6 Mayıs 2010 Perşembe

bleach 269

Ichigo Ulquiorra dovusu tam gaz devam etti bu bolumde. Bleach en sonunda yavas yavas toparliyor kendini. Fillerdan ciktiktan sonra bile boyle mi devam edecek demistim ki, bu bolum guzel dovusler koymuslar sagolsunlar. Afferin kubocum boyle gidersen sana olan saygimi tekrar kazanabilirsin.
Ama tabii ki Orihime'ye olan nefretim aynen devam ediyor. Biz anladik ki Orihime'yi seslendiren hatun kisi studyoya girip bir kac sekilde "Kurosaki-kun" demis, almis parasini gitmis. Bu ne kardesim yaa!!Ne gereksiz bir karaktersin sen..
Ishida'da geldi karizmatik karizmatik 10 dakika icinde Yammy'yi yendi gitti. Severim kendisini efendi cocuktur, cogu zaman ise de yarar...Inceden Orihime'den hoslaniyor gibi ama, olsun..Ergendir mazur gormek lazim.
Ichigo'nun hollow hali benim her zaman hosuma gitmistir. Artik cok uzun sure o sekilde kalabiliyor kendini gelistirdi. Ozellikle hollow halinin seslendirmesi tuylerimi diken diken ediyor. Daha da bomba seyler bekliyoruz hollow ichigo'dan yoksa Ulquiorra ile isi gercekten zor. Oyle az biraz gogsunden cizik atti diye havalanirsa yandik valla. Yine bir ton dayak yedi zaten, iki bolum daha yer, sonra acilir diye dusunuyorum.
Ulquiorra sen ne karizmatik ne emo ne cool bir karaktersin. Senin kilicin da ne guzelmis. Ayin onunde de kartpostallik poz verdi gozlerimiz senlendi valla. Ben de dayanamadim iki screenshot birden koydum. Yalniz bakislar falan cok fena haftayaki bolumde Ichigo cok fena dayak yiyecek. Maske bile engelleyemeyecek olacaklari. Yasasin ki heyecanla bleach beklemeye basladim..yihhuu!!

4 yorum:

suspiciousninjagirl dedi ki...

ishdaaa!! demesi komikti resmen ishida demiyor ishda diyor. ulquiorra'nın salınmış hali tüylerimi diken diken etti ama çok heycanlandım nerdeyse yıl olacak bu günleri bekliyordum. geçen bölümde bir manga boyu ilerlemezken bu bölümde 2 3 manga bölümü ilerlediler. bir ayarını oturtamıyorlar şunun, yoksa herşey güzel olacak. Çok harika bölümler bekliyor bizi ama! her hafta tansiyonlar çıkacak artık yihuuu, Ulquiorra♥

kucukrukiye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kucukrukiye dedi ki...

çok fena naruto spoilerlı yorum yazmıştım sildim:))
son bölümü izlemediysen hayvanlık yapmayayım dedim suspiciouscım..
naruto bleach fena gidiyor bu aralar hallahım nazarlardan saklasın

suspiciousninjagirl dedi ki...

yorum mailime geldi canım ama ben mangayı takip ettiğimden biliyorum neler olduğunu son bölümü de izlemedim bildiğim için aceleye getirmek istemiyorum. üzme tatlı canını ama ben spoiler vermeyeceğim ahahahah :)

ama cidden aynı anda fillerden çıktılar bu demektir ki aynı anda fillere girip bizi kanser edecekler. Bu ara heycan fırtınası yaşatıyorlar insana ağzımın suları aka aka takip ediyorum hepsini mangaları da bir o kadar heycanlı maşallah maşallah :D