22 Mayıs 2010 Cumartesi

makotoooo!!!daikiraaaiii!!!

(Bak allahaskina sunun salakligina!!Boylelerini odunla islatip islatip doveceksin!)
Kendime inanamiyorum. Sirf sonunun cok farkli oldugunu ogrendigim icin school days denen lanet animeyi izledim ve bitirdim. Elime ne gecti..bir avuc sinir ve nefret ettigim yeni bir anime karakteri. Bu kadar sacma karakterlerin bir arada toplandigi, bu kadar sallama bir konunun islendigi izledigim ilk anime school days. Hayir, onune gelenle yatip kalkan, gozu seksten baska bir seyi gormeyen ve buna ragmen hiiic mi hiiic pismanlik duymayan bir ana erkek karakter, ek olarak onun yaptiklarina goz yuman bir kac salak yan kiz karakter. Hepsi birbirinden itici..hepsi birbirinden karaktersiz.

Birkac yerde psikolojik gerilim oldugunu filan okumustum. Yok anacim oyle birsey. bu anime sadece milleti rahatsiz etsin diye oylesine cekilmis. Bir mesaj kaygisi yok... Derin psikolojik olaylari filan da anlattigi yok...
Ama o Makotoo!!!Ayyyhhh!!!Sirf onun yuzunden oturup en nefret ettigim anime karakterleri listesi yapacagim..Orihimeden sonra bu cok fazla geldi..
Rica ederim izlemeyin ve izlettirmeyin School days'i. Gordugunuz yerden kacarak uzaklasin, hatta uzaklasmadan once kendisini yok edin de baskalarini da zehirlemesin...
Sacma sapan bir animeye bir gunumu verdim. Keske baska bir seye baslasaydim..Ufff!!Valla keyfim kacti!!

5 yorum:

Janoomma dedi ki...

Kesinlikle sana katılıyorum. Ben de izlediğime bin pişmanım. Ciddi ciddi nefret ediyorum her bir karakterinden. Bir dolu aptal haricinde bir şey yoktu animede...

Ayasegawa dedi ki...

ahahahh aynı hataya bende düştüm bide suspusningi tarafından uyarılmama rağmen sırf sonunu merak ettiğimden izledim bu kadar sinir bozucu bir anime olamazdı... bu kadar uçkuruna düşkün bir karakter olamaz sonuna doğru iyicene koptu gitti zaten yuh artık bu kadar da olmaz diye izledim hele o okul festivali bölümü neydi öyle özel odalar hazırlamalar fln... yanlış bilmiyorsam bide bunun 2. sezonu var summer days mi ne içinde bir tane bile sempatik karakter bulundurmayan gıcık anime >_<

kucukrukiye dedi ki...

hayır kime kızacağımı şaşırdım. snimeyi hazırlayanlara mı kızayıııım,oturup saatlerce onu izleyen kendime mi kızayııım...ya sonu ilginç filan da değildi bence,bizim ülkemizde yaşanan gerçekler :))
kıskançlık cinayeti!! yok yaa yanlış giden bir şeyler olsun school daysin bütüüün kopyaları bir anda siliniversin dünya üzerinden..
bir de utanmadan onun ikincisini mi çekmişler..yok artık lebron james!!

mavi dedi ki...

bu seriyi izleyeceğim vardı
sayende geçti :D

kucukrukiye dedi ki...

aman deyim uzak dur..sakın!!!