8 Mayıs 2010 Cumartesi

ALES: 6 yil sonra ilk defa mi bosluk karalayacagim ben simdi!!



Yillar gecti ki test sinavi stresimi hala daha atamadim. OSSden beri de ne ALES'e ne KPSS'ye ne biliyim ona bezer diger sinavlara girdim. Du bakiim 6 sene olmus. Yarin ama mecbur ALES'e girecegim. Yuksek lisans onsartli kabulumu aldim simdi de alesten 60 ve uzeri almam gerekiyor.
Ben bu konularda kendine guvenen bir insan degilim, sinav konusunda da oldukca gerildim acikcasi. Etrafimda herkes "amaaaaan calisma bosver, ben calismadan girdim 89 aldim." "Bilmem kim sadece bir denem cozmus sinavdan onceki gun 90 kusur almis." Senin zaten bilgilerin taze, gozun kapali 90 alirsin gibi bana psikolojik baski yapiyor.

Ben de ALES'teki mantik sayisal sorularini cozememekten korkuyordum en cok. Bugun bir deneme cozdum sayisali fullemisim ama sozel 14 yanlis. Okudugumu mu anlamiyorum ben anlamadim. Gerci diger testlerine bakinca aldigim kitabin ne kadar kalitesiz oldugunu anladim. Hem sayisali kolaydi hem de sozelin paragraflari cok sacmaydi. Neyse yarin gorecegiz ne olacak. 60 puani geceyim de fazlasinda gozum yok.^_^

Zaten gun cok fena basladi benim icin, bir insanin yuregi nasil agzina gelir gordum bu sabah. Ben evde degildim sabah bir telefon aabimden "Luxor kayip". Gece sokak kapisini acmis kacmis. Evet nasil acar diyebilirsiniz ama kapi acabiliyor benim salagim, ama ilk defa sokak kapisina yeltenmis. Belki de aabim kapiyi acik birakti bilemiyorum. Simdi bu kadar sakin sakin konustuguma bakmayin sabah kufrede kufrede gittim eve. Uzun zamandir birine bu kadar sinirlendigimi hatirlamiyorum. Alt tarafi bir kedi bakacaksin, yapacagin tek sey cami pencereyi kapali tutmak, gunde bir defa yemek koymak. Neyse yine sinirlendim.
(kisin poposunu isitabilecek her noktada uyumayi denedi, ama tabii modem icin fazla buyuk!)
Eve gittik Mert'le, aabim kapida. Apartmana bakmis bulamamis, sokaga bakmis yok. Ben bir fena oldum anlatamam. Hem sinirliyim hem cok uzgunum. Aabim de cok uzulmus cok belli...Neyse bir sigara yaktim saf saf dolaniyorum sokakta. Sonra Mert apartmana bir daha bakalim, bence aabin gorememis olabilir dedi. Indik kapici dairesinin oraya, aradik taradik yok. Sonra ben dedim kapiciya soralim, belki gormustur. Sorduk. "Aaa, sizin miydi o bahceye koyduk gece." dediler. Allahim ne kadar sevindiiiim yuzumde guller acti. Actik bahce kapisini, safim benim kocaman bahce varken kapinin onune gelmis, buzulmus kalmis orda. Belki bizim sesimizi duyup gelmistir bilmiyorum. Aldim kucagima, titriyor nasil korkmus!! Eve ciktik, hemen tin tin tuvaletine gitti, yemegini yedi. Aynen eski haline dondu. Biraz bir depresyon yapayim, yoruldum uyuyayim yok. Hemen cam kenarinda guvercinlere atlamaya basladi oolum benim.
Ama bir kere daha anladim ne kadar cok sevdigimi onu. Eskiden dalga gecerdim kedisini cocugu gibi goren insanlari, uzerine asiri titreyenleri filan. Valla gulecekseniz de gulun, amam ben Luxor'u cok seviyorum, bugun onu bulamasaydik muhtemelen su an agir bir sekilde agliyor olurdum, yarinki sinavda da basarisiz olup yuksek lisansa gule gule derdim..bugun sansli gunummus ^-^

4 yorum:

Suspusningi dedi ki...

ahaha fotoğrafa bayıldım :D

ay ben yerinde olsaydım kafayı yerdim sanırım, kapıyı her açtığımızda apartmanın içine atacaklar kendilerini diye bile stress oluyorum azarlıyorum hayvanları. Küçükken bir kere kedim o şekilde kaçmıştı ve bir daha geri dönmemişti, döndüğü zamanlarda da ben yokmuşum :(. aman dikkat et kaçması bir yana kaçırırlar bile. Yerim onu ben görsem kaçırırım hemen ;)

Bu arada yarın ki sınavda başarılar dilerim her ne kadar sınavdan sonra görecek olsan da yorumumu olsun :D
gambatte ne!

kucukrukiye dedi ki...

gambarimashita:))
sınav bitti ama ben de bittim. iyi geçti ama resmen hamlamışım. össnin ne kadar büyük bir karın ağrısı olduğunu bir kere daha anladım.sınavdan beri feci bir baş ağrısı ne yapsam geçiremedim.

datlım luxor hayatına hiçbirşey olmamış gibi devam ediyr ama çok şirin ve çok salak di mii?! fotoğrafın bir versiyonunu daha ilk yazılarımdan birine koymuştum..bayılıyor yaav modemin üzerine:))

Berre dedi ki...

Geçmiş olsun :P

kucukrukiye dedi ki...

tesekkur ederim canim sana da^_^