17 Mayıs 2010 Pazartesi

Ben bir sehre asik oldum neyleyim!!


Eveeet Eskisehirden bu sabah itibariylen donmus bulunuyorum. Ve su an hissettiklerimi tek kelime aciklayabilir; Kiskanclik…Bu kadar guzel bir sehir olamaz. Tamam Istanbul’da apayridir ama ogrenciysen mekan Eskisehir’mis ben bunu gordum. Bir kere sokaktaki neredeyse herkes ogrenci. Kocaman bir kampus gibi zaten. Yokus yok, her yere yuruyerek gidebiliyorsun. Ve dikkat ettigim nokta kesinlikle girip oturulamayacak kadar kotu bir mekan yok. Istanbuldaki café ve barlardan daha guzel bir cok yer var ve tabii ki hersey yari fiyatina. Ben biraz Izmir’e benzettim sanirim o yuzden de buyuk bir sempati olustu Eskisehir’e karsi.

Tek eksisi denizen olmayisi ama onu da Porsuk Cayi ile telafi ediyor. Belediye baskani Buyukersen kesinlikle inanilmaz calismis. Porsugun uzerindeki kopruler, gondollar,kucuk tekneler ve sehrin her yanindaki heykelleri ile Avrupadaki sehirlerle yarisir durumda bence. Hem cok guzel hem cok ucuz, tam ogrencilik yapilacak sehirmis. Keske az daha dusuk puan alsaydim da orada yapsaydim ogrenciligimi, valla bu kadar yipranmazdim. Krallar gibi de yasardim. Istanbula gezmeye gelmek istesen 15 lira bilet, 4 saatte buradasin. Saka gibi!!

Ozetle kendimi keriz gibi hissederek ve oradaki ogrencileri kiskanarak dondum Eskisehirde alacagim ben bu yil…

Resimleri googledan buldum. Benim cektimlerim Mert’in telefonunda kaldi. O gonderirse eklerim yine..Ozellikle yukaridaki Haller Genclik Merkezine bayildim. Icinde cafeler ve hediyelik esya dukkanlari filan var. Sigara yasagindan once cok kalabalik oluyormus ama artik millet disarilarda tabi mecburen. Biz gezerken pek kalabalik degildi. Yine de arkadaslarla sakin sakin oturup konusmak icin Istanbuldaki bir cok mekandan daha guzel. Cicek pasajini andiriyor biraz…Cok guzzeeeell!!!Niyaaaaa~


4 yorum:

Berre dedi ki...

Eskişehir'i ben de merak ediyorum. Bir nasip olmadı gidip görmek ^^'

Sen böyle anlatınca merakım iyice arttı şimdi ^^

İyi kaçamak yapmışsın derslerin arasında, gerekiyor arada bir böyle :)

kucukrukiye dedi ki...

valla bence de super oldu..herkese de tavsiye ederim...
ossye giren arkadaslar olursa da siddetle eskisehir yazmalarini onerecegim..
istanbullarda surunmesinler:))

Unknown dedi ki...

Eskişehir'e gittiğimde ben de aynılarını hissetmiştim.
Edirne'ye dönmem ben, dönmem!
Burası ne güzelmiş yahu deyip duruyodum.
2 gece kalmıştım ve ne hıkmetse gittiğim 2 evde de en sevdiğim grup olan Tokio Hotel'in posteri vardı.
Eskişehir'i Porsuk'unla bir de Tokio Hotel'le hatırlıyorum :P
Keşke orada okuyor olsam. :/

kucukrukiye dedi ki...

ben de oyle dusundum gidince..tam okumalik valla.. eskisehirliler degerini bilsin :))