26 Mayıs 2010 Çarşamba

baslik bulamama sendromu..tabii yazinin konusu sacma olunca..(=-=)

Zaman ne kadar cabuk ucup gidiyor degil mi sevgili blogseverler? Daha universiteye girdigim gun dun gibi, amma velakin bugun bitiverdi iste. Yihahaha lisans hayatimin son dersine de girdim bugun. Insanlarin bir kismi ders sonunda halay cekerek siniftan cikti. Benim eve donup bir once odev yapmam gerektigi icin halay cekmem gereken zamanda kafamda odeve ne zaman baslamam gerektigi vardi, simdi odevim de bitti, e ben kiminle halay cekecegim (O.o)

Bu hafta o kadar mesgulum ki (yine evet! size gina geldi biliyorum, siz bir de benim halimi dusunun) mezuniyet sevincimi bile yasayamiyorum. Hatta hafta basinda omrumde ilk defa stres yuzunden telefonda annemlere agladim. Anne yuregi tabii dayanamadi, yarin yanima geliyor. Gerci Cuma gunu hemen hemen butun islerim bitecek geriye sadece finallerim kalacak ama olsun, ucundan yakaladi ^^ Anneyle beraber tabii ki anne yemekleri, duzenli ve saglikli yasam da beraberinde geliyor. Bu durum tabii haftasonu kendini dagitacak olan bendenizi biraz uzdu ama yapacak birsey yok. Annemi de alip oyle dagitacagim herhalde…Cumartesi gecesi manzarada arkadaslarla yar saclarin lule lule universite sana gule gule partisi verecektik halbuki..Annem kizini o halde gorse ne olur acaba???

Farkettiysen sevgili okuyucu pek kendimde olmadan yaziyorum yaziyi oradan buraya atliyorum ama idare ediver artik..butun is-guc yetmiyormus gibi animelerden yana da yuzum gulmedi bu hafta. Cok sevgili arrancarimiz canimiz cigerimiz huzunlu bakisli karizmatik serserimiz Ulquiorra`yi ebedi istirahatine ugurladik bu sabah. Acimiz buyuk…Bir cok efsanevi anime karakteri gibi o da aramizdan aci bir olumle ayrildi..Cok da gencti kendisi, daha onunde biz genc kizlarin yuregini hoplatacak, erkek arkadaslari gaza getirecek isler icra ettigi bir cok bolum vardi halbuki..Ama olmadi, olamadi!! Allah belani versin sevgili kubo aabi, bu yaptigin senin gibi bir insana hic yakismadi..Huzur icinde yatsin…Hep gonlumuzde yasayacaksin, Ulquiorra!! (Dayanamadan soyleyecegim ki-Keske senin yerine Orihime’yi gonderseydik topragin altina)

Bu gecelik bu kadar sacmalama yeter diye dusunuyorum. Valla da billa da haftasonu guzel yazilarla aranizda olacagim..Simdilik bu kadaar..birden az kalsin Behlul kacar diyecektim ki kendimi zor tuttum. Ask-I Memnu denilen diziden izlemeden nefret eden bir insanim. Sirf herkes izleyip ertesi gun beynimi yedikleri icin…Galiba Bihter karakteri olecekmis, Tesfikiye camisinden kaldirilacak cenazesi icin facebooktan event bile acmislar…Haberleri yok biz orayi Ulquiorra icin ayirtmistik..Haahhaa!!

2 yorum:

Suspusningi dedi ki...

öncelikle okul bitmiş tebrik ederim :D
Sonra acımız gerçekten büyük :( En sevdiğim karakterler ölüp duruyor Jiraiya'yı da anmak lazım arada bir ama en çok koyan en hüzünlü ölenlerden biri de malesef Ulquiorra'ydı. ahhh ahh...

Aşk-ı memnu'ya gelirsek garip bir şekilde ben Bihterciydim onu da öldürüyolar galba kimi sevsem canını alıyolar. Kimseyi sevmiyorum bundan sonra nötrüm insanlara karşı!
(Orihime olayına kesinlikle katılıyorum!!)

kucukrukiye dedi ki...

one piece'i biraz da bu yuzden seviyorum, adamlarin her yerleri desiliyor ama olmuyorlar:))
eceliyle olenler disinda kimse olmedi simdiye kadar:))
naruto cok acimasiz bu konuda, insanin adamlari kenara cekip "hadi biz o kadar degil de bu cocuklar cok etkileniyor" diyesi geliyor, yani coluk cocuk herkes izliyor sonucta bu animeleri. bu arada ben de en az cocuklar kadar etkileniyorum..hassas bir kalbim var :P

ask-i memnu'ya gelecek olursak......bihter guzel giyiniyomus (baska da yorum cikmadi!!)