2 Ocak 2010 Cumartesi

love*com=lovely complex





Dun nana'dan bahsettikten sonra yine acip acip izlemekten bikmadigim lovely complexten bahsetmemek olmaz diye dusundum. ilk izledigimde beni bu animeden daha fazla gulduren bi anime bulamam demistim. (one piece'ten onceydi tabii ki:)) gerci ouran'dan sonra da aynisini demistim ama yok kesinlikle shojo animeler icinde love*com bir numara.
Konu 1.70 olan Koizumi Risa ve 1.56 lik Ootani etrafinda donuyor. Anlayacaginiz uzere ikisinde de boy kompleksi var :) Surekli ayni anda ayni seyleri soyleyen, ayni sacma seyleri yapmaktan hoslanan, ayni grubun en buyuk fanlari olan ve arkadaslari tarafindan komedi ikilisi olarak gorulen ootani ve koizumi aslinda bu durumdan cok rahatsizlardir. Seri bu ikilinin once hangisinin bir sevgili yapacaklarina dair iddiaya girmeleriyle baslar, tabii ki ikisi de beceremez. Daha sonralari risa ootani'ye asik oldugunu anlayacaktir.
Aslina bakarsaniz icinden komedi ogelerini cektiginiz zaman konu cok da iyi degil ama o yuz ifadeleri, sacma komik sahneler, siveli japoncalari ve ve veee tabii ki ozellikle risa'nin yuz ifadeleri icin izleyin. (yine one piece'ten sonra) ben bu kadar cesitli komik yuz ifadelerini baska hic bir animede gormedim. hatta az once googledan screenshot araken kendimi tutamayip 20 tane filan indirmisim.


Risa yavrum nasil seri boyunca didiniyor gormeniz lazim,ootani de tam bir hoduk ayiptir soylemesi. Neyse sonunda tatliya baglaniyor her sey ama omrunuzden omur gidiyor. Sonunun tatliya baglandiginin spoiler oldugunu dusunmuyorum sonucta shojo anime tabii ki mutlu bitecek:)) Ben once mangasini okumustum lovely complexin. o daha uzun, genclerin ileriki zamanlarindan filan da bahsediyor. mangasi da cok guzeldi ama animede hem komedi ogelerinin hepsini cok fazla kullanmislar hem de seiyuular (ses sanatcilari) cok iyi bi is cikarmislar. Simdi tam hatirlayamiyorum ama sanirim osaka'da geciyor anime dolayisiyla o yorenin japoncasiyla konusturmuslar karakterleri ve inanin tokyo japoncasindan cook farkli ve cook komik. sacma bir vurgu sistemi var. Izlemem derseniz bile acin youtubeden en azindan bi kac partini izleyin. gunde en az 3 saat japonca birseyler dinleyen izleyen bana mi garip geliyor sadece?




Puhahaha!Su yukaridaki resimde risa bisikletiyle ootaniyi sinava yetistirdigi an. sinav sabahi bir uyaniyorlar her yer kar,metrolar filan iptal. risa atiyor erkekini atinin terkisine tam gaz yetistiriyor ootaniyi sinava. Yukarda da nefes nefese kalmislar konusamiyorlar sadece nefes alip veriyorlar, altyazida ootani "Gencligimin butun anilariini kaybettim"diyo. tiplere bak yaa!


Tamam tamam son resim. Tam bu sahnede ictigim kahve burnumdan gelmisti. Risa ootaniyi uzun boylu bir erkek kendini de kisa boylu narin bir kiz olarak hayal ediyor.
Neyse oturunca basindan kalkilmayacak bir anime degil ama kesinlikle nesenizin kacik oldugu bir zaman ikiser ucer izlenecek bir anime. can sikintisina bire bir. hatta ben acayim da izleyeyim biraz yaa!japonca finalim pazartesi, yarin baslasam yeter:))

2 yorum:

âyine-i devrân dedi ki...

benim de bayıldığım animedir bu, çok çok beğenerek izlemiştim konusu değil onu özel yapan efektler, sesler, yüzler, ah o otani var ya gerçek olsa nasıl döverdim, nasıl beni deli etti ekran karşısında ama bir yandan da çok seviyorum keratayı yaa :d (bknz.anime karakterine hayran olmak) hem kzııp hem çok seviyorum ben de ne yapıyorum anlamadım o sıra, velhasıl izleyip gülünmesi gereken anime :)

kucukrukiye dedi ki...

tam dizine yatırıp dövesin geldi di mi senin de. "olum aklını başına topla,ne hale getirdin kızcağızı" diyerekten. karakterler cidden çok sevimliydi, hepsi öyleydi.
anime karakterlerine bağlanmak gibi pis bi huyum var benim. sanki bizim aile meclisinden birileriymiş gibi geliyo bana bir süre sonra,ayrılmak koyuyor o yüzden.