30 Mayıs 2010 Pazar

Anime karakteri diye zorla sevecek degilim ya!!Iste size enn sevmediklerim..

Ne zamandir mantikli guzel bir yazi yazmadigimin farkindayim, kendimi affettireyim diye duzgun birseyler cikarayim istedim bakalim nasil olacak. Bu yazimizin konsepti eeennn nefret ettigim anime karakterleri, gerci onlari listeleyince cogunun kiz oldugunu farkettim. Sonra dusundum, dedim kiz karakterleri kiskandigimdan mi sevmiyorum..Hayir kesinlikle..Zayif hallerinden nefret ettigim icin uyuz oluyorum..Hatta saclarini baslarini yolasim geliyor. Simdi gelelim listemize.

1- Inoue Orihime

Orihime cadisindan ne kadar nefret ettigimi anlatan bir yazi yazmistim zaten daha once ama bir kere daha burada belirtmek istiyorum. Daha ortaliklarda gorunmeye basladigi ilk bolumlerden itibaren zaten kil oluyordum kendisine. Hollow aabisi yuzunden Ichigo’yu ateslere atmasindan anlamaliydik bunun buyuyunce ne halt olacagini. Ayrica tokadan cikan periciklerini de sevmiyorum. SAdece bir tanesi karizmatik bir aabimiz, asi biraz onu seviyorum. Tamam yigidi oldur hakkini yeme, yetenegi (zamani geri cevirme) cok basarili ama neden onun kadar salak ve gereksiz bir karaktere bahsedilmis anlayamadim. Sanirim Orihime’den nefret eden kitleye biraz daha iskence etmek icin. Neyse ozetle kendisinden hiiiic ama hiiiiic hoslanmiyorum, en kisa zamanda kor ceroya kurban gide!!

2- Makoto Ito

Farkettim bu aralar yazdigim yazilar biraz +18 kivaminda, nefret dolu. Ama daha once de dedigim gibi Orihimeden sonra School Days deki bu uckuruna duskun sapik Makoto yuzunden bu hallere geldim ben. Izledigim en rahatsiz edici animenin en rahatsiz edici karakterinin hakettigini bulmasi bile icimdeki siniri sonduremedi. O kadar kizla beraber oluyorsun, yemedigin halt kalmiyor be adam az biraz vicdanin rahatsiz etse…Boylelerini taksim meydaninda sallandiracaksin kardes, cumle aleme ibret olsun (abuu icimdeki canavar cikti anneeem!)

3- Nana Komatsu

Bu salagin nicki bile kopek ismi, hey allahim. Nana’yi severim cok severim her firsatta da soylerim ama Hachi karakteri beni seri boyunca delirtti acikcasi. Sacma sapan davranislar, her firsatta aglamalar, bi erkekte karar kilamama durumlari, Takumi’yi de sevsem de Nobu`ya yaptiklari, Nana’ya olan hainligi…Daha bir suru bir suru sey. Kendi ayaklari uzerinde duran karakterlere olan sevgim saygim ne kadar fazlaysa, tam tersi olanlara da bir o kadar sinir oluyorum. E be guzel kizim, sen kalkmissin taaa memleketinden Tokyo’ya gelme karari almissin, ne diye sevgiline guveniyorsun, kendi parani kendin kazansana..Ya da yapamayacaksan kir dizini evinde otur. Aslinda Hachi’ye hissettiklerim nefret degil de boyle bi yatili okullarda bilir misiniz bilmem bir banyoya cekme olayi vardir. Hah Hachi’yi banyoya cekip azarlamak istiyorum. “Kendine gel bi tart bakalim yaptiklarini” Diye

4- Sakura Haruno

Sen kim olursun da benim Naruto’mu begenmezsin, sanki kendin harikasin da!!hih!! Hayret bisii. Daha en ufaklik halinden belliydi bunun ne olacagi zaten. Sakurayi hic sevmedim, babasini da sevmezdim. Shippuuden’in baslangic bolumlerinde tek basina bir Akatsuki’yi dovdugu zaman az biraz takdirimi kazanmisti ama yoook ne yaparsam kanim tam anlamiyla isinmiyor. Onun yerine Hinata’yi seviyorum mesela. Anliyor adamin hasindan cunku ^-^ Bizim seker mi seker caliskan mi caliskan komik mi komik Narutomuzu anca hor gor sen e mi!! Ama nasil biliyorsun isine gelince “Narutoooo kurtar benuuuu!” diye naaralar atmayi. Sevimsiz sey!! Sasuke gicigini sirf eskiden karizmatik geliyordu diye sevdin farkinda degilsin. Ayrica nedir yani el kadar bebelerin bu olumsuz asklari. Safim Naruto’yu yaktin beraberinde, zaten garibim icin hassas konuydu, bir de sen soz verdirdin..Simdi ne yapsa Sasuke icin..Neyse su yazi icinde daha fazla naruto yazmayayim onun icin ayri bir yazi yazmam gerekcek, bak hala kalbim gum gum atiyor son bolumden beri boyle =)

5- Yuki Cross

Yuki de nefret ettigim bi karakter degil aslinda tam olarak ama cok pis uyuzum ^_^ boyle pure blood olduktan sonra da bir triplere girdi filan..O da gul gibi Zero’yu harcadi Kaname ugruna. Tamam Kaname Sempai’yi de severiz sayariz ama bi dusun tart bakalim yillardir yaninda olan kimdi. Gerci kaname de uzaktan kolladi etti ama Zero ayridir caniiiim…Cocuk o kadar acilar cekerken sen onu birak git Kaname ile..Hem de tam seni sevdigini tam olarak anladiginda, e hakettin sen o zaman basina gelecekleri…kararini vermeden once de bir kararsizlik, bir ona gidiyr bi buna…Bu kadin millet cok acayip anacim, aklim eremedi ^_^

Evet gordugunuz gibi listemizde Makoto hayvancigi tek erkek olarak girmeyi basardi, geri kalanlarin hepsi uyuz gucsuz disi karakterler…Aslinda d.gray-man`den millennium earl, ya da one pieceten enel filan var ama onlar daha cok kotu karakterler listesine girer sanirim, yani onlara uyuz olmamiz daha normal di mi? Efenim yine sizden ricam nefretinizi dokunuz bakalim kim kimlerden nefret ediyor ^_^

37 yorum:

Suspusningi dedi ki...

Harikaymış! al benden de o kadar hepsine katılıyorum şekerim :D

Adsız dedi ki...

walla ya nanayla makotodan nefret ediyorum yukide öyle zero zavallıyı bıraktı gitti kaname daha çekici gelior işte gözünün önündeki afeti bıraktı gitti aptal çok pis uyuzum bunlara

kucukrukiye dedi ki...

:)) uyuz kizlari teker teker cikarip koydum ortaya ama dedigim gibi aklima uyuz erkek karakter gelmiyor...sasuke olabilir, rainbowda var bir tane..ama boyle nefretimi kusacak kadar sevmedigim yok sanirim...

Ayasegawa dedi ki...

ek olarak hinamori momo'yu da eklemek istiyorum aizen-sama aizen-sama beynimin etini yemişti bi aralar orihime'den arta kalır yanı yoktu yani
bu arada ben de düşündüm nefret ettiğim karakterleri 1-2 tane erkek dışında hep kız ahahha

Adsız dedi ki...

yanlıs doğmusum yavvv kızlara sinir oluyom kız olmama ramen ama yani zayıf kız görünce sinir oluyorum sit bul saçını basını yol yawww zaten bu kalıplasmıs bişe kızlar uyuz ve zayıf erkekler kibirli mesala kaname mesala nana ama makoto o sex manyağı... :D

kimbapsushi dedi ki...

nana ve yuki'yi tanıyorum bu listeden. narutoda o kızı tanıyacak kadar ilerlemedim ama narutoyu beğenmiyosa baştan unut zaten hıh!
mangayı takip eden var mı bilmiyorum ama yuki hala kararsız! tamam kanameyi seçtin bari sadık ol! kanıyla doymuyomuş tam^, zeronunkini de istiyomuş. şımarık ya. o zaman zeroyu seçeydin, kesin o zaman da kaname sama diye dolanırdı ortada!
nana'nın tamamını izlemedim ama şu saf kız karakterine gördüğüm anda kılım zaten. diğer nana ne güzel cool, güçlü. bu angut onun arkadaşı olmak için yeterli değil. bak aklıma peach geldi o da doramalardaki sinir karakterlerden, vardı öyle bi düşüncem zaten. birimiz doramalardaki uyuzları da yazalım da bir de orda nefretimi kusayım^^

kucukrukiye dedi ki...

@ayasegawa ve sevgili adsız arkadaş
sanırım kendimizi kabullenmemiz lazım artık, biz gıcık hemcinslerimizi sevmiyoruz :)) gerçek hayatta uyuz olduğum tiplerden anime karakteri olmaları da durumu kurtarmıyor ve hatta daha sevimsiz kılıyor..uyuzlaaar!! Q(o_0)

@kimbapçıım
şekercim bende bu aralar bu sinir oldukça bekle benden uyuz dizi karakterlerini de..ama diğer yandan da tutayım diyorum kendimi milleti kaçırcam blogumdan. diyecekler ne fenaymış anacım bu kız, içinden canavar çıktı...tek korkum bu yani yoksa ağzımı da bozacağım onu da yapamıyorum.elalem ne der :))

inferidii dedi ki...

merhabalar... anime karakter görünce sevmeye programlı olduğumdan sevmediğim karakter cok az.. lakin nefret ettiğim , cidden ama cidden a-ha nın take on me clibindeki gibi animeye sızım gebertmek istediğim 3 adet karakter var evet.
1. bleach / orihime inoue
2. death note / kira: L i öldürdüğü için hiç bir zaman affetmicem.
3. code geass / suzaku kururugi: lelouch-a arkadaş kazığının alasını atmıştır. anime sonunda da lelouch ölürken olayın kaymağını yer, adi karakter!!

inferidii dedi ki...

bi şey daha :))

sakurayı başta sevmiyodum ama, bi bölümde hinata görev sırasında melül melül naruto ya bakarken(her zamanki gibi), sakura; "hinata, işine konsantre ol, narutoya güvenmesini öğrenmelisin".. gibi birşey söyledi. naruto ya güveniyo olması çok hoşuma gittiği için sevmeye başladım kendisini..

yorumlarda bleach hinamori de demişsiniz. katılıyorum aynen,, bide matsumoto var.. oda tavırlarıyla irreti bir karakter..

herkese harika gün dilerimm :)))

kimbapsushi dedi ki...

yaz rukicim yaz. başkalarını bilemem ama ben sonuna kadar arkandayım^^ bir de anime karakterleri için seçtiğin resimler nefreti körüklüyor, hele yuki! resimde bile şımarık. bana sökmez kızım bu havalar, ancak kanameyle zero yer bunları!

bir de inferidii'nin yorumuna katılıyorum. kira'ya sevgi ne nefret arasında gezinen hisler besliyorum. ama nefrete daha yakın zira L sevgim tartışılmaz^^ bir de ben code geass'in 2. sezonunu uzun süredir bekletiyordum ancak inferidii'nin yorumunda maruz kaldığım feci spoilerdan sonra ne yapicimi bilmiyorum T___T

kucukrukiye dedi ki...

@inferidii
suzaku karakteri de evet nefret edilenler arasında aslında ama işin kaymağını yese de sonuçta planın bir parçası olduğu için bir şey diyemiyorum. gerçi lelouchun karizması altında yıllarca ezilmiş onu da anlamak lazım (aaa bugün bi pozitifim hayret :))
sakura ya gelince..dediğim gibi benim de takdirimi kazandığı anlar olmuştu ama açıkça söyleyeyim mangadan bir spoiler yedim ve kendisinden bin kere daha nefret ettim..narutocuğum saf ve temiz kalbiyle oynuyo...şıllık!! (evet sinirimi kaybetmemişim,ehehhee!)

@kimbapçım
yediğin spoiler çoook fena olmuş hemen orihimeden yardım alıp geri çevirelim zamanı..görmedin onu sen yalan bi kerem :))
bu arada resimleri özenle seçtiğimi anlamış olmana da teşekkür ederim :))

inferidii dedi ki...

çok özür dilerim. o kadar gaza gelmişim ki dikkat edemedim.. görme o cümleyi diye toparlamak isticem amaa... cidden gomennasai gomennasai...

inferidii dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ayyy en son ölüyomu lelouch ölüyo mu layn çok pis spoi yedimm yaww

evet evet bide kira var ama bi amacı vardı nese en sonunda kirada öldüü eee kira yalan dünya bir varsın bir yoksun ama yinede makoto kadar nefret ettigim karekter yok su anime dünyasında...pislik herif

sevgili kucuk rukiye
biz gerçek hayatta bunlara enayi diyoruz gelen bide ben tekme atıyım der yani :)))

kimbapsushi dedi ki...

@ inferidii
betsuni :) artık olan oldu. yine de artık orihime mi gelir, back to the future 2010 mu çekilir bilemem, hallet bu işi :P

kucukrukiye dedi ki...

anaaam spoiler yiyen yiyene..var mi artiraaan:))

Squaw dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Suspusningi dedi ki...

Sanırım herkes school days izleme gafletinde bulunmuş. Valla bu listeye de katılıyorum ama benim Hate List'imin 1 Numarası Sasuke, 2 numara da ise Suzaku var. Herkesi affedebilirim ama bu ikisini affedemem! (çok ciddiye aldım!)

kucukrukiye dedi ki...

@squaw
nefretim nefret kusan yazılar yazma korkusu karşısında ağır bastı. ben de parladım :))
aslında şöyle bir bakınca hemen hemen herkesin hislerini dile getirmişim. Demek ki nefret ettiğim salak karakterler gerçekten de kaeden salak karakterlermiş..
ureshiiyo ^_^
@suspiciousçım
senden de sasukeli bir nefret yazısı bekliyorum artık.. blog dünyasının asabi bayanı bi ben kalmayayım:))

Squaw dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ser_min dedi ki...

Bu listeye bende sonuna kadar katılıyorum. Ah o school days i izlemez olaydım ne gereksiz bir anime idi öyle. genel anlam da nefret edilen karakter profili makoto hariç aynı aslında onunda temelinde aynı sebep var. Karar veremeyen ve iyi kalpli karakterlerin kalbini kırıp arkasında da bırakamayan. Her defasında tekrar tekrar hançer saplayan tipleri sevmiyoruz. ihanet edenleride vesaire. Ama orihime de farklı onun sürekli ichigoo!!!!! demelerinden nefret ediyorum.

Adsız dedi ki...

yuki cross hakkinda herseye katiliyorum!Ya allah belasini versin su kizin sen git lokum gibi Zero yerine Kaname yi sec Zero yu da arkanda birak.Zaten bu ikisi Yuki yok incinmesin yok zarar gormesin diye cart curt edip durdular bu da simardi uyuz.Yauv onu birak daha az sinir bozucu bi surati olamaz miydi?Zero yu harcadilar ya yazik gunah oolum.Git dal Yuki ye.Asil git dal kim yazdiysa bu senaryoyu.Ya bi de ayri olarak bi sezon cikarsalardi Zeronun hakkettigini buldugu Kaname nin geberdigi...Kaname de ölsun ikiyuzlu cocuk bi de yuki diyo Kaname yok cok nazik diger vampirler gibi degil'Off Zero neydi senin gunahin harcandin oolum.Yuki ya uff neden ne yani ne!!Ne vardi Kaname de Zero da olmayan Zeroda fazlasi da var hatta.Kaname ve Yuki ikiniz de birlikte geberin.

sevil dedi ki...

:) bleachi izlemeye başlamadım daha ama geri kalan heeepsine katılıyorum. Hatta Yuki'yi görünce yok ya nefret etmiyorum sadece sinir oluyorum diye düşündüm. Baktım sende aynısını yazmışsın :)

Adsız dedi ki...

Get Lisa's FREE newsletter with dating advice and tips at. Best scene to me was Betty White and Sandra Bullock's impromptu "dances"
in the woods. In addition, while it cannot prevent or cure
an STD, a quality penis health formula (most health professionals recommend Man 1 Man Oil) containing natural antibacterials and vitamins can help to maintain the integrity of the skin, boost the body's disease-fighting properties, and help to keep the area clean - all of which can increase men's resistance to potentially dangerous
diseases.

My homepage big deal

Adsız dedi ki...

Many everyone are making use of blogs to express curiosity in a selected area of interest.
Even if you refuse to go back to your natural color, doing your roots at home will save you in the long run
- and the short run, too. Check out these great electronic deal websites today to save big and score on some sweet accessories.


Feel free to surf to my web-site; superdeal

Adsız dedi ki...

It is possible to see your legs lengthy enough perfect. I
think she had it out for me from the moment she first saw
me, the year my just-built grammar school first opened.
Anne Keipper said Thursday that she was surprised
to learn of the lawsuit because she had heard nothing about the matter since the day it occurred,
Feb.

My web blog :: mongoliaonline.com

Adsız dedi ki...

You can sіmplу сhoose between the iԁenticаl devеloper's slide creases and turn continuing your journey. Back in the old days, you'd sеe sοmething in the ѕtreet
that waѕ interesting, stand and ωatch fοr a whіle and later whenever you werе in
the pub, hold your mates spellbοund with an intеresting rеndition οf the storу, Ρeter Ustinον style.

If you like it you may cаrгy іt anyway, even if it is not the real Мc
- Coy.

Feel free tо viѕit my blοg post - cheap handbag

Adsız dedi ki...

There to saѵe the day, hoωevеr, wаѕ Bruno,
who praised the NFL wide receiver's ability "to retain the slinky, smooth, stealthy actions of a panther on the prowl" in his dance with Kym. Both groups ended up with the same score, a total of 30 out of 40 possible points. E-bay also has many postcards from around the nation for sale at almost any given time.

My page Flapper dress

Adsız dedi ki...

This is clearly seen by the fact that Louis Vuitton is
one of the oldest fashion houses in the world. Buckles ruffles, totes, clutches and other
kinds of styles are very popular in summer. Handbags are often used
to express moods, individuality, style and status.



Feel free to visit my web blog; cheap handbags

Adsız dedi ki...

Split up and see who can count the most restaurants, certain shops, people with a certain color bag, whatever.
One of the main attractions is located at the corner of
the island, a very modest with an ornate gate and a
collection of the most rare and beautiful animals you will
ever see. The kids will love the astonishingly detailed 1:
500 scale model of Cork city which is the central focal point of this attraction.



Visit my web page ... souvenir

Adsız dedi ki...

Golden Globe Nominations 2012: Full List аnd Predictiоnѕ (Pіcs).
Then gеt some of that dollar store Halloween makeup and give yourself that
palе expression, with a bit οf hollοω shadowѕ beneath
the eyes. The photos werе obviously snapped bу the gimlet-eуed papаrazzi.


my webѕite; red shoes

Adsız dedi ki...

Then you have the previously mentioned option of looking online.
Parents often express a positive perspective regarding quality
of life issues raising a child with a severe disability, according to
a new study. After her arrest, Craft became belligerent and unruly.


My site; general pants

Adsız dedi ki...

How many hours a week are you able to dedicate to
your craft. Pregnancy should not be a cause for any insecurity.
Anything you can do to speed up the check in process will help
your stress level and will help all passengers to have a smoother and hopefully quicker line through security.


My web-site; Hair accessories

Adsız dedi ki...

This trend is an inexpensive investment that will end
up paying off in the long run. You will also need about a foot of narrow ribbon
(no wider than the headband) and some faux jewels to coordinate with your
prom dress. Can also be strapped low, next to
the nape for a much more formal search.

Have a look at my web-site hair accessories

Adsız dedi ki...

You are so interesting! I don't think I've truly read something like that before.

So great to discover someone with genuine thoughts on this subject matter.
Seriously.. thank you for starting this up. This web site is one thing
that is needed on the web, someone with a bit of
originality!

Here is my web blog ... Costs of dental implants

Adsız dedi ki...

I only learned about her through her rоle in Ηamlet.
If you tуρe on Googlе yоu can
аѵail a long lіst of avaіlable proԁucts.

Νot onе to еver back down from a challenge,
Kim Possіblе is a normal high ѕchool student bу dаy, dealing wіth popular girls, bullies and familу, and
a super agеnt by night - defеating evil mastermіnds bу using her specially made gaԁgets (іnfuѕed into items lіke lipstіcκs and a hair dryer) аnd hеr bгаins.


Also viѕit mу blog :: http://www.e-boekhouder.be/userinfo.php?uid=24562

ANTİ HİNATA dedi ki...

ya burdan bu sakurayla ilgili şeyleri yazana sesleniyorum lan sanane he sanane sakura ymışta nefret ediyormuşta bende ANTİHİNATAYIM neyin kafası nefret ediyorum şu hinatadan pislik OSCAR lık performansa sahip yelloz işte bak şimdi canım SAKURA nın tırnağı olamaz o hinata Sasuke konularındada Sakura hala SASUKE yi sevio ben en başından beri NARUSAKU istedim ama o şerefsiz hinata sürtüğü aldı onu hı BU ARADADA HANİ SEN YAZMIŞSINYA SAKURADAN NEFRET EDİYORUM DİYE CANIMM SAKURADA SANA BAYILMIYO XDDDDDDDDDDDDD