek gerekiyor. zaten bi kac bolum icinde yapiyo yapacagini. benim yuz ifadelerine konusma tarzina filan bayildigim shirakawa riko karakteri de bir o kadar daha ilk sahneden gonlumde taht kurdu. daha fazla anlatip seriyi izlemek isteyenlere spoiler vermek istemiyorum. izleyin kendiniz gorun bence:))

(no bra!:))

ama beni uzen yamapi'nin kitagawa keiko'nun oyunculugu karsisinda ezilmis olmasi. yani biliyorum zaten cok iyi bi oyuncu degil, hep ayni karizmatik sessiz arada gulen genc triplerinde filan ama..burdaki karakteri biraz daha heyecanli tutkulu oynayabilirmis. ben yetersiz buldum acikcasi. yaa bu cocuk nobuta wo produce'ta ne kaddar sirin tatli biseydi, nooldu sonra. proposal daisakusende de ruhsuzdu (sevdigin kiz evleniyo olm az heyecanlan, kendini goster diye kizmistim onu izlerken de) zaten berre de bahsetmis rengi mengi bi kayikti, sanki morarmis da makyajla kapatmaya calismislar da olmamis gibi..tuube tuube..




neyse bu kadar elestirdigime bakmayin aslinda severim keretayi, dizi de guzel dizi. ozellikle riko icin izlenir. aaa unutuyordum, dizinin muzigine bayildim. her ne kadar hababam sinifi tarzi romantik sahnelerde yavas neseli sahnelerde hizli olarak tek sarkiyla idare etmis olsalarda sarki cok guzel oldugu icin siritmiyor. tessekkurler Fuji TV, ne varsa sende var!!

(babaay!!)

9 yorum:

fato dedi ki...

:D İlk başta sıkılıcam die izlememek için direndim baya. Tabi sonra yamapi için izlemeye başladım tabi çok beğendim o ayrı. gerçeketen çok güsel bi dramaydı. Naoki karakterini çok güsel canlandırmıştı. Zaten yüzündede war saflık :) Riko desen acayip güsel bi kadın. bende ilk defa bu dizide izledim kitagava yı.

***Yamapi hep aynı buruk yüzle dursada seviorum ben onu :D Bİ tane o :)

kucukrukiye dedi ki...

nobuta'da da o buruk ifade vardı cidden ama çok farklıydı orda. kon-kon!! accayip şirindi. ben de ilk orda izledim yamapi'yi. hatta yorumlardan birinde "normalde kamenashi-kun'un karakteri yamapinin canlandırdığı akira gibidir, yamapinin gerçek karakteri de dizideki shuji(kame) gibidir" gibi bişeye rastlayınca şaşırmıştım. bu çocuk normalde ciddi bir insan olamaz demiştim ama biraz öyle galiba. cool gibi gibi,ama değil gibi gibi de..anlayamadım ben yamapiyi

fato dedi ki...

Yok yaw bence gerçek hayatta dizilerdeki gibi deildir. Yüzünde öyle bi bıkkınlık solgunluk war ama hakkında okuduğum bilgilerde hiç öle görünmüo.Gerçi öylede olabilir aman bende çözemedim yamapiyi :D Ama yamapinin günlüğünü okursan biras daha tanırsın onu. yamapi j-web die bir site günlüğünü tr olarak çevirio. Ben ordan tanıdım biras biras onu :D

Berre dedi ki...

O "no bra" kısmında az güldürmemişlerdi beni de :)

Yamapi suratsız ya. Hep öyle. Gülerken görmek çok zor onu. Rolleri de "Shuuji" dışında hep öyle.

O duyduğun aynen öyle rukiye. Kame- Akira, Yamapi-Shuuji.

Ben bu dizinin jeneriğine de bayılmıştım. Hatta bir kaç kere başa sarıp sarıp izlemiştim ilk izlediğimde ^^

kucukrukiye dedi ki...

ben sarkisina bayildim ya, indirdim hemen zaten.
nobutayi cok aniyorum bu aralar bi daha mi izlesem ne!

Berre dedi ki...

İzlenecek başka bir sürü dizi varken tekrar mı izleyeceksin ^^

kucukrukiye dedi ki...

acip en sevdigim sahnelere bakarim (ben bunu hep yapiyorum..bikmak yok yola devam)

fato dedi ki...

Yok yaw izledikten sonra bi daha izlenir mi. :D Üşenir insan :D Yani ben üşenirdim :)

kucukrukiye dedi ki...

bende var öyle bi arşivci hastalığı. biriktirmekle kalmıyorum tekrar izliyorum. ama hepsini değil 2x mantığıyla:)