15 Mayıs 2010 Cumartesi

eskisehir'e gider iken aldi da bir yagmur..

Pazartesi Eskisehirde gorevine baslayacak sevgulum belgelerini Istanbul'da unuttugu icin bana Eskisehir yollari gorundu. Yillardir gitmek istemisimdir hep kismet buguneymis. hic planlamadigim bir olay oldugu icin once bir gerildim, cunku odevlerim bilmem nelerim var yarin aksama kadar bitmesi gereken. Sonra dediiim "Aamaaaan rukiye, kac kere boyle ani bir plan yaptin da gezmeye gittin." Hem Eskisehir'i merak ediyorum, hem Mert'in yeni evini, hem de trenle yolculuk yapacak olmak beni heyecanlandiriyor. Cok severim trenleri. annemle bir kac kere Izmir-Ankara yapmistik trenle, o biraz uzun suruyor ama Istanbul-Eskisehir tam kivaminda. 4 saatcik. Internet de varmis trenlerde artik...
Yalniz yolculuk yapmasini pek sevmem ama alisigim. Keske birileri olsaydi soyle kafa dengi, konusa konusa giderdik. Yemekli vagonda bira icerdik... Baska sefere bir kac arkadasi daha surukleyecegim pesimden. ^_^
Ilk defa Haydarpasa'nin merdivenlerinden cikacagim. Cikmasi degilde Istanbul'a donunce o merdivenlerden inerken bagirsam mi "Sen mi beni yeneceksin, ben mi seni Istanbul" diye...
Aman yarebbim pek bir sacmaladim. yol heyecani sardi sanirim. Kusura bakmayin.
Pazartesi gunu Eskisehir anilarimla gorusmek uzere..herkese iyi haftasonlariii..
ps: evden disari adimimi atar atmaz yagmurun baslamasi da sahane oldu.. Yazliklarimi da cekmistim uzerime ama Istanbul'un havasi her zamanki gibi yapti yapacagini bana..

3 yorum:

Captain Caveman dedi ki...

hala ödev diyo. inanamıyorum.

kucukrukiye dedi ki...

inegim olm ben hala anlayamadiniz bunu:)) icim rahat etmiyor isleri bitirmeyince.
ama simdi trendeyim pek de umurumda degil acikcasi..manzara guzel, internet var..priz filan..
2.5 saat gecmis bile..
1.5 saat sonra sevgulume kavusup cig borekleri goturuyor olacagim

kucukrukiye dedi ki...

Dear Christian,
I am not so sure that you are sincere. Actually,I think you are a Turkish friend who wrote in English to tease me.
But I do not know why I am writing in English anyway :))

I am aware that a person from USA was following my blog, and I thought it was my friend who was in USA, but he came here last weekend but, I still see a person from Texas is achieving my blog.

Sincerely, I would be very happy if you are really from America, but again it would be suspicious for a person follow a blog which is prepared in a language he does not know.

I cannot believe that, I wrote such a long answer. If you are a friend (or enemy ~___~) you must be amused with my serious answer.
Whatever...
See you..