9 Mayıs 2010 Pazar

Sunao ni Narenakute: En sonunda yeni ve guzel bir dizi

Yok konu dizi ve animeye gelince dur tusum yok benim. Hayir kendime soz veriyorum, yerine getirmiyorum sonra da vicdan azabi cekiyorum.. Yine izlemeyecektim en azindan Berre cevirene kadar ama dayanamadim Sunao ni Narenakute’nin 3. Bolumunu izledim. Ama hakettim di mi ya, o kadar sinava girdim ciktim. Yapacak isim yok falan... Di mi? Di mi?

Neyse diziyi pek bir sevdim ben. Last Frinds’e benzetmistim en basinda. Kadrodan zaten direk bir asinalik olusuyor ama Last Friends kadar karamsar degil. Evet karakterler yine dort dortluk karakterler degil. Hepsi aslinda yalniz insanlar ve careyi kendilerini internette 140 kelime ile ifade ettikleri twitterda yeni bir dunya yeni bir kimlik yaratarak bulmaya calisiyorlar. Karakterlere soyle bir bakacak olursak,


Nakaji (Eita 27)

Fotograf sanatcisi. Her ne kadar savas fotograflari cekmek istese de su an erotik dergiler icin fotograflar cekiyor ve isinden tabii ki emnun degil. Evli olan manyak bir kadinla hastalik derecesinde bir iliskisi var.

Haru (Ueno Juri 23)

Ogretmenlik sinavini gecememis bir aday ogretmen. Aslinda neseli bir kisilik ama tabii ki onun hayati da gulluk gulistanlik degil. Daha tanismadan Nakaji’ye karsi duygular beslemeye baslamis. Ikisi birbirinin yaninda oldukca rahat olmalarina ragmen simdilik kendilerini pek acamadilar.

Doctor (Jaejoong 24)

Kardesiyle beraber Kore’den gelen doctor kendini gercek doktor diye tanitsa da aslinda medkal malzemeler satan bir sirkette calisiyor. Isinde basarisiz utangac bir tip. Karakteri canlandiran koreli arkadasi begendim ben. Fazla bebek yuzlu ama sempatik en azindan. Internette dizi ile ilgili arastirma yaparken en cok belge ve yazi onun hakkindaydi. Sanirim bayaa unlu bir kardesimiz kendisi.

Linda (Tamayama Tetsuji 30)

Bir magazin dergisinde calisiyor. Yazacagi yazi icin makale toplamak amaciyla twittera giriyor ama takilip kaliyor. Sapik editorunun cinsel tacizlerine maruz kaliyor ve bu bolum kendisi ile ilgili cok onemli bir gercegi ogreniyor. (Pek spoile vermeyeyim. Ehihi!)

Peach (Seki Megumi 24)

Cocuk urunleri satan bir dukkanda calisiyor ama grupla ilk tanistiginda o da digerleri gibi yalan soyleyip hostes oldugunu soylemisti. İlginc bir insan, zayif bir karakter. Pek hazettigimi soyleyemeyecegim kendisinden.

Dedigim gibi bircok japon dizisinden daha gercekci bir eksende devam ediyor dizi o yuzden sevdim cok. Sanirim kore dizilerinden sonra yavas yavas Japon dizileri hafif gelmeye basladi, o tarz dizilere biraz ara verip ozlesem iyi olacak.

4. bolumu yayinlanmis cok merak etsem de daha izlemedim. Nakaji ile Haru ile ilgili cok onemli bir olay olacak sanirim. Dusundugum sey olursa diziye olan saygimi kaybedecegim, lutfen dusundugum sey olmasin.

Uff spoiler vermeden dizi anlatmak ne kadar zormus...Neyse bu arada dizi muzikleri de cok hos olmus. Hatta alta tema muzigini koydum. Ozetle bu sezonun en iyilerinden biri, tavsiye ediyoruuum..Hoscakaliiin.


9 yorum:

kimbapsushi dedi ki...

kesinlikle katılıyorum görüşlerine. bu yıl japonya semalarından gelen en hoş dizi. zaten yayınlanmadan ilgimi çekmişti, her bölümü heyecanla bekliyorum. hatta 4. bölüm geldi, hemen izleyeyim ben :)bir de haru'nun doktorla olmasını istiyorum ben yaa :)

kucukrukiye dedi ki...

valla kimbapçım çok fena karışacak gibi işler..dergide çalışan linda da birşeyler var sanırım eitaya karşı.:))
bence doktorla olsun..şirin şirin yaşasınlar ama şimdilik zor görünüyor..
3. bölümü izledin mi?? nakaji'nin babası ile hana'nın annesine ne diyorsun O_o'

kimbapsushi dedi ki...

valla az önce 4ü bitirdim. rinda nakajiye karşı boş değil evet^^ nakajinin babasıyla harunun annesi de şaşırttı baya. bakalım o mevzu da karışıcak. bi yandan şu harunun öğrencisi ve kardeşi var orası da karışık^^
ya ben çok istiyorum dokta^^ ile olmasını ama zor gibi. 4. bölümden de bahsetmek istiyorum ama izlemedin galiba daha:)

kucukrukiye dedi ki...

yok canım izlemez olur muyum? bugn iledim onu da..soft subını filan bekleyemeden izleyeceğim sanırım bu diziyi de:))
dokta her bölüm daha bir sempatik geliyor bana..kzılar çıldırmakta haklı sanırım :) ama daha çok dizideki karakterini sevdim ben..çok masum çok şeker (acaba ondan da bir şeyler çıkacak mı? fazla masum değil mi sence de?)
bu arada nakajinin sevgilisini de ıslatıp ıslatıp dövmek lazım..

kimbapsushi dedi ki...

ben dramacrazy'e düşer düşmez atlıyorum üstüne. nakajinin yavuklusu için budaklı meşe odunu içeren hayaller kuruyorum ben de. dokta için ölürüm yav pek datlı ablası :)ama dediğin gibi pek temiz bence de çıkar onun bi numerosu, zamanla last friendsde nişikido ryo'nun oynadığı karakter gibi saykolaşabilir veya geçmişten sırları hortlayabilir.

Berre dedi ki...

Ben daha izleyemedim 4. bölümü :P

3. bölüm altyazısını hazırlayamadım, "millet daha 3. bölümü izleyememişken ben nasıl 4'e bakarım?" gibisinden bir düşünce oluştu zihnimde :P

Nakaji'ye musallat olan kadını dövmeye giderken bana da haber edin ^^

kucukrukiye dedi ki...

koskoca yasini basini almis teyzesin,birak genc hayatini yasasin di mi ama:))

doktorun gelisimini merakla bekliyorum, dedigin gibi olabilir cunku 3. bolumde haruyu korumak adina da olsa siddete basvurdu..bakalim

berrecim kusura bakma nefsime hakim olamayip izliyorum yeni bolumleri senin cevirini beklemeden:)

mavi_61 dedi ki...

şöyle sağlam bir Japın dizisi izleyesim var artık gerçekten
ama altyazı sorunu yaşıyorum hep yahu
neler neler önerdiler sağolsunlar ama kimse el atıp çeviri yapmıyo
animelerde de hep böyle oluyodum ben ya
öf

kucukrukiye dedi ki...

berre bunun altyazilarini ceviriyor ama ingilizce altyazilari cok yavas cikiyor mavi..