18 Mayıs 2010 Salı

Gunlerden bir gun Bogazici'nde


(Koyacak fotografim olmadigi icin en sevdigim yukatali cift fotografini uygun buldum)

Mezuniyetime sayili gunler kala okulda bugunki gibi guzel gunler gecirince mutlu oluyorum. Bugunun ozetine baslamadan once taa nerelerden kalkip gelen sevgili Berreye burden selamlar opucukler gonderiyorum ^_^

Aslinda gune cok keyifsiz baslamistim. Yagmurlu ve o kadar gunesli guzel gunden sonraki bu kotu hava moralimi bozmustu. Ayrica Japonca dersine de tira tirsa gittim cunku son iki ders derse gitmedigim icin Mariko Hocadan feci azar yiyecegimi biliyordum. Amaa nedense derse onun yerine Adachi Sensei girdi, boylelikle ben de azardan kurtuldum. Ustune de dersten sonra Esma-chanin bana olan hediyesini gorunce keyfim tam yerine geldi. Hediye de benim sol ust kosede gordugunuz avatarimin t-shirt’u. Yarin hemencecik yuzsuz gibi giyecegim (Arigatooou Esma-chan!!!! Daisuki desuyoo!) Daha sonra bluebird geldi, tuttuk guneyin yolunu. Buyuk bir heyecanla bekledigimiz etkinligin aslinda bir standdan olustugunu gorunce biraz uzulduk haliyle. Ama stand guzeldi. Bir kere birsuru manga vardi, Japonya ile ilgili bir cok dergi vardi. Sushi,yesil cay gibi klasik japon yiyecekleri vardi. Sonraaaa kanji ile isim yazmaca, kola gecici kanji dovmeleri gibi etkinlikler vardi. Ama en eglencelisi kesinlikle kullanima acik olan birsuru yukata ve kimonoydu. Gerci kimono demeye bin sahit ister ama biz kimono cahili Turkleri egleyecek kadar yeterliydi.

(Ustteki fotografta soldan saga Bluebird-Berre ve beni goruyorsunuz. Giydigimiz kimonolarla firardayken...^_^)

Standin yanina giden ilk insanlar olarak bluebird ile kiyim kiyim standa yanastik. Organizasyonu yapan Nitto grubunun uyeleriyle tanistik, muhabbet ettik. Yardim edelim filan derken bir baktik standin arkasindayiz. ^_^. Bos bos kantinde otururken Berre mesaj atti ben geldim diye. Bir sevinc onu almaya gittim standin oraya. Ve boylelikle ilk blogger arkadasimla da tanismis oldum. Gerci etkinligin zayifligindan dolayi biraz mahcup oldum ama allahtan cok seker bir insane oldugu icin ortama hemencecik ayak uydurdu. Aynen dusundugum gibi narin, sirin, canayakin, eglenceli ve tertemiz bir insan. Iyi ki gelmis iyi ki tanismisiz ^_^

Berre. Bluebird Esma-chan filan standin orada dururken Mariko Hoca geldi. Kabusum gibi coktu ortama. Ama derste olmadigimizdan sanirim azarlamadi hatta uzerine bize elleriyle kimono giydirdi, kusaklarimizi bagladi. (-__-‘)sonra tabii kimono giymis saskin koyluler gibi saf saf fotograf cekildik. Hatta ben bi ara Kamenashi pozu (bknz.Breaking the Recordsdaki 1582 solo performans girisi-maskeyi cikarttigi an)bile verdim. Garibim Berre elinde fotograf makinesi bizimle ugrasip durdu. Bol miktarda gulduk, ozellikle bluebird neseli kisiligiyle bizi oldurdu gulmekten. (Daha fazla aciklamaya girmeyeyim aman bir goren olur aman bir bilen olur, kizlar arasinda, ahhahaa aklima geldikce guluyorum;))

(Bu maskenin ozel bir adi var ama bilmiyorum. Oni maskesi diyip gecelim)

Kimonodan daralip cikardim bu sefer Berreyi giydirdik, foto cektik ama fotolar su an elimde degil. Bluebirdde (Kac yazidir resimlerimin baskalarinda kaldigini soyluyorum, sanirim bir fotograf makinesi alma zamanim gelmis) bunlara ek olarak Mertten ozenip koluma One Pieceten Bizim seker tayfamizin amblemini yaptirdim ama pek birseye benzemedi. Tez zamanda cikmasini diliyorum. Asetonla ovdum filan ama canimin yanmasiyla kaldim, aynen duruyor rengi bile solmadi. Nalet olsun ki kaliteli boya kullanmislar ^_^

Ozetle guzel bir gundu benim icin cok. Berre ile tanistim, japon kulturu ve anime ile ilgili bol bol konustum, Japonya’ya giden bir kac kisiden bilgi edindim..Hatta geldim bir de yemek yaptim, afiyetle yedim..Misss..Simdi anime izleyecegim, sonra da yuzumde kocuman bir gulucukle yatip uyuyacagim.

PS: Asil fotograflar gelince uzerlerinde oynayip -nasil yapacaksam- buraya koymayi dusunuyorum. Koyayim mi?

5 yorum:

Berre dedi ki...

rukiyeee, ne güzel şeyler yazmışsın hakkımda ^^ Teşekkür ederim ^^ Bilmukabil efendim :P

Etkinliği takma hiç kafana, bence gayet güzel geçti günümüz. Davet edildiğim için teşekkür ederim ^^ Sizinle tanışmak güzeldi ^^

Fotoğrafları koyabilirsin tabii. Üzerlerinde oynamakla yüzleri kamufle etmeyi kastediyorsun zaten sanırsam :P Öyle olur ^^

Şu ilk başa koyduğun anime resmi, bakıyorum, bakıyorum, nereden hatırladığımı çıkaramıyorum :D

kucukrukiye dedi ki...

:)))
guzeldi evet ama boyle hava da guzel olsaydi daha boyle bir senlik havasinda gecseydi daha da super olurdu :))
evet evet yuzleri kamufle etmekten bahsetmeye calistim ama daha once hic kendi resmimi koymaya tesebbus etmedigim icin bilmiyorum.

bu arada resim bokura ga ita'dan..cok sirin sahneler vardi o animede de ama kizin sesi cok rahatsiz ediciydi..

esma-chan dedi ki...

buraya bişeyler yazmıştım çıkmamış mı..test deneme bir ki..

esma-chan dedi ki...

(yeniden yazıcam azimliyim)

douitashimashite sempai, watashi mo daisuki da yooo!!~^____^

kucukrukiye dedi ki...

yihuuuu:)))sevgi poturmeleri:))