5 Mayıs 2010 Çarşamba

dovdurdu


Gecen yil Mert’in aabisi ilk dovmesini yaptirdigindan beri bizde de “Ulen yaptirsak mi??” gibi kiprdanislar baslamisti. Mert Bleach’ten inanilmaz guzel dovmeler bulmustu-o zamanlar cook severek izliyoduk kendisini boyle sacmalamiyordu cunku- ama bir sekilde olamadi. Para ve zaman yaratamadik. Bir kac hafta once Onur Fullmetal Alchemistteki philosopher stone circle’I ile Gurren Lagann’in unlu amblemini yaptirip gelmis. Ben bayildim bittim onlara.Adam resmen sanat yapmis kollara. E Mert de askerden gelince yaptiracagim dedi ve fiyat almaya Kadikoy’e gitti. Gittiginde baska bir yerden daha ucuza anlasinca yaptiriyorum dedi ve yaptirdi. One Piece’teki sevimli tayfamizin korsan bayragi amblemini. Allaahiiiim coooook guzel olduuuuu.
Yaptirirken ben de tabii yanlarinda dikkatli dikkatli izliyorum. Ne kadar acimiyo dese de ozellikle renkli kisimlari doldururken her bir noktadan kanlarin ciktigini gorunce bende inceden bir tirsma basgosterdi. Ben de yaptirabilirdim aslinda ama hem kafamdaki seyi bulamadim, hem de ne bileyim koskoca kiz oldum ,haziranda ogretmen olacagim, babamdan korkuyorum (bahanelere bak^_^)Bir sekilde olmadi. Ama her an cayabilirim…Ne yapsam bilemiyorum..

5 yorum:

Janoomma dedi ki...

Korkutmak gibi olmasın ama cidden çok acıyor. Lise ikideyken yaptırmıştım ben :P Şimdiki yaşımda olsam sanırım cesaret edemezdim =) Ama güzel de durmuyor değil. Yaptır bence de Rukiye, yaptır =)

Berre dedi ki...

Bu dövme işi bana hep çok ürkütücü gelmiştir ^^'

Canım o kadar tatlı ki, kaç senedir çok istememe rağmen gidip kulağıma 2. bir delik açtıramadım :P Bizimkiler küçükken ilk delikleri açtırmasaymış, bu takıp takıştırma manyaklığıma rağmen, şu an onlar bile olmazdı :D

Tabii senin, sana cesaret verilmesini beklediğin bir yazına böyle bir yorum gelmesi de absürtlük ama, yorum yapmadan geçemedim :P

kucukrukiye dedi ki...

saolun valla ikiniz de dalgalanan düşüncelerime tercüman oldunuz ama sanırım yaptıramayacağım. yaa çook güzel bi desen bulamadım. ben de mertinkinin küçüğünü yaptıracaktım kıza yakışmaz dedim. kedi seviyorum, kedi dövmesi pek klişe..
kanji desen öyle..
kuchikirukia'yı mı yaptırsam sırtıma..neee kadar kararsızmışım meğersem..geri dönüşü yok ya korkuyo insan:))

inferidii dedi ki...

selamlarr..
vücudun acıya dayanıklığı ile alakalı derims. benim kardeş yaptırdı. acıdan bağırarak. ben yaptırdım uyuyakalarak.. ayrıca yaptırmayı seçtiğin yer ile de çok ilgili.. ince deri daha çok acıyormuş diyorlar.

kucukrukiye dedi ki...

o kadar mi fena yaa!! gurren lagann dovmesi tam bilekte o cok acimis, oyle dedi arkadas ama sirtindaki hic acimamis mesela..