19 Ocak 2010 Salı

olleeey bu donem de bitti


Bugun itibariyle 1. donemim tamamen bitti. Ev tasima isleri daha bitmedi ama en azindan ders olaylari bitti. Son raporlarimi teslime gittigimde Fatih Hoca'yi da yakaladim, yazacagimiz makale hakkinda konustuk. Fizik Ogretmenlerinin mesleki kimlikleriyle alakali olacak. Ben de gidip ogretmenlerle roportaj yapacagim, onlari analiz edecegim filan. inanilmaz eglenceli olacak ama cok isi var. 1-2 saatlik roportajin yaziya dokulmus hali 10 sayfayi bulur heralde. 20 ogretmenle filan konusacagimi dusunursek, 200 sayfalik bir data yapiyor. onlarin analizi, ortak ve ayri noktalarinin tespitleri filan bayaa yoracak beni ikinci donem. Hazir gitmisken ogrenci asistanligina da basvurdum. Allah sonumu hayretsin :))
Sevdicegimi askere ugurlucam martta, kafami mesgul edecek olasi herseye ac gibi saldirdim. yorgunluktan canim ciksin da dusunup dusunup depresyona girmeyim istiyorum. bakalim neler olacak...
Ikinci donem japoncanin ikinci kurunu da alacagim ama derslerim de cakisma olacagi cok devam edemeyecegim derslere. dun Mariko sensei'e durumumu anlatti, burun kivirdi umarim dersi verir bana..Japonca butun kurlari bitirince bizim okul Japonya'ya gonderiyor cunku onun pesindeyim :):)
Insanin gelecegini gorememesi cok can sikici bi olay. inanilmaz merak ediyorum neler olacak neler cikacak karsima..ama kesin olan bir sey var ki ikinci donemde de ve sonrasinda da anime manga ve diziler hayatimdaki onemli konumlarini koruyacaklar..

Hiç yorum yok: