19 Mayıs 2010 Çarşamba

please let me kill you orihime!!

Tamam daha once de sinirlendigim, uyuz oldugum karakterler olmustu ama hicbiri bu kadar ileri gidemedi. Yaratilmis en ama en gereksiz anime karakteri olan Inoue Orihime safindan bahsediyorum. Tiki filan var sanirim ya da beyninden bir sorunu...Ya da tite kubonun da beyninden bir sorunu olabilir. Bleachi yapan ureten seslendiren emegi gecen herkese sesleniyorum hatta anlasinlar diye japonca soyleyeyim "Baka ja nai??", "Salak misiniz len siz?, bu kadar rahatsiz edici,seyirciyi tiksindiren karakter uzerine nasil hala senaryo yazabiliyorsunuz." Lutfen lutfenIchigo kendini bilmeyip Orihime'yi oldursun...Lutfen ya!! Bildigin rica ediyorum..
Asagidaki video 195. bolumden, orada toplam 18 kere kurosaki-kun demis. bu haftaki 271. bolumde kesin daha fazla dedi. Orihime'yi tanimayan arkadaslar dayanabilirseniz asagidaki videoya bi goz atin, belki duygularimi anlayabilirsiniz.


8 yorum:

inferidii dedi ki...

ağzından bal damlıyor kucukrukiye yemin ederim. aynı hislerle dediklerine katılıyorum. anime dünyasında orihime kadar gerizekalı kimseye raslamadım, olamazda. sadece salak değil kötü kalpli. nel yaralandığında ilk önce ichigo nun yanına koşuyo, ichigo nel-e yardım et deyince duraksıyo, yardım etmek istemiyo resmen. daha başka bir sürü örnek var. utanmadan bi de ichigo nun ilk öpücüğünü çalacaktı o uyurken.. aklıma geldikçe boğasım geliyo inoue yi..

kucukrukiye dedi ki...

benimle ayni dusunceye sahip insanlari gorunce muylu oluyorum. hayir gercek biri olsa yolunu filan kesip sacini basini yolucam. oyle de degil. cilesini cekmeye mecburuz...haftayaki bolumu hem heyecanla bekliyorum hem de sinir bozukluguyla..-__-'

ser_min dedi ki...

Uzun zamandır izleyemiyorum bleach ama zaten orihime den nefret etmek için son bölümleri izlemek gerekmez. Baştan beri gıcık aldığım bir karakterdir. Animede tek nefret ettiğim kendisinidir. Vallahi bende sana katılırım kuchiki saç baş yolmaya:)Pek tarzım olmasada yaparım yani :D

kucukrukiye dedi ki...

ser-miiiiin hosgelgiiin!!!
aslinda sac bas yolmak benim de tarzim degil ama cileden cikardi beni bu hafta orihime:))

ser_min dedi ki...

Baya bölüm birikti benim için bleach te çokta heyecanlı yerinde bırakmıştım. İzlemem gerek muhakkak! Ancak izlemeden önce orihime için yatıştırıcı almak gerek heralde.
Hoşbuldum bu arada :D

kucukrukiye dedi ki...

orihimeleri sahneleri direk gec diyecegim ama heryerden cikiyor ya!! bir de adamlarin orihime icin oraya daldiklarini dusundukce deliriyorum...degmez valla, biraksalardi hic ugrasmasalardi..

inferidii dedi ki...

zaten rukia için soul society e giden ichigo acaba benim içinde buralara gelir mi diye gidiyo hueco mondo ya .. bölümlerden birinde itiraf ediyor bunu hatta.. sırf kıskançlık, rakiplik uğruna arkadaşlarının hayatını hiçe sayıyor. ödüm kopuyo animede ichigo ile inoue arasında yakınlaşma yapacaklar diye. bölümlerden birinde ichigo elini uzatmıştıda çok üzülmüştüm..

ser_min dedi ki...

Hayır tamamen karşıyız orihime(ki bu isim ona hiç yakışmıyor himelikle alakası yok neyse)Ichigo ilişkisine nayır nolamaz diyip imza toplarım :D istemiyoruz diye