21 Mayıs 2010 Cuma

oylesine bir baslik, ortaya karisik..


Vee bir haftayi daha bitirdik sevgili blogseverler..Ama benim icin bitti mi tabii ki hayir. Fatih Hocam en sonunda bitemeyen odevi icat etmis. Cuma aksami yaparim, cumartesi pazar da rahat rahat quantum calisirim derken, su saatte hala 1/12sine ulasmis oldugumu gorup kendimden gectim, tam o sirada kurtarici gibi arayan arkadasim beni Besiktas'a cagirdi. Bu odev zaten bu aksam bitmez, bari kafami dagitayim.

Zaten bu sabahim korunde kalktim staj okuluna gittim, okula girdim, siniflara baktim, kimse yok. Megersem tatilmis. Dun tatildi onu biliyorum da bugunu tatil yapacaklarini dusunmedim. Liselilerin keyfi yerinde valla olan 6bucukta kalkan bana oldu ^^

Elimde izleyecek birseyler olmadigi icin surekli takip ettigim animelerim gelmek bilmiyormus gibi geliyor. Gercekten bu kadar yavas mi geliyorlardi. Ya da hepsi tam gaz devam ettigi icin ekstra heyecanlaniyorum. Bilemedim..Yani One Piece'te en kilit yerdeler. Gecen bolum Bon-chan'a agladim yemin ederim. O kesinlikle gordugum en seker okama. Kendini Luffy icin ikinci kez feda ediyor, arkadaslik adina. Ama bu sefer cok zor kurtulur. Olemsin yaaa, onu yeni nakama yapsinlar, lutfeen!!

Bleach, Naruto, fullmetal de oyle...Ayayayayy..Dusundukce gaza geliyorum! Su anda elimde Narutonun cekilmis ve cekilecek butun bolumleri olsa heralde uyumadan anime izleme dunya rekorunu kirardim..(var mi ki oyle bisi) Cok merak ediyorum...Hele son bolumun son sahnesinde ekrandan iceri girip yanaciklarini sikacaktim onun..Gene halletti kendi problemini, afferin cocuk!!

Cok daginik bir yazi oldu, sanirim 10 dakika sonra evden cikmam gerektigi icin kafami toparlayamiyorum..Bir kizlar gecesi yapalim bakalim, ozlemisim valla!!

Ahhahaa resimi yaparken cok eglendim umarim siz de eglenmissinizdir. Dedigim gibi photoshoptan anlamadigim icin bu sefer boyle bi paint zimbirtisi yaptim. Resmin orjinalindeki gulusumde de 32 disin herbiri gorunuyor. Sanirim Kamenashi taklidi yapip, ne kadar salak oldugumu dusunup guldum..Valla hatirlamiyorum. Ama ozetle pek eglendim kimonoyla, sok guzel ani oldu bana.

Aman gideyim hadi, cenemin acilacagi tuttu yine...

4 yorum:

esma-chan dedi ki...

Haruna-chan daa!!
sugoi!~

kucukrukiye dedi ki...

komik olmus..bi kere daha baktim da:)))

kimbapsushi dedi ki...

kawai desu ne! heheh çok şeker olmuş, ben bu kadar bile oynayamam resimlerle kendine haksızlık etme^^

bu arada anketine oy verdim geçenlerde. ben 3 diziyi de sevsem de sinema her zaman 1 numerodur, oyum ona gitti tabi. dizilere gelirsek bence kore dizileri işinde ciddiysen kronolojik sıra her zaman iyidir. yine de goong ile başlamanı my girl ve personal taste ile devam etmeni tavsiye ederim.
bir de hepsinden önce my name is kim sam soon'u izleyebilirsin bence^^

kucukrukiye dedi ki...

su hafta gecsin kore dizileri denize baliklama daliciiiim!! benim de gonlum goongdan yana ama bakalim, anket sonucunu sanirim cok da bir ciddiye alamayacagim..
dizi aralarina cerezlik atacagim filmleri